See klapp on jah otsapidi ühendatud käsipiduri OK seisupiduri avamise mehhanismuse külge. Kui seda endapoole sikutada otsast, laseb piduri lahti. Arvan, et see lüliti käiski järsku sinna tulede lõliti kohale
kässar tuleb maha siis, kui käik sisse panna - seega, sul kang ju rooli küljes - ehk hoopis sealt ta pärit?
Tulede lüliti külge küll ei jookse mingit vaakumit (peale 70ndate Caddysid)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Võib küll isegi roolisambani ära ulatuda. Ja kui seda kroomitud pulka liigutada, siis leiab ka sellise asendi, et kolmanast lahtisest otsast ei susise. Üks vooliku ots läheb piduri vaakum membraani juurde ja teine kuhugi kohta . Homme võtan alt katted maha ja tsekkan järgi. Sellel pulgal on otsast risti auk läbi, mingi asjandus võis seda küll sealt liigutada, kui käigukangi liigutada. See pool, mis imeb, sealt hakkas küll kohe imema, nii kui auto käima keerasin.
vat vat - hakkab looma. ühest otsast peabki imema kogu aeg - on ju ühendatud pidurivõimuga. ise see asi ilmselt miskine klapp, mida liigutab riilisambal miski splint/varras. Idee järgi võiks nagu nii toimida...
mul on kuskil mingi raamat ka selle kohta aga hetkel ei leia teda üles...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Minu arust näeb see välja nagu vaakumlüliti, mis siis käiku sisse pannes peaks kässari maha vötma. Seega peab see asi olema kuidagi ühenduses käigukangiga, pakun et otsi sealt roolisamba sektorist kohta sellele.
Seal võibki kala olla. Originaal ei pruukind töötada, ja siis tehti alternatiiv käeulatusse. Mingi suva lüliti peale. Pakin tööl asjad kokku, siis lendan koju. Esimene töö on radika vahetus, ja kui veel jalul püsin, siis tsekkan lülitit. Eile tuli jumal teab kust selline peavalu, et padi oli ka valus pea all. Õuduste õhtu ja öö oli.