SRX head ja vead

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
Post Reply
rivo
sõnatu
Posts: 3
Joined: 21 Jun 2015, 18:32

SRX head ja vead

Post by rivo »

Tere,
Olen siin keskkonnas uus tegelane ja mõni asi ei anna rahu. Nimelt on üha enam ja enam silma jäänud esimese generatsiooni SRX. Mõtlesin, et kust ma ikka abi saan, kui kõige lähemalt Cadillacidega ühte rütmi käivate ja hingavate meeste käest.
Kasutasin otsingut ja kahjuks teie klubis pole nendest masinatest väga palju juttu. Paluks omanike hinnangut masinale, pidamiskulud, ühes tükis püsimine jne. Samuti spetsialistide ja teadjate arvamus on teretulnud.
USA autod pole võõrad, sõrm sai kuradile antud juba aastal 2006. Sellest ajast on olnud 97a. Camaro Z28, kaks Grand Voyageri dayly driveriks ja hetkel õue peal 97a. GMC Sierra ja 02a Grand Voyager AWD. Vaadates Eestis müügis olevaid isendeid, siis mõne peale võib mõelda täiesti. Eeskätt huvitab mis vahe on peale kahe silindri ja jõuvaru V6-l V8-ga. Kui palju V6 lahjem on ja kas üldse ei liigu või kannatab ka täis koormaga muretult reipaid möödasõite teha. Kütusekulu ei huvita, nagunii võtab kõik ära, mis paagis on. N* head ja vead on suures plaanis selgeks tehtud ja ei pelga seda kone. Hing ihkab muidugi ikka V8-t, aga neid müügis vähem.
Huvitab vaid nelikveoiline mudel. Elan maakohas ja talviti on kodust välja saamine enda asi. Seega, igapäevasõidukiks tahan kindlasti nelikveolist masinat.
Oodates tagasisidet ja asjalikek nõuandeid.

Rivo
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: SRX head ja vead

Post by ain »

4vedu kindlasti. ja ikka 4.6 motoga. Ega siin palju kogemusi vist kellegi pole aga Antennimees tikutakust pidas ühte pikemalt.
Mälu järgi võib esineda mingeid segaseid erroreid erinevate moodulite vahel - peeglid, uksed, luuk jne. Aga ju nad esimese generatsiooni aparaadil tänaseks kõik juba üle käidud...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
rivo
sõnatu
Posts: 3
Joined: 21 Jun 2015, 18:32

Re: SRX head ja vead

Post by rivo »

Tänud Ain,
Tikutakust lugesin Antennimehe teema läbi, ega tal seal midagi väga hädalist silma torkinudki. Pigem selline normaalne hooldamine ja kuluosade vahetamine.
Hea oleks, kui keegi veel jagaks oma kogemusi selle masinaga kooselust.
Kuigi hetkel tundub, et vägisi tuleb üks selline omale hankida. Autosid liiga palju juba ja tahaks kaks masinat ühe vastu välja vahetada. Tuleb siis kastikas ja GV rahaks teha ning mõnele SRX-ile kosja minna.
Olen kogu aeg Cadillace vaadanud sellise pilguga, et ükspäev toon oma õuele ühe. Uba on selles, et sõiduautot ei taha. Harjunud juba kõrgemal istuma esivedu ei imponeeri ka kuidagi. Paraku need mugavad ja igapäevaeks kasutamiseks sobivad STS ja SLS on just esiveolised. Viimane Fleetwood kisub juba hobiauto staatusesse, sellist ei raatsiks kuidagi meie talvise keemiarünnaku kätte viia.
rivo
sõnatu
Posts: 3
Joined: 21 Jun 2015, 18:32

Re: SRX head ja vead

Post by rivo »

Ärge nüüd maapõhja selle eest tampige, aga küsiks veel, kuidas N* mootorid gaseerimist kannatavad? Kas gaasiseade probleeme ei tekita? Teatavasti mõnedel mootoritel tekib klappide kiire kulumine, isegi klapõlitusseadmega.
Isiklikult pole mul gaasiseadme vastu midagi ja ei pea seda teotamiseks. Miks maksta poole rohkem kütuse eest, kui on olemas odavamaid alternatiive nautida oma autoga sõitmist. Pealegi on heitgaasid puhtamad :)
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: SRX head ja vead

Post by DevilDeville »

Pole tõttöelda veel ühtegi gaasiseadmega põhjatähte kohanud, need niisamagi piisavalt ökonoomsed, et ilmselt pole keegi vaevunud.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Post Reply