Tervist, liikuri ostmisest saadik on mureks see, et OD ei taha maanteel alati rakenduda ja rakendumise hetkel kipuvad pöörded kõikuma. Kohati tuleb veakood üpris kiirelt ja terve tee on seega OD välistatud.
Konverter on eelmise omaniku poolt vahetatud, rohkem kasti osas infot pole. Spidomeeter näitab õigesti seega VSS võiks korras olla.
Veakoodiks on e039 ehk 'Engine RPM was outside of the range expected for indicated vehicle speed indicating a VCC engagement problem.'
Töökotta on aeg kirjas, aga uuriks kas keegi on antud koodiga varem maadelnud.
millal viimati õli vahetati kastis?
vabalt võib selle viga olla.
aga võib olla viga ka surevas VCC anduris, juhtmestikus või kulunud konverteris endas.
Ega ta muud mõju avalda hetkel, kui et paneb natuke kütusekulule otsa.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Auto soetasin aasta alguses, õli tundub puhas aga katsun lähiajal vahetada.
Hetkel sai tuvastatud et 2 probleemi käivad koos: kui ei toimi OD ei toimi ka cruise control.
Kui toimivad siis mõlemad koos, cruise hoiab kiirust ka künkaid ületades, lisab/langetab lülitist korrektselt kiirust, OD püsib sees.
Kogu kupatus läheb katki tavaliselt pidurdamise peale või ei lülitu kumbki kordagi maanteel sisse kuni tripi lõpuni.
Seega justkui kahtlustaks piduritulede lülitit.
Siit ka küsimus - kas brake/TCC switch on 1992 aastal ühes tükis või on tegu eraldi lülititega?
kas käsipidur läheb maha kui käik sisse panna? Kui ei, otsi vaakumleket.
kui cruise maha läheb, proovi jalaga piduripeedaali ülespoole tõmmata ja lüli cruise uuesti. Kui toimib, siis reguleeri piduritulede lülitit pedaali juures.
kolmas pidurituli töötab korralikult?
TCC solenoid istub käigukastis.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).