K: Vibratsioon
K: Vibratsioon
Tere kõigile,
Selline probleem siis, et auto käitub viimasel ajal natuke kummaliselt, nimelt laupäeval tallinnast jürisse sõites, polnud eriti võimalik üle 70km/h sõita kuna auto hakkas räigelt vibreerima ja see ei olnud just eriti mõnus tunne. On ennegi vahelduva eduga sama teinud, siis jälle see vibra kadunud ja saab vabalt ka 120ga sõita ja nagu klaasil.
Esimene kord kui seda tegi, loksutasin jõuga tagumisi rattaid ja vibra kadus ära, ehkki märkasin et mõlemal rattal on sees lõtk. Teist korda kadus see samuti ära kui tagumisi rattaid veidi loksutada. AB arvas et tegemist võiks olla käändtelje puksidega, ma pole küll teab mis mehhaanik, aga minu loogika kohaselt esiveolisel autol peaksid käändteljed ainult ees olema (võin nüüd rämedalt eksida muidugi)
Pikk ja keeruline jutt sai, aga oskab keegi äkki miskit viihjata kus see kala olla võiks, natuke kummaline oleks ka kui mõlemad rattalaagrid korraga öäbi oleks ja samas ei tekitaks see siiski vibrat vaid annaks undamisega märku ja seda eriti pöörates.
Tänud ette nõu eest!
Lauri
Selline probleem siis, et auto käitub viimasel ajal natuke kummaliselt, nimelt laupäeval tallinnast jürisse sõites, polnud eriti võimalik üle 70km/h sõita kuna auto hakkas räigelt vibreerima ja see ei olnud just eriti mõnus tunne. On ennegi vahelduva eduga sama teinud, siis jälle see vibra kadunud ja saab vabalt ka 120ga sõita ja nagu klaasil.
Esimene kord kui seda tegi, loksutasin jõuga tagumisi rattaid ja vibra kadus ära, ehkki märkasin et mõlemal rattal on sees lõtk. Teist korda kadus see samuti ära kui tagumisi rattaid veidi loksutada. AB arvas et tegemist võiks olla käändtelje puksidega, ma pole küll teab mis mehhaanik, aga minu loogika kohaselt esiveolisel autol peaksid käändteljed ainult ees olema (võin nüüd rämedalt eksida muidugi)
Pikk ja keeruline jutt sai, aga oskab keegi äkki miskit viihjata kus see kala olla võiks, natuke kummaline oleks ka kui mõlemad rattalaagrid korraga öäbi oleks ja samas ei tekitaks see siiski vibrat vaid annaks undamisega märku ja seda eriti pöörates.
Tänud ette nõu eest!
Lauri
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Kas üldse aru saada pole, tuleb see eest vöi tagant? Käändteljed on tal taga juhul kui vedrustus Devillega sama on. Mul on ka need käändteljepuksid vms läbi seal taga, aga vibrat see ei tekita. Lihtsalt mönikord sita tee peal tundub nagu taguots ujuks vähe. Samas Buickil mul tuleb ka korralik vibra sisse, ja see on peetis turbiin mis seda teeb. Sellest on aru saada kui vibra ajal lööd annad kövasti gaasi juurde, siis lülitab luku tagant ära ja vibra kaob.
Head katsetamist!
Head katsetamist!
Njah seda minagi et vibra sellest tekkida ei saa, samuti ei saa vibra tekkida ka rattalaagritest. Pidurdamisel tundub et kas tagumised kettad või klotsid on õhtul omadega, esimesed on ok, kuu aega vahetatud kõik mis vahetada kannatab. Aga mis krt seal siis seda vibra tekitab ei mõista, tundub et vibra ikka tagant tuleb, tugevalt gaasi andes keset vibramist, ei juhtu miskit muud peale selle et vibra läheb hetkeks hullemaks.
Ei mõista ka seda miks see vibra kaob pikemaks ajaks kui rattaid loksutada, mõistus otsas ühesõnaga.
Ei mõista ka seda miks see vibra kaob pikemaks ajaks kui rattaid loksutada, mõistus otsas ühesõnaga.
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Jah, nende vibrade otsimisega on alati jama. On sul veljed originaalid? On juhtunud et velje keskauk on natuke suurem ja poldid ei tsentreeri velge ära.
Siis on veel vöimalus et tagasillas on rooliotsa taolised asjad,(mul vanadel caddydel olid,vabandan et ei tea uuemate silla ehitust veel- pole sinna alla jöudnud), ühesönaga vardad mis takistavad rattaid paremale-vasakule pööramast. Kui need läbi siis vöib ka vibreerida. Veljel vöib mingi sitt küljes kinni olla, pärast kruusateel söitu suht tavaline. Veel vöib olla tagasild kuidagi valesti regullitud, ja veel sada erinevat jura.
Mul vist nüüd pea tühi.
Siis on veel vöimalus et tagasillas on rooliotsa taolised asjad,(mul vanadel caddydel olid,vabandan et ei tea uuemate silla ehitust veel- pole sinna alla jöudnud), ühesönaga vardad mis takistavad rattaid paremale-vasakule pööramast. Kui need läbi siis vöib ka vibreerida. Veljel vöib mingi sitt küljes kinni olla, pärast kruusateel söitu suht tavaline. Veel vöib olla tagasild kuidagi valesti regullitud, ja veel sada erinevat jura.
Mul vist nüüd pea tühi.
Hommikut,
Suvel tekkis 1997 DeVille'l sarnane vibra ja mitte ainult maanteekiirusel vaid ka linnas sõites. Kahtlustasin juba kõige hullemat, et tagasillas midagi läbi ja et läheb suuremat sorti remondiks.
Kui auto juba tõstukil oli ja valmistuti pikaks vea otsimise protsessiks avastati täiesti juhuslikult, et mõlema tagarehvi mustri osal oli päris korralik muhk, ühel rehvil hakkas pealmine mustrikiht lausa rebenema. Sai siis teised rehvid muretsetud ja vibratsiooni probleem oligi läinud.
Kuna sa väidad, et sul see probleem ka varem esinenud, siis ei pruugi viga rehvides olla, kuid mina tõstaks auto tagumise otsa üles ja vaataks rehvid ja veljed hoolikalt üle ning võimalusel laseks ka rattad uuesti balansseerida. Kui rattad korras, siis otsiks viga juba veermikust või mujalt.
Margo
Suvel tekkis 1997 DeVille'l sarnane vibra ja mitte ainult maanteekiirusel vaid ka linnas sõites. Kahtlustasin juba kõige hullemat, et tagasillas midagi läbi ja et läheb suuremat sorti remondiks.
Kui auto juba tõstukil oli ja valmistuti pikaks vea otsimise protsessiks avastati täiesti juhuslikult, et mõlema tagarehvi mustri osal oli päris korralik muhk, ühel rehvil hakkas pealmine mustrikiht lausa rebenema. Sai siis teised rehvid muretsetud ja vibratsiooni probleem oligi läinud.
Kuna sa väidad, et sul see probleem ka varem esinenud, siis ei pruugi viga rehvides olla, kuid mina tõstaks auto tagumise otsa üles ja vaataks rehvid ja veljed hoolikalt üle ning võimalusel laseks ka rattad uuesti balansseerida. Kui rattad korras, siis otsiks viga juba veermikust või mujalt.
Margo
käändtelje puksid vibra ei tee. endal olid ka päris õnnetus olukorras kui sügisel ära vahetasin. pigem selline ujuv tunne sital teel. vaata rattad üle. võibolla mõne raskuse veljelt ära kaotanud vms. pakuks veel, et kui sa endal piduriklotsit taga ära vahetasid, kontrolli, et suporti poldid ikka kinni.
jõudu,
r
jõudu,
r
ex - DeVille `96
SRX `05
SRX `05
Tegelikult ei ole lahendus leitud, kuna pole aega olnud tegeleda põhjalikult, hetkel on seis selline, et mõnikend km laseb sõita nagu unelm ja siis hakkab vibrama, siis loksutad natuke tagumisi rattaid ja saad taas vabalt kulgeda, aga Erlendi viide seisupidurile pani praegu tõsiselt mõtlema, et krt tagumised klotsid on raudpolt kindel et läbi omadega ja kettad lähevad ka vahetusse, kohe kui beautysse uued kettad jõuavad, aga krt kui need nii peetis on siis ehk tõesti on asi seisupiduris mis end aeg ajalt peale surub ja kui loksutada rattaid, siis jälle vabastab pingest?
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
siis voib ju asi ysna loogiline olla et viga ikkagi pidurites! pidurdades jaab mingi pidur niipalju peale ja rattalaager annab loksutades niipalju liikumist et klotsid kaugenevad. igaks juhuks voiksid siis rattalaagrid ka lasta seal yle vaadata! mingisugune minimaalne loks on seal normaalne kuid kui moelda et se loks piduriklotse liigutab juba siis voib seda liiga paljuks nimetada!
Vot loks tundus mulle endale ka tiba suur, samas ei saa ma just öelda et ma täpselt teaksin kui suur on normaalne ja kui suur on liiga suur loks, ma rohkem tsiklite kui autode teemal kodus. Kahtlane natuke et mõlema poole rattalaagrid korraga ära väsisid ja kui nad oleksid väsinud siis peaks nad eelkõige pööramisel märku andma, aga seda nad ei tee.
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
ega yldiselt tagaratta laager ei hakkagi mingit haalt tegema! voibolla ainult siis kui asi ikka juba kuiv ja vaga peetis on...hakkab ulguma.
loks on tapselt siis oige suurusega kui sa aimad et seal on loks kuid ei tunne seda loksumisena! kui rattalaager hakkab juba loksuma siis olekski tegelikult oige aeg need ara vahetada! kui on pingutatavad laagrid siis mina igaljuhul ei pea oigeks kohalike kylameeste votet...lihtsalt laagrit peale keerata!
loks on tapselt siis oige suurusega kui sa aimad et seal on loks kuid ei tunne seda loksumisena! kui rattalaager hakkab juba loksuma siis olekski tegelikult oige aeg need ara vahetada! kui on pingutatavad laagrid siis mina igaljuhul ei pea oigeks kohalike kylameeste votet...lihtsalt laagrit peale keerata!