Jama 92' 4.9-ga
Jama 92' 4.9-ga
Kõigepealt tere klubile!
Mure siis see, et 4,9 ei võta enam tuld kolvi peale. Sõitis viimati ilusti
koju ja paari päeva pärast enam ei käivitu ja kõik. Mingeid anomaaliaid
ennem ei olnud. Aku täis, starter veab ilusti, kütust kolmandik paaki järgi.
Otsisin siit selle OBD-1 üles, näitab no ECM, I039. Kuidas sellest aru
saada? Küünlad, juhtmed, jagajakaas vahetati Am. Beautys mingi
500 km tagasi.
Elektroonikavaba diselistina on juhe veidi koos. Ehk tuleb asjalikke
nõuandeid, millest alustada? Tänud!
Mure siis see, et 4,9 ei võta enam tuld kolvi peale. Sõitis viimati ilusti
koju ja paari päeva pärast enam ei käivitu ja kõik. Mingeid anomaaliaid
ennem ei olnud. Aku täis, starter veab ilusti, kütust kolmandik paaki järgi.
Otsisin siit selle OBD-1 üles, näitab no ECM, I039. Kuidas sellest aru
saada? Küünlad, juhtmed, jagajakaas vahetati Am. Beautys mingi
500 km tagasi.
Elektroonikavaba diselistina on juhe veidi koos. Ehk tuleb asjalikke
nõuandeid, millest alustada? Tänud!
No nii, käisin tõbist uurimas. Säde on. Varuküünlaga vähemalt parempoolsetel (esimestel) silindritel, järelikult ka mujal. Security põleb
süüte sisse keeramisel 3 sek ja kustub, starti andes ei põle. Paari katse
algul lõi üks pütt ühe korra, mitte rohkem. Kuidas kütuse tulekus
veenduda? Filtri jama peaks ju sõiduga ennem vaikselt märku andma.
Uus filter sai eelmisel suvel ja läbisõit üsna olematu.
Pump iniseb süütega paar sekki, peale stardikatset 4-5.
Ja endiselt häiriv vaikus...
süüte sisse keeramisel 3 sek ja kustub, starti andes ei põle. Paari katse
algul lõi üks pütt ühe korra, mitte rohkem. Kuidas kütuse tulekus
veenduda? Filtri jama peaks ju sõiduga ennem vaikselt märku andma.
Uus filter sai eelmisel suvel ja läbisõit üsna olematu.
Pump iniseb süütega paar sekki, peale stardikatset 4-5.
Ja endiselt häiriv vaikus...
sisselaske peal jookseb fuel rail - seal on nippel, nagu rattaventiil - sinna käib mõõdik külge ja saad kütuse surve teada. kui niisama seda kruvikaga pressid ja korraliku survega sahmaka bena varrukasse saad, siis idee järgi võiks benapumbaga kõik korras olla.
Aga kui üritasid käiata ja siis küünla ära võtsid, mis nägu küünal oli? Või siis kas auto haises bensu järgi?
Aga kui üritasid käiata ja siis küünla ära võtsid, mis nägu küünal oli? Või siis kas auto haises bensu järgi?
siis on pees kas pump (tõenäoline, kuna ütled, et ta undab korralikult),
filter täitsa umbes (ei tea, ütlesid, et alles vahetet)
või surveregulaator.
pumpa saad kontrollida, kui filtri ja pumba vahelise vooliku lahti võtad - kui siis kütust välja taob (korraliku survega, on filter umbes, kui ei, siis pump.
Kui nüüd peale filtrit volla lahti kisud ja proovid ning surve on ja nägu bensiini täis, on katki surveregulaator.
filter täitsa umbes (ei tea, ütlesid, et alles vahetet)
või surveregulaator.
pumpa saad kontrollida, kui filtri ja pumba vahelise vooliku lahti võtad - kui siis kütust välja taob (korraliku survega, on filter umbes, kui ei, siis pump.
Kui nüüd peale filtrit volla lahti kisud ja proovid ning surve on ja nägu bensiini täis, on katki surveregulaator.
Pensa tuleb selle paari sekiga törts nii ilma kui ka läbi filtri. Täpselt 6 cl. Erilist survet seal minumeelest küll polnud, no veits rohkem ikka kui vabalt voolaks aga kaugel sellest, et varrukad ja nägu tilguksid. Kas see pumba kuuldav inin on normaalne? Detsibellides muidugi väljendada ei oska ja sekid peale stardikatset on see poole tugevam. Kas OBD pumba ja surve kohta midagi ei pea rääkima?
pump õhtal. Heas korras pumpa ei peaks üldse kuulma, kui hakkab nässu minema, siis hakkab häält tegema. Tavaliselt on nii.
Ja rõhku peab ta lööma 41...47psi, mis on üle 3 atmosfääri.
Palju ta sul seal andis ei oska nii teiselt poolt ekraani öelda.
3 atti on igatahes korralik surve - rehvirõhk võrdluseks mingi 2,2
Edit: Pump on sul paagis ja vahetamiseks pead paagi maha võtma.
Võid enne veel igaks juhuks kontrollida, kas pumba relee (kuskil mootoriruumis) on korras ja kas pumba pistikusse ikka tuleb korralik 12 volti peale.
Ja rõhku peab ta lööma 41...47psi, mis on üle 3 atmosfääri.
Palju ta sul seal andis ei oska nii teiselt poolt ekraani öelda.
3 atti on igatahes korralik surve - rehvirõhk võrdluseks mingi 2,2
Edit: Pump on sul paagis ja vahetamiseks pead paagi maha võtma.
Võid enne veel igaks juhuks kontrollida, kas pumba relee (kuskil mootoriruumis) on korras ja kas pumba pistikusse ikka tuleb korralik 12 volti peale.
Tulemusi ei ole. Krt, selle bensuga solgutamise peale peab vist tikud ka välja otsima. Pumba vahetasin ära, lööb nagu lahinal aga käima ei lähe. Tagasivoolust tuleb kohe nagu pump käib. Koukisin siis regulaatori maha. Peab täpselt kolm atm. Ja vaakumi ots toimib ilusti. Nende asjadega peaks siis nagu okei olema. Jälle mõistus otsas. (Kõigi proovimiste peale tegi endiselt paar üksikut popsu)
ja säde on ka olemas, nagu ütlesid? Imelik....
Ma võin vaadata, mis mu tark manuaal selle kohta ütleb, aga alles õhtul, kui koju jõuan...
Aga selliste sümptomite kohta oli mälu järgi öeldud filter, pump, süüde, ja siis vist ka pihustid.
Seda kahjuks ei oska öelda, kuidas pihustit kontrollida.
Huupi uitmõte on, et ehk said mingit jube saasta bensiini, mis niigi otsakorral oleva pumba lõplikult ära kustutas ja oma laksu ka pihustitele andis (vana, vaiku täis kütus näiteks?)
Veakoode ei näita nüüd mingeid uusi?
Ma võin vaadata, mis mu tark manuaal selle kohta ütleb, aga alles õhtul, kui koju jõuan...
Aga selliste sümptomite kohta oli mälu järgi öeldud filter, pump, süüde, ja siis vist ka pihustid.
Seda kahjuks ei oska öelda, kuidas pihustit kontrollida.
Huupi uitmõte on, et ehk said mingit jube saasta bensiini, mis niigi otsakorral oleva pumba lõplikult ära kustutas ja oma laksu ka pihustitele andis (vana, vaiku täis kütus näiteks?)
Veakoode ei näita nüüd mingeid uusi?