Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Täna kiskusin uuesti coilid maha, lasin liivapaberiga kontaktid üle ja määrisin mingi mõksiga korralikult ära(eelmine kord puhastasin lihtsalt mingi vahendiga). Panin kõik kokku tagasi ning mootor töötas kohe hulga paremini. Ainult õrn vibra 1100rmp. juures. Bensiini tagant ei sülitand ja veakoodi ka ei näidanud enam. Puhastasin ka sisselaske ning EGR klapi ära. Ikka õrn vibra sees. Kuna bensiin oli täiesti otsakorral siis pikemat ringi teha ei saanud, tõin paari tunnipärast juurde ja kui siis pikemale ringile läksin oli kõik jälle alguses tagasi nii veakood, kui ka väga ebaühtlane töötamine. Muret tekitab veel väga kõva vilin kapoti all, mis peale bensiinipumba vahetust tekkis. Tundub, et mõlemad latid nagu vilisevad aga kindel ei ole, on selline asi üldse võimalik?

Edit:
Viga ilmselt teada. Vilinat põhjustas sisselaske ja TB vaheline kummist flants, mida oli juba enne kellegi poolt hermeetikuga parandatud :gaah Loodetavasti uue flansiga see saaga lõpuks lõppeb.

Edit:
Paraku probleemi see flants/muhv uuesti remontimine ei lahendanud. Vaevalt, et uus, mis mikimaalt tulemas ka lahendab. Kas keegi teab palju põhjanaelal lati ventiilist mõõtes bensiini surve peab olema? Mõõdaks selle ka ära nii igaksjuhuks, kes teab äki probleem uues bensiini pumbas. Osutus äki praagiks või on miski hiina koopia. Samas alguses ju sõitis hästi.
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Auto üsna pikalt seisnud nüüdseks. Mingiaeg sai kõik sisselaske tihendid ka ära vahetatud, kuid viga see paraku ei lahendanudki. Mõistus täiesti otsas, kas tuleb tõepoolest uued coilid tellida. Kahjuks pole siin saaremaal kellegilt laenata ka neid prooviks. Oleks kindel, kas viga on ikka sellepärast. Seda vist oleks ka palju loota, et leiaks kasvõi ühe kasutatud coili siitmailt. Osturubriiki panin igaksjuhuks kuulutuse üles. Siit ka väike üleskutse, kui keegi teab kedagi kellel võiks selline asi vedeleda andku julgelt teada. :appi
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by ain »

41...47psi on surve, pump ise peaks andma mingid 52psi mille siis regulaator õigeks timmib.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Täna läks ebay-st süütepoolide tellimus sisse. 139€ pluss post, kasutatud originaal osad 2002a. mudeli pealt. Tahaks lamda andurid ka ära tellida aga ei tea milliseid osta. Tean, et peaks vaatama Boch-i või Delphi poole. Aga kust ma saaksin varuosa koodid kogu komplektile. Kõik neli lamdat ju ühesuguste parameetritega ei ole?

E: 3tk. on lamdasi vist ikka, 2k otse kollede küljes ning üks peale katti?

Rihard
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by saabotska »

Aga mis põhjusel sa neid vahetad? Viga tuvastatud? Kollektoris olevad lamdad on ühesugused. Mina Delphit ei vaataks, pigem Bosch või Denso.

Koode vaadata võid ju ise, näiteks rockauto.com
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Lamdade kohta palju erinevaid veakoode ning kilometraasi järgi peaks ka neil juba ammu eluiga täis olema. Rockautost vaatasin kuid seal niipalju erinevaid. Ei sa kuidagi aru, kus mis käib.

Rihard
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by DevilDeville »

Kõik neli peaks olema samad. Elik võtad selle mis meeldib x4
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by ain »

ACDELCO Part # 213801 {OEM #12559849} SENSOR,HTD OXY POST CONVERTER (DOWNSTREAM)
ACDELCO Part # 213802 {OEM #12559850} SENSOR,HTD OXY IN EXH MANIFOLD/CROSSOVER

Sul vaja siis teist versiooni. Ja mina läheks ACDelco peale kuna see oli ka tehasest küljes.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Tundub, et auto lõpuks korras. Viga oli ikkagi 1-7 silindri süütepoolides. Kohe kohe peaks AB-s saadaval olema ka komplekt lamdasi. Siis lähevad need ka vahetusse ja mootori poolega peaks lõpuks ometi kõik okei olema. Kuidas olete vahetanud Kollektori lamdasi? Ülevalt mingi padruniga või siis alt mingi silmusvõtmega. Ilmselt tuleb kuumutada ka, et lahti tuleks? On keegi ise vahetanud?
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by Rein »

Kas esimene ja seitsmes, või üks kuni seitse?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Täpselt ei tea aga kasett ,mis asetseb 1-7 silindri peal oli vigane.
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Remondijuttu jälle. Lõpuks ometi sain süüteluku probleemist lahti. Aegajalt ei tulnud võti enam süütelukust välja ning jäi ACC asendi. Viga oli käigukangi ja süüteluku vahelises trossis ja plastik keeles. Trossi otsas mingi valge keel, millel vedru all. To vedru on ära väsinud ning ei suuda enam keelt õigesse asendisse tagasi lükkata. Tõmbasin trossi süütelukust üldse välja ja asi lahendatud. Kuna olemas oli ka uus süüteluku põhi vahetasin ka selle kindluse mõttes ära. Hommikul käisin ka Kuressaares uut akut otsimas. Selgus, et meil saaremaal ainult üks USA otsadega aku oligi. Pisut väiksem, kui mu eelmine aku aga käima tõmbas hästi. Loovutama pidin 74€.
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by Rein »

Enne oli happe aku peal? Või AGM? GM üldiselt happe akusid ei näri, keedab üle ja mädandab aku ümbruse maha.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Tavaline hoolde vaba peaks olema. Hankook 60A 550CCA. Ennem oli ka Hankook peal (670CCA). Aga tänud hea informatsiooni eest.

Keegi teab, kus airbagi moodul asub? Pika seismisega niiskus vist pistiku vahele pugend. Veakoodid ütlevad no data mooduli kohta.
User avatar
RihardT
huviline
Posts: 96
Joined: 11 Sep 2012, 23:46
Location: Söörömöö

Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT

Post by RihardT »

Leidsin googeldades veidi infot. Airbagi moodul peaks asuma (under RF seat) tähendab, et siis tagu istme taga?
Post Reply