Tervist, tervist!
Ega sul äkki owners manuali pole? Seal mahud-mõõdud kõik olemas.
aga:
1. linnaliikluses 96...101C, maanteel võiks olla alla selle. vendid hakkavad tööle esimene 109 ja teine 112 kraadi juures. (kui AC sees, siis töötab kogu aeg)
2. 7,1 liitrit koos filtri vahetusega.
3. 14,2 liitrit juhul, kui kogu õli välja lased (ja usu, sa tahad seda teha). Dextron VI on soovitatav, sobivad ka selle vanemad versioonid V, IV ja III.
Luba küsida, kuidas sa seda ette kujutad, et 3 filtrit ära vahetad? 3 filter, mis asub kasti "küljekarteris" on vahetatav ainult kasti-mootorit maha võttes

. see filter on ette nähtud terve kasti eluea jaoks ja vahetatakse, kui kasti remonditakse.
Väike selgitus ka veel kasti õli vahetamisest:
kasti põhi maha, moos välja, seal on miskisne "võrgust" filter/screen, mille puhastad ära ja paned tagasi. Ja kokku koos uue karteritihendiga. Kastis on ka suur filter, mida vahetatakse siis, kui kasti remonditakse.
Tavasõidul kestab kastiõli terve auto eluea, rasketes tingimustes (nagu meil on - külm, linnaummikud jne) soovitatav vahetusvälp on 50 000 miili.
Kastiõli kohta peab arvestust kompuuter ja kui ta sulle ütleb, et õli on ülekuumenenud või vaheta õli, siis tee seda kohe.
Kui oled kaane maha võtnud ja õli välja lasknud, siis seal on veel ka üks suht varjatud kork, mis tuleb lahti krudida et kasti "küljekarterist" ka õli välja saada. (11 padruniga saad lahti).
Pilt sellest prundist on siin:
See ei eemalda siiski kogu õli - osa istub konverteris ka sees.
Mina teeks veel nii, kui kunagi vanal ajal Volvo automaatkastides vahetamine pidi käima (ja käis ka):
Teeks kõik eelneva ära, kõik kinni, õli norm sisse;
Siis kastiõli jahutusradika küljest toru/voolik lahti ja ots ämbrisse.
Mootor käima ja lasta niikaua õlil ämbrisse joosta, kuni näed, et tuleb puhas õli voolikust välja.
Siis mootor kustu, torud kinni, norm sisse ja korras.
Nii oled 100% õlist puhta vastu vahetanud ja süda peaks päris rahul olema.