Käisin täna sõitmas. Külm oli. Miks? - ei süvenenud sest niii külm oli.
Juu on top parts midagi ühendamata jätnud. Nagu mootorrattaga oleks sõitnud . Aga kiire oli ja külm oli - ei saanud süveneda. ´
Enne partsu oli nii et käsipidur tuli maha automaatselt kui käik sisse panna, seda probleemi ka enam ei ole - peab ikka ise võtma seda ka siis kui meeles on. Aga pole halba ilma heata - Parking peab - enne ei pidanud.
Kesklukk ka ei toimi enam. Äkki on keegi kohanud kuskil? Viimati olla tartumail nähtud. Tundemärgid - töötav.
Lahman nüüd vähe huupi,aga uuematel isenditel tuleb see kässar maha vaakumiga,samuti vöib vabalt soojendusel midagi vaakumiga pistmist olla,mingid klapid ei lähe lahti vöi nii.Sel juhul on puudu see vaakum,salongist siis.Piisab kui kapoti all üks väike voolik ühendamata on jäänud.Et äkki kahel asjal ühine viga?
&%"#&! krt aa jumala kindel - sinna ma teda enam ei vii - isegi mitte jama ümber tegema mis nad teinud või tegemata jätnud on - pärast mädaneb aasta seal nagu ühe Lincolniga juhtus (kusjuures ei saadud ka akent kinni ja seda meest ootab kogu elektrisüsteemi juhtmete, sisu jne väljavahetamine). Kahju kui hilja targemaks saab - hea et mitte liiga hilja.
Selle vaakumiga neil mingi kala oli kuna see tõttu lükkus auto kätte saamine paar pärva edasi (olid vist torud märkimata jäetud et kus mis ja mida).
Saaks veel piibli sealt kätte - ostsin mingi aeg manuaali kus õpetati eldoradot algosadeks lammutama.
Ei hakka uut teemat tegema aga probleem selles et auto parem pool (kui panna aknale täiega puhuma) läheb kähku puhtaks aga vasak mitte. Kui käega katsuda siis paremalt puhub ikka kuuma ja kõvasti aga vasakult tuleb väga lahjalt ja ka selle tõttu tunduvalt jahedam õhk. Muidu masin ise läheb soojaks ilusti ja kõik aga just see et vasakule aknale ja ka jalgadele tuleb vähem sooja ja nõrgema hooga.
Janek, pakun välja 2 võimalust:
1. vasaku poole vaakumklapp katki
2. vasaku poole papist/riidest vedruga tugevdatud toru, mis sooja peaks klaasile puhuma lahti/katki.
Kahjuks pole kummagi variandi puhul sul kerge - pead kuidagi armatuuri alla (õigemini peale) pääsema, mis lihtne pole, kui sul täispumbatavaid käsi pole...
Ma eile turnisin seal armatuuri all aga peale vaadates ei saa nagunii aru kas mõni klapp katki või mitte. Ta ei puhu tugevalt nii klaasile kui jalgadele, ega need ju ühe toru kaudu ei tule? Ja nii palju kui ma sealt alt nägin siis jah üks klapp nagu ei avanenud küll mitte ühelgi juhul. Aga eks tudeerin edasi.
Täna sain siis lõpuks kätte uue radika korgi ja ennäe imet soojendus hakkas ka vasakul pool toimima - ei tea kas juhus või mõjus kuidagi see korgi vahetus :P
odott - see junn peaks olema ikka mingi üleminek? kisu alumine armatuurikate ära (3 kruvi) ja vaata kustkohast ta laiali on - piduri maha võtja on ikka ühe voolikuga ümmargune metallklapp.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).