Ei hakanud uut teemat tegema aga 1994-1997 Deville, Seville, Eldorado jt service manual näeb iga 7.5 tuh miili tagant ette ka veermiku hooldust, täpsemalt Lubricate chassis, suspension, steering linkage, transaxle shift linkage, parking brake cable guides, underbody contact points & linkage Huvitab konkreetselt millist määret selle töö puhul kasutatakse ja mida TAGAsillas tuleks vaadata. Enda autol kuiva ilmaga midagi jubedalt kääksub aga täpset allikat ei ole suutnud tuvastada.
Vat nüüd on selline asi hinge peal...lappasin igasuguseid N* mootoriga seotud lehti kuni jõudsin lauseni:(umbes selline oli, ingliskeelne) "Mootoril puudub hammasrihm, seda asendab kett...kui aga sellega peaks midagi juhtuma, siis on see VIIMANE asi, mida sa tahaksid, et selle kalli mootoriga juhtub"...okei, kõik on arusaadav, aga see on mul esimene aparaat millel hammasrihma pole...et kuidasmoodi sellele ketile hooldust tehakse üldse, rihma vahetad ära aga...
reeglina on ketiga mootor alati lollikindlam, kui rihmaga - kummist asi kipub ikka varem katki minema. Kui õigel ajal ei vaheta ära - kett annab enne sellest teada kolinaga vastu ketipingutit.
N* on pingutid hüdraulilised ja kui korralikult õli vahetad, ei juhtu nendega midagi...
Super värk, täielik mesi minu kõrvadele.
P.S. Siin igasuguseid teemasid lugedes tekib küsimus: Kas on mõnda Caddydega seotud küsimust olemas, millele sa, Ain, vastust ei tea?
Seda, et millist jahutusvedelikku kasutada, kas punast LL või käib tavaline roheline ka. DeVille 89 a. Auto ost plaanis, aga radikas läbi. Uue saab kaasa. Seda, et kas mootor on korras, või mitte eks see näha ole. Arvan, et peaks siis igaks juhuks ilmselt uue radika punni ka valmis otsima, küsimus õhus, et millest see radikas katki läks. Tuleval nädalal peaks auto käes olema, eks siis saab lähemalt uurima hakata.
pane roheline, tavaline - vanal mootoril (enne 96 tehtud) pole asjal suurt mõtet - seal oli igatahes roheline sees ja pole hea uue peale minna.
,vahetad rahulikult iga teine aasta vedelikku, paned iga kord tabletid ka sisse, nagu peab ja asi korras.
Kork ja termostaat on nii odavad asjad, et need kannatab igal juhul ära vahetada.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Lihtsalt sellest on hirm nahas, et miks võis radikas katki minna. Lihtsalt üle vaadates ei tundunud "väga läbi" välimusega olevat. Veel see oht ka , et katkisest plokikaane tihendist, või kaanest suur rõhk sees . Või siis korgi regulaator klapp ei tööta, ja lõigi nõrgemast kohast katki.