Kogu tõde Northstari mootorist.

Remont jms.
aymur
vaikne vend
Posts: 19
Joined: 14 Feb 2008, 12:19
Location: elva

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by aymur »

Sa võiksid huvi pärast uurida mis maksab timesertimise komplekt ja sealt lähtuvalt teha järeldused miks ta nii kallis on.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by palumx »

ma tean meest, kes võttis mootori koos kastiga ülespoole maha :bang Mõlemat pidi kallis töö(ainuüksi mootor maha), kui teha lasta....
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

Ma tean ka ühte sellist meest :D :goink
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
aymur
vaikne vend
Posts: 19
Joined: 14 Feb 2008, 12:19
Location: elva

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by aymur »

Väikelinna Elva hindadega oli ainult mootori vahetus 14+k raha ja aega kulus selleks 49h,et sõita ära töötava autoga.
kjoll
vaikne vend
Posts: 17
Joined: 09 Sep 2015, 07:15
Location: Laitse

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by kjoll »

ain wrote:paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
Saab ka ilma mootorit maha võtmata ! Natuke tülikam, aga võimalik. http://www.youtube.com/watch?v=ISfcE69cikkhttps://" onclick="window.open(this.href);return false;
Keerasin oma DeVille`l kaaned maha, kuna 7. ja 4. silindris jahutusvedelik.
Kõikide plokikaanepoltide keermed jäid plokki alles !
Kas peab tingimata sertima ? Konsulteerisin tuttavaga ABst ja arvati ,et võiks proovda ,kui keermed alles. :hmm


Plokikaante eemaldamiseks kulus umbes 7 tundi ! :hat
DeVille 1991
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

võid ju proovida. kui kaanepoldid õige jõuga kinni saad ja keere ikka peab, on sul vedanud.
vaata keermeid plokis tugeva valgusega - et kas nad on täiesti terved, mitte pragulised, hallid.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
kjoll
vaikne vend
Posts: 17
Joined: 09 Sep 2015, 07:15
Location: Laitse

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by kjoll »

kjoll wrote:
ain wrote:paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
Saab ka ilma mootorit maha võtmata ! Natuke tülikam, aga võimalik. http://www.youtube.com/watch?v=ISfcE69cikkhttps://" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Keerasin oma DeVille`l kaaned maha, kuna 7. ja 4. silindris jahutusvedelik.
Kõikide plokikaanepoltide keermed jäid plokki alles !
Kas peab tingimata sertima ? Konsulteerisin tuttavaga ABst ja arvati ,et võiks proovda ,kui keermed alles. :hmm


Plokikaante eemaldamiseks kulus umbes 7 tundi ! :hat
Üks keere andis 30Nm juba järgi ! Kasutasin sellist http://www.ebay.co.uk/itm/V-Coil-Thread ... xyc2pTXo~b

Ja kõige pikemad coilid ca33mm ,kõikidesse aukudesse!
Pingutamisel järgi andmist ei tundnud (40Nm+3x60kraadi)

Sõidetud u.3000km probleemidetta ! va. 1 lambda mis oli ära lõppenud.
DeVille 1991
tederjan
sõnatu
Posts: 6
Joined: 30 Mar 2017, 10:57

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by tederjan »

Hey Ain. Mul venna Deville jäi seisma aastaid tagasi just seetõttu et otsustas maanteel keema minna, misjärel toodi treilaga koju. Rohkem teda ei liigutatud. Nüüd jõudis järg selle autoga minunin. Panin ta käima üle paari aasta. Algul tossas nii mis hirmus(see esimene käivius üle aastate oli talvel). Isegi tagatulesi ei näinud 2 meetri kauguselt. Kui see tossamine sai läbi, siis peale seda pole ta enam tossanud. Auto sai omal jõul minema liigutatud umbes 5 km kaugusele, aga vähe pikema tiiruga. Selle käigus sai palju palju talda antud ja pöördeid kõrgele lastud ja ei midagi enam ei juhtunud.
Seejärel seisis paar nädalat minu maja ees ja sai uuesti käima pandud ja sõidetud pool tundi. Samuti ka kohapeal seistud. Ei juhtunud jälle midagi.
106c pealt võttis vendi taha ja suutis ära jahutada ilusti.
Jahutusvedelik tundus paagis normis olevat. Õli ka normis.
Peale seisma jäämist vend mainis, et radikas oli alt jahe. muidu lõdvikud ja asjad olid soojad.
Hetkel seisab ta muudel põhjustel veel paar päeva, aga küsimus tuleb siit, et kas ikkagi võiksin kahtlustada plokikaane viga? Või peaksin miskit muud vaatama?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

kui kõik tundub maasikas, siis mina ei kahtlustaks midagi. Sõida väga raske jalaga (N* armastab seda), lase käiku vahetada ikka punases jne. Muidugi, kus võimalik ja ohutu.

Eks siis näeb. Ehk hoopis veepump andis saba vms.
Koha peal tiksudes ei saagi aru, koormustel annab vigase tihendi välja kui asi veel väga kaugele arenenud pole. Koormustel vaata temp osutit, kui teeb imelikke liikumisi kuumaks ja tagasi, siis võib muretsema hakata.
Igaks petteks vaata kas sellest väiksest torust, mis paisupaaki tuleb, ikka töötades jahutusvedelat pritsib.

Muud ma ei oska midagi soovitada. Kui kuumenemise sümptomid tagasi tulevad, siis mõtleb edasi.
Kui ei, said hea auto :hat
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
tederjan
sõnatu
Posts: 6
Joined: 30 Mar 2017, 10:57

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by tederjan »

Eks uue kuu algul saab kõik selgeks. Vaja pump lõpuks külge panna. Mõned tihendid vahetada, igaks juhuks pidurid üle vaadata ja ülevaatusele minna. Peale seda ainult loodan, et miskit hullu pole. :)
Jäääck
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 05 Sep 2009, 16:08
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by Jäääck »

Mis arvate, kas see on tõsiseltvõetav lahendus,

http://www.northstarperformance.com/sgstuds.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Jäääck on 15 Apr 2020, 15:35, edited 1 time in total.
Eldorado ETC '97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

nii vähemasti mikimaal väidetakse. Ise pole põhjust olnud proovida.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Draakon
vaikne vend
Posts: 25
Joined: 15 Mar 2017, 21:02

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by Draakon »

Küsimus 2000 aasta STSi kohta, mida olen omanud 2 aastat - hetkel on jahutussüsteemis sees roheline tosool ja eks vahetuse aeg on käes.
Kas asendan uuesti rohelise tosooliga + tabletid alumisse radiaatori lõdvikusse või tuleks pigem süsteem läbi pesta ja kolida Dex-Cooli peale?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Post by ain »

jätka rohelisega, sa ei saa mootorit kunagi nii puhtaks et DexCoolist pointi oleks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply