Hooldus ja üldse asjadest!

Remont jms.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Re: Sain jagu!

Post by Kapsu »

tanel wrote:Nii minu poiss läks nüüd keema ja saatsin ta koonduslaagrisse Madara tänavale. Loodame et midagi hullu ei ole!

Vähemalt olid tubli ja juhatasid ta parimasse USA remontlasse.Mille miinus on meeletud järjekorrad ja närviline seltskond.Töö kvaliteet 5 pluss.
User avatar
tanel
huviline
Posts: 71
Joined: 23 Jan 2007, 15:27
Location: Tallinn
Contact:

Jap!

Post by tanel »

Seal oli ikka meestel käed jalad tööd täis! Aga mul ei ole kiiret. Caddy on rohkem pühapäevakas kui igapäeva auto!
Seville 97`
cdv70
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 May 2006, 22:30
Location: Tallinn

Post by cdv70 »

Ei hakanud uut teemat tegema aga 1994-1997 Deville, Seville, Eldorado jt service manual näeb iga 7.5 tuh miili tagant ette ka veermiku hooldust, täpsemalt Lubricate chassis, suspension, steering linkage, transaxle shift linkage, parking brake cable guides, underbody contact points & linkage Huvitab konkreetselt millist määret selle töö puhul kasutatakse ja mida TAGAsillas tuleks vaadata. Enda autol kuiva ilmaga midagi jubedalt kääksub aga täpset allikat ei ole suutnud tuvastada.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Ma ei tea, mida sa tagasillas vaatama peaksid - ilmselt puksindust - muud seal eriti pole.
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Post by Koit »

Vat nüüd on selline asi hinge peal...lappasin igasuguseid N* mootoriga seotud lehti kuni jõudsin lauseni:(umbes selline oli, ingliskeelne) "Mootoril puudub hammasrihm, seda asendab kett...kui aga sellega peaks midagi juhtuma, siis on see VIIMANE asi, mida sa tahaksid, et selle kalli mootoriga juhtub"...okei, kõik on arusaadav, aga see on mul esimene aparaat millel hammasrihma pole...et kuidasmoodi sellele ketile hooldust tehakse üldse, rihma vahetad ära aga... :?
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

kett ei vaja hooldust ja kestab kogu mootori eluea (kui midagi totaalselt vale pole).
Ja tal on neid lausa mitu.
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Post by Koit »

tohohh...siis on ju Cadillac pealekauba ka korralik kokkuhoid cervice pealt :D
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

reeglina on ketiga mootor alati lollikindlam, kui rihmaga - kummist asi kipub ikka varem katki minema. Kui õigel ajal ei vaheta ära - kett annab enne sellest teada kolinaga vastu ketipingutit.
N* on pingutid hüdraulilised ja kui korralikult õli vahetad, ei juhtu nendega midagi...
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Post by Koit »

Super värk, täielik mesi minu kõrvadele.
P.S. Siin igasuguseid teemasid lugedes tekib küsimus: Kas on mõnda Caddydega seotud küsimust olemas, millele sa, Ain, vastust ei tea? :)
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

on - näiteks ma ei tea, miks mul salongiventikas täna paugust vait jäi. Ja veakoode ka pole...ja külm on ka. :)
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Post by Rein »

Seda, et millist jahutusvedelikku kasutada, kas punast LL või käib tavaline roheline ka. DeVille 89 a. Auto ost plaanis, aga radikas läbi. Uue saab kaasa. Seda, et kas mootor on korras, või mitte eks see näha ole. Arvan, et peaks siis igaks juhuks ilmselt uue radika punni ka valmis otsima, küsimus õhus, et millest see radikas katki läks. Tuleval nädalal peaks auto käes olema, eks siis saab lähemalt uurima hakata.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

pane roheline, tavaline - vanal mootoril (enne 96 tehtud) pole asjal suurt mõtet - seal oli igatahes roheline sees ja pole hea uue peale minna.
,vahetad rahulikult iga teine aasta vedelikku, paned iga kord tabletid ka sisse, nagu peab ja asi korras.
Kork ja termostaat on nii odavad asjad, et need kannatab igal juhul ära vahetada.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Post by Rein »

Lihtsalt sellest on hirm nahas, et miks võis radikas katki minna. Lihtsalt üle vaadates ei tundunud "väga läbi" välimusega olevat. Veel see oht ka , et katkisest plokikaane tihendist, või kaanest suur rõhk sees :(. Või siis korgi regulaator klapp ei tööta, ja lõigi nõrgemast kohast katki.
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Kas löhki külmumine oli välistatud?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

vana radikas, loomulikku surma surnud - ära mõtle alati hullemat.
4,5 mootor nüüd nii kehvake ka pole ;)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply