Kogu tõde Northstari mootorist.
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Sa võiksid huvi pärast uurida mis maksab timesertimise komplekt ja sealt lähtuvalt teha järeldused miks ta nii kallis on.
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- palumx
- aktivist
- Posts: 246
- Joined: 13 Mar 2007, 04:15
- Skype Kasutaja: palumx
- Location: Tartu, 51 20 637
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
ma tean meest, kes võttis mootori koos kastiga ülespoole maha
Mõlemat pidi kallis töö(ainuüksi mootor maha), kui teha lasta....

When you turn your car on, does it return the favor?
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Ma tean ka ühte sellist meest :D 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Väikelinna Elva hindadega oli ainult mootori vahetus 14+k raha ja aega kulus selleks 49h,et sõita ära töötava autoga.
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Saab ka ilma mootorit maha võtmata ! Natuke tülikam, aga võimalik. http://www.youtube.com/watch?v=ISfcE69cikkhttps://" onclick="window.open(this.href);return false;ain wrote:paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
Keerasin oma DeVille`l kaaned maha, kuna 7. ja 4. silindris jahutusvedelik.
Kõikide plokikaanepoltide keermed jäid plokki alles !
Kas peab tingimata sertima ? Konsulteerisin tuttavaga ABst ja arvati ,et võiks proovda ,kui keermed alles.

Plokikaante eemaldamiseks kulus umbes 7 tundi !

DeVille 1991
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
võid ju proovida. kui kaanepoldid õige jõuga kinni saad ja keere ikka peab, on sul vedanud.
vaata keermeid plokis tugeva valgusega - et kas nad on täiesti terved, mitte pragulised, hallid.
vaata keermeid plokis tugeva valgusega - et kas nad on täiesti terved, mitte pragulised, hallid.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Üks keere andis 30Nm juba järgi ! Kasutasin sellist http://www.ebay.co.uk/itm/V-Coil-Thread ... xyc2pTXo~bkjoll wrote:Saab ka ilma mootorit maha võtmata ! Natuke tülikam, aga võimalik. http://www.youtube.com/watch?v=ISfcE69cikkhttps://" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;ain wrote:paraku jah vaja mootor maha võtta(ehks iis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.
Keerasin oma DeVille`l kaaned maha, kuna 7. ja 4. silindris jahutusvedelik.
Kõikide plokikaanepoltide keermed jäid plokki alles !
Kas peab tingimata sertima ? Konsulteerisin tuttavaga ABst ja arvati ,et võiks proovda ,kui keermed alles.
Plokikaante eemaldamiseks kulus umbes 7 tundi !
Ja kõige pikemad coilid ca33mm ,kõikidesse aukudesse!
Pingutamisel järgi andmist ei tundnud (40Nm+3x60kraadi)
Sõidetud u.3000km probleemidetta ! va. 1 lambda mis oli ära lõppenud.
DeVille 1991
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Hey Ain. Mul venna Deville jäi seisma aastaid tagasi just seetõttu et otsustas maanteel keema minna, misjärel toodi treilaga koju. Rohkem teda ei liigutatud. Nüüd jõudis järg selle autoga minunin. Panin ta käima üle paari aasta. Algul tossas nii mis hirmus(see esimene käivius üle aastate oli talvel). Isegi tagatulesi ei näinud 2 meetri kauguselt. Kui see tossamine sai läbi, siis peale seda pole ta enam tossanud. Auto sai omal jõul minema liigutatud umbes 5 km kaugusele, aga vähe pikema tiiruga. Selle käigus sai palju palju talda antud ja pöördeid kõrgele lastud ja ei midagi enam ei juhtunud.
Seejärel seisis paar nädalat minu maja ees ja sai uuesti käima pandud ja sõidetud pool tundi. Samuti ka kohapeal seistud. Ei juhtunud jälle midagi.
106c pealt võttis vendi taha ja suutis ära jahutada ilusti.
Jahutusvedelik tundus paagis normis olevat. Õli ka normis.
Peale seisma jäämist vend mainis, et radikas oli alt jahe. muidu lõdvikud ja asjad olid soojad.
Hetkel seisab ta muudel põhjustel veel paar päeva, aga küsimus tuleb siit, et kas ikkagi võiksin kahtlustada plokikaane viga? Või peaksin miskit muud vaatama?
Seejärel seisis paar nädalat minu maja ees ja sai uuesti käima pandud ja sõidetud pool tundi. Samuti ka kohapeal seistud. Ei juhtunud jälle midagi.
106c pealt võttis vendi taha ja suutis ära jahutada ilusti.
Jahutusvedelik tundus paagis normis olevat. Õli ka normis.
Peale seisma jäämist vend mainis, et radikas oli alt jahe. muidu lõdvikud ja asjad olid soojad.
Hetkel seisab ta muudel põhjustel veel paar päeva, aga küsimus tuleb siit, et kas ikkagi võiksin kahtlustada plokikaane viga? Või peaksin miskit muud vaatama?
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
kui kõik tundub maasikas, siis mina ei kahtlustaks midagi. Sõida väga raske jalaga (N* armastab seda), lase käiku vahetada ikka punases jne. Muidugi, kus võimalik ja ohutu.
Eks siis näeb. Ehk hoopis veepump andis saba vms.
Koha peal tiksudes ei saagi aru, koormustel annab vigase tihendi välja kui asi veel väga kaugele arenenud pole. Koormustel vaata temp osutit, kui teeb imelikke liikumisi kuumaks ja tagasi, siis võib muretsema hakata.
Igaks petteks vaata kas sellest väiksest torust, mis paisupaaki tuleb, ikka töötades jahutusvedelat pritsib.
Muud ma ei oska midagi soovitada. Kui kuumenemise sümptomid tagasi tulevad, siis mõtleb edasi.
Kui ei, said hea auto
Eks siis näeb. Ehk hoopis veepump andis saba vms.
Koha peal tiksudes ei saagi aru, koormustel annab vigase tihendi välja kui asi veel väga kaugele arenenud pole. Koormustel vaata temp osutit, kui teeb imelikke liikumisi kuumaks ja tagasi, siis võib muretsema hakata.
Igaks petteks vaata kas sellest väiksest torust, mis paisupaaki tuleb, ikka töötades jahutusvedelat pritsib.
Muud ma ei oska midagi soovitada. Kui kuumenemise sümptomid tagasi tulevad, siis mõtleb edasi.
Kui ei, said hea auto

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Eks uue kuu algul saab kõik selgeks. Vaja pump lõpuks külge panna. Mõned tihendid vahetada, igaks juhuks pidurid üle vaadata ja ülevaatusele minna. Peale seda ainult loodan, et miskit hullu pole. 

Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Mis arvate, kas see on tõsiseltvõetav lahendus,
http://www.northstarperformance.com/sgstuds.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.northstarperformance.com/sgstuds.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Jäääck on 15 Apr 2020, 15:35, edited 1 time in total.
Eldorado ETC '97
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
nii vähemasti mikimaal väidetakse. Ise pole põhjust olnud proovida.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
Küsimus 2000 aasta STSi kohta, mida olen omanud 2 aastat - hetkel on jahutussüsteemis sees roheline tosool ja eks vahetuse aeg on käes.
Kas asendan uuesti rohelise tosooliga + tabletid alumisse radiaatori lõdvikusse või tuleks pigem süsteem läbi pesta ja kolida Dex-Cooli peale?
Kas asendan uuesti rohelise tosooliga + tabletid alumisse radiaatori lõdvikusse või tuleks pigem süsteem läbi pesta ja kolida Dex-Cooli peale?
Re: Kogu tõde Northstari mootorist.
jätka rohelisega, sa ei saa mootorit kunagi nii puhtaks et DexCoolist pointi oleks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).