Veakoodide lugemine...
kui kõik koodid on näidatud, siis ta viskab ette kirja IPC?
siis ventilaatori nupp üles on jah ja alla ei.
Kui vajutad alla(ei), siis näitab järgmist gruppi (RSS; CCR; PZM jne)
Kui vajutad üles (jah), siis viskab ette kirja IPC codes (või midagi sellist) - siis painad "ei" kuni tuleb ette kiri "Clear Codes?" - selle peal vajutad ventika nuppu üles (jah) ja ongi selle grupi koodid kustutatud.
Nii teed kõigi gruppidega, mis koode näitasid.
Ja lõpuks painad off nuppu, kuni oled diagnostikasüsteemist välja saanud.
Tehtud!
siis ventilaatori nupp üles on jah ja alla ei.
Kui vajutad alla(ei), siis näitab järgmist gruppi (RSS; CCR; PZM jne)
Kui vajutad üles (jah), siis viskab ette kirja IPC codes (või midagi sellist) - siis painad "ei" kuni tuleb ette kiri "Clear Codes?" - selle peal vajutad ventika nuppu üles (jah) ja ongi selle grupi koodid kustutatud.
Nii teed kõigi gruppidega, mis koode näitasid.
Ja lõpuks painad off nuppu, kuni oled diagnostikasüsteemist välja saanud.
Tehtud!
käisin just ka enda '92 sevillel veakoode vaatamas, sain sellised:
I039 - Loss of Road Sensing Suspension Data (current)
P098 (E098) - High RPM P/N to D/R Shift Under ISC (history)
I033 - Loss of Supplemental Inflatable Restraint Data (history)
I052 - Keep Alive Memory Error (history)
P030 (E030) - ISC RPM out of range (history)
P039 (E039) - Torque Coverter Clutch/Viscous Converter Clutch Engagement Problem
Samuti põleb vahelduva eduga service ride control ja see kollane service engine soon, viimane siis kui järsult gaasi anda, vahel ka siis kui kast käike vahetab, oskab keegi miskit tarka nõu anda mulle mis tal häda ja ehk keegi aitaks ka nende veakoodidega, et nad kenasti eestikeelseks ja arusaadavaks saaks? Ise ei valda keelt piisavalt
Nagu ma aru sain, ei tasuks nendele history koodidele erilist tähelepanu pöörata kui nad kustutades jäädavalt kaovad? :oops:
I039 - Loss of Road Sensing Suspension Data (current)
P098 (E098) - High RPM P/N to D/R Shift Under ISC (history)
I033 - Loss of Supplemental Inflatable Restraint Data (history)
I052 - Keep Alive Memory Error (history)
P030 (E030) - ISC RPM out of range (history)
P039 (E039) - Torque Coverter Clutch/Viscous Converter Clutch Engagement Problem
Samuti põleb vahelduva eduga service ride control ja see kollane service engine soon, viimane siis kui järsult gaasi anda, vahel ka siis kui kast käike vahetab, oskab keegi miskit tarka nõu anda mulle mis tal häda ja ehk keegi aitaks ka nende veakoodidega, et nad kenasti eestikeelseks ja arusaadavaks saaks? Ise ei valda keelt piisavalt
Nagu ma aru sain, ei tasuks nendele history koodidele erilist tähelepanu pöörata kui nad kustutades jäädavalt kaovad? :oops:
1. - RSS ehk amortide inf ei jõua ajusse - viitab väga mingile juhtme/pistiku veale...
2. 5. 6. pöörded on olnud liig kõrged parki pealt drivele pannes - vabalt võib olla lihtsalt enda gaasijala viga (kui ei kordu) ülejäänud kaks võivad olla sellega seotud.
3. räägib, et aju on vahepeal kaotanud airbagidega ühenduse - taas mingi pistik?
4. aku juhe maas olnud?
tractioni ja engine check tulega tegeleks siis, kui oled kõik koodid ära kustutanud (ka historyd), siis kaeb edasi.
Aga muidu peaks tractioni põlema panema see RSS viga küll.
2. 5. 6. pöörded on olnud liig kõrged parki pealt drivele pannes - vabalt võib olla lihtsalt enda gaasijala viga (kui ei kordu) ülejäänud kaks võivad olla sellega seotud.
3. räägib, et aju on vahepeal kaotanud airbagidega ühenduse - taas mingi pistik?
4. aku juhe maas olnud?
tractioni ja engine check tulega tegeleks siis, kui oled kõik koodid ära kustutanud (ka historyd), siis kaeb edasi.
Aga muidu peaks tractioni põlema panema see RSS viga küll.
kas sul diagnostikasse minnes ikka näitas alguses ka 1.8.8?
kui jah, siis on sul ainult history koodid - vead, mis kunagi on olnud
hetkel olemasolevad koodid on e.e või f.f eesliitega.
Seda tabelit siin pole, kuna pole seda kuskilt netist leidnud ja käsitsi ka ei viitsi sisse trükkida.
aga su history koodid ütlevad lühidalt:
f31 - fuel data center communication to BCM(kere kompuuter) fault
f32 - ECM (mootori kompuuter) to BCM fault - loss of communication
f48 - AC system falt - low refigerant pressure - maakeeli freoon hakkab kondis otsa saama - kas leke või loomulik aja jooksul kadumine
e47 - BCM to ECM data fault
e59 - TCC (torque converter cluch) temperature sensor circuit fault
elik siis keegi on tõsiselt juhtmekimpe lahti kiskunud millalgi - ilmselt kuskil services, vaevalt eelmine omanik oli varmas ajusid üles otsima ja lahti kiskuma
pluss siis veel see et kasti küljest on pistik ära käinud.
Aga nagu öeldud, on tegu history koodidega, mis kunagi on olnud ja praegu puuduvad.
kui jah, siis on sul ainult history koodid - vead, mis kunagi on olnud
hetkel olemasolevad koodid on e.e või f.f eesliitega.
Seda tabelit siin pole, kuna pole seda kuskilt netist leidnud ja käsitsi ka ei viitsi sisse trükkida.
aga su history koodid ütlevad lühidalt:
f31 - fuel data center communication to BCM(kere kompuuter) fault
f32 - ECM (mootori kompuuter) to BCM fault - loss of communication
f48 - AC system falt - low refigerant pressure - maakeeli freoon hakkab kondis otsa saama - kas leke või loomulik aja jooksul kadumine
e47 - BCM to ECM data fault
e59 - TCC (torque converter cluch) temperature sensor circuit fault
elik siis keegi on tõsiselt juhtmekimpe lahti kiskunud millalgi - ilmselt kuskil services, vaevalt eelmine omanik oli varmas ajusid üles otsima ja lahti kiskuma

pluss siis veel see et kasti küljest on pistik ära käinud.
Aga nagu öeldud, on tegu history koodidega, mis kunagi on olnud ja praegu puuduvad.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
mikid väidavad, et nii 100 taalaga saab täitsa bro aparaadi.
Diagnosti mine sellisesse kohta, kes usakaid parandavad (AB, Top Parts)
aga nad muidugi on nii mugavad, et ei kipu sulle selgitama, mis üks või teine kood tähendab.
Mina kunagi lahendasin asja nii, et istusin kõrval ja lasin iga koodi ära seletada, mis see on, miks nii näitab ja mis sellel puhul edasi peaks tegema. Muidu viid auto ja kätte saades öeldakse, et suurt midagi nagu ei näidanudki ja palun, arve maksa kassasse
Diagnosti mine sellisesse kohta, kes usakaid parandavad (AB, Top Parts)
aga nad muidugi on nii mugavad, et ei kipu sulle selgitama, mis üks või teine kood tähendab.
Mina kunagi lahendasin asja nii, et istusin kõrval ja lasin iga koodi ära seletada, mis see on, miks nii näitab ja mis sellel puhul edasi peaks tegema. Muidu viid auto ja kätte saades öeldakse, et suurt midagi nagu ei näidanudki ja palun, arve maksa kassasse

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).