tegelikult asi seisab sellepärast, et kuna auto asub ~40 km tallinnast ja ise ei liigu, ootan tuttavat AA mehaaniku koju, et korra arvuti külge visata, sissepritse surve üle mõõta ja vaadata, kus tegelik viga peitub. asi on ikka suht nutune, kuna just 2 kuud tagasi läks käigukast laiali - nüüd mootor. juhtus see, et kuu aega tagasi külmalt käivitudes käis pauk kapoti all ja sinist suitsu tuli ka. vaatasin kollektor pealt ühest nurgast kõrbenud, kuid mingit pragu vms ei tuvastanud ning proovisin uuesti ja auto käivitus ning sai vahepeal paartuhat km maha vuratud. nüüd kui mootor töö lõpetas käis asi rahulikult, lihtsalt poole sõidu peal suri välja. starterit andes vahest nagu madalad pöörded tulid järgi, aga käima ei läinud.
tegin mõned pildid, on kellegil ka midagi sarnast juhtunud? kas northstaril on kollektori praod/defektid laialdane nähtus? tean, et AB-s just millalgi suvel ühel caddyl vahetati kollektor, milles viga oli? kuidas mootor töötamast lakkas?
AB Karol ütles, et ära enne oktoobrit helistagi, TopPartsil ka pikad järjekorrad, kas peal Vikingi on ka kuskil veel mõned asjalikud vanad, või on Viking ainuke lahendus?
Tänud ette,
R
Siin Pildid:
1
2
3