üldiselt on sellised head diilid stiilis "act now or cry". Seal maal on ka piisavalt FWB fänne. Kambaga asjatamine kisub tavaliselt pikaks ära.
Kes on kohe nõus mingi paar kilo teele saatma, mõne pildi ja viielauselise tutvustuse peale?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
veidi OT aga kui palju on meie maal 93-96 aasta fleetwoode?
MNT andis vastuseks 13, kusjuures üks on arvel veoautona ja üks fleetwood on devillena arvel. Need ei ole selle 13 sees.
Liiklusregistris arvel olevad 1993-1996 aasta Cadillac Fleetwoodid.
Mark Mudel Väljalaske aasta Mootori võimsus Kokku
CADILLAC FLEETWOOD 1993 194 3
1994 194 3
1996 115 1
191 1
194 2
FLEETWOOD BROUGHAM 1993 136 1
1995 194 1
1996 136 1
Üldkokkuvõte 13
Lisaks need kaks millest rääkisin:
FLEETWOOD 1994 138 N1 (veoauto, matuseauto)
FLEETWOOD (devillena arvel) 1993 149 M1 (matuseauto)
GARAAZITEHNIKA; AUTOKEEMIA; ÕLID JA MÄÄRDEAINED. kui huvi, siis küsi tel. 5117161
hunt54 wrote:Nendest olen tänaseks päevaks 9 nr järgi üles leidnud erinevatest foorumitest. Kusjuures kaks isendit vb isegi saadaval.
Kui sa neid Tapa kandi kahte mõtled, siis neid ilma väga suure rahata ilusaks ei saa.
Olen aegade jooksul mitmeid kordi pakkunud ostma aga mees pole väga vedu võtnud.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
http://WWW.orlandoclassiccars.net" onclick="window.open(this.href);return false; pakub vähese läbisõiduga masinaid. Hetkel näiteks 67a. Eldorado läbisõiduga 12000ml, 59a Fleetwood 31000ml, 78a Eldorado 349ml jne. Olen seal käinud ja ühe auto nende käest ostnud, ning võin öelda, et need on ausad mehed ning sitta masinat nad hea jutuga pähe ei määri. See 59a Fleetwood mind natuke kummitab. Kerel on küll näha rooste märke ja armatuur tundub keskelt ära vajunud, aga aastaid ka juba küllalt palju. Hinnad küll natuke kõrged, aga kui tead et pole petukaup, siis polegi nii hullud.
Peale orkaani on Orlando vist tsiba kehv koht autot osta?
Väike mileage on ühest küljest ilus küll, teisalt nii vanal autol tahavad igal juhul kõik kummitihendid, papid jms vahetamist, kogu veermik ülekäimist, juhtmestik ülevaatamist jne...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Orlandost läks see torm ainult kergelt üle ja need autod olid enne tormi kõik müügis. Kummidetailide vahetus vajadusel on selline kerge ajaviide. Arvan, et põhiline on ikka agregaatide, kere ja sisu
olukord. Minu kogemus kolme auto täielikul taastamisel on küll see, et jupid on uued, aga salongis tükib tuulevihin olema ja kusagilt tulevad ikka vibrad sisse. Küllalt oluline on ka jahutussüsteemi puhtus, seda ülekuumenemise seisukohalt. Tänastes hindades tükib täielik taastamine minema hinnaklassi 30-40 tuhat €.