94Deville-paar küsimust erinevate asjade kohta

Remont jms.
Post Reply
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

94Deville-paar küsimust erinevate asjade kohta

Post by 90Deville »

Niisiis, paar kuud ilma Caddyta tömbas nagu arvata oligi juhtme kokku ja eile ei kannatanud enam välja ja ostsin endale ülalmainitud isendi.Tegu kasutaja femme autoga siis.
Köik on muidu ilus,4.9l on mootoriks-ei tahtnud seda northstari anyway.Kuna pole suurem asi kokk, siis keetmine eriti kövaks ei aja...

Küsimused aga järgnevad:
1-kas raadio vahetamine millegi muu vastu on suur puzzle(igal köllil oma vöim jms), vöi saab lihtsamalt.Praegune mängib ainult neid jaamu, mis sarimörvarite lemmikmussi levitavad.

2-kuidas nullida kiri service ride control,kuna amordid on mitteelektriliste vastu vahetatud.

Eks probleeme on veelgi,ntx pölevad nii se kui abs tuli,aga üritab vaikselt otsast minema hakata...Ülevaatuse läbis täna puhta lehega,kui ohukolmnurga kingade kustuti välja arvata.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Õnne, :cheers

kas genekas oli ära vahetatud? Ta pikka aega oli sellega hädas mu meelest.
Aga algaks ikka sellest tavalisest - mis veakoode näitab, mis nad tähendavad, saad lugeda siit:
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=160
ja raadio vahetamine, kui sul on Bose makk on peavalu = kõikide juhtmete uuestivedamine.
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Geneka vötsin ise laenuks kaasa ühe söbra Stsi pealt,toimib küll.Tellisin uue ära ka, a nüüd ju jöul ja köik see saast korraga selga vajumas,niiet täpset saabumise aega veel ei tea.
Eks kalpsan siis öue koode lugema.

Ps.eelmisel Devillel mul oli Bose makk,sellepärast küsisingi.Seal sai jah kenasti kaablit vedada.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Vägev igatahes - nii palju, kui mina seda autot olen näinud, on ta väga kenasti hoitud olnud....
ah jaa - kui amordid on passiivsete vastu vahetatud, siis milliste? Arnott? Strutmasters? Miski kolmas...
sest kahel esimesel peaks olema veakoode nulliv jubinas küljes.
Kui ühtegi juhet kerest tulevasse amordipistikusse ei lähe, siis yileb natuke vaeva näha miskise takistite variandiga, mis aju "ära petab"
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Nii-istun siis autos praegu, önnestus ka möned koodid välja meelitada.Need on köik siiski History koodid,niiet kustutasin nad praegu ära.Need olid muidu:013,032,052,i039,i052,p098.
Aga ma ei saa pihta,kuidas sinna abs i koodideni jöuda?

Ahjaa,raadio ei paista Bose oma olevat,ühtki kirja peal pole igatahes.Vist mingi Gm enda vigur siis.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Ülevaatusemehed olid sul vist sõbrad,kui ABS i tulega läbi said :P
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Ei olnud,olen ka enne märganud et niisugune tuli neid üldse ei koti.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Krt ma oma mondeoga aastaid tagasi käisin siis tõmmati nii läbi mind sellepärast :(
Näidati veel miskit seadust kus kirjas et läbi ei saa kui põleb.
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Jah?

Eks mul siis vedas,samas on see armatuur ka üsna kirju,vöib-olla tont ei pannud kogemata lihtsalt tähele.
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Täna üritasin jälle koode vaadata, tulid p013,i022,i039,i052.
Nagu ma aru saan,siis sureb vahetevahel üks oxygen sensor, ja ylejäänud on suht mötetud koodid, amortide ja tulelülitiga seoses.Aga ses tuld lööb ilmselt see sensor kogu aeg pölema.
Ikkagi jääb mulle arusaamatuks, kuidas jöuda abs koodideni-kuna lamp kogu aeg pöleb peaks ju mingeid vigu ikka näitama.
Eelmine omanik ka ei teadnud, mis firma amordid alla läksid, olla kuulnud et pagassist hoopis tuleb mingi pistik lahti ühendada et kiri kaoks. Kust saaks nende takistite kohta infi, mis pistikutesse toppida tuleks?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

jah,
p013 - Right Oxygen Sensor Not Ready - ilmselt vana andur ja küte? uimaseks jäänud. sõitmist ei sega, aga võiks välja vahetada.
i022 - Panel Dimming Switch Pot Circuit - armatuuri valguse reostaat/juhtmestik lühises/katkestuses
i039 - Loss of Road Sensing Suspension Data - see ongi sellest, et aktiivamorte pole enam. (ja BTW - pistiku lahtiühendamisest siiski ei piisa - otsi takistite infi ise http://www.cadillacforums.com lehelt)
i052 - Keep Alive Memory Error - aku juhe maas käinud?

ja abs kohta on täitsa selline jutt meie lehel:
SELECTING THE SYSTEM

After trouble codes have been displayed, a specific vehicle system PCM, IPC, ACP, SIR, TCS, RSS may be selected for testing. The first available system will be automatically displayed (i.e. PCM?). While selecting the system to test, any of the following actions may be taken:

1. Depressing the "HI" button on the CCC will select the displayed system for testing.
2. Depressing the "LO" button on the CCC will display the next available system selection. This allows the display to be stepped through all system choices. This list of systems can be repeated following the end of the system list.
3. Depressing the "OFF" button the CCC will stop the system selection process and return the display to the beginning of the trouble code sequence.

aga kui ta sul koode ei näita, siis on võimalik, et seoses amordikoodidega nullis lihtsalt abs-i ära ja pani ka tule põlema. Kindel pole, kas sul nii on, 96 aasta autol igatahes teeb nõnda...
Post Reply