Paadiankru pritse jutt

Remont jms.
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Paadiankru pritse jutt

Post by DevilDeville »

Tulevikutarbeks pead tekitama 500 kuubise kone ja siis selleotsa selle:

Image
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

eks tekitaks igast vigureid, a see va rahakott on piduriks :hmm
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

see on nii huvitav teema et ma tõstsin ta eraldi teemaks kohe.

Martiini näidatu on huvitav jupstükk aga miks siis juba mitte 8punkti pritse panna?
Sama tegija pakub:
http://www.fuelairspark.com/fas/ez-efi- ... -typehtml/
Minu arusaamisel multiport ikkagi asjalikum, paremini reguleeritav, samuti pea poole soodsama hinnaga. Eks see ilus värviline touchscreen on ju tore asi aga ta veidi elektriistme või -peegli teema - kui korra ära seadistatud siis vajadus tema järgi puudub. :)
Miks siis mitte teha seadistus arvutiga ja call it for day...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by DevilDeville »

Harkpurset ei soovitanud seepärast, et pole korrektset kollektorit olemas. Antud reaalsuses on ainus võimalus teha alumiiniumist karpakollektorile pihustiaugud või siis ehitada lehtmetallist nullist. Tegelikult olen ise juba tükimat aega plaaninud sisse skaneerida üks mootori ülemine ots ja siis sellepeale joonistada mitmes kihis kokkupolditav ning otsas paikneva siibriga tunnel ram. Mida suudaks alumiiniumist välja freesida. Sellele oleks loomulikult otstarbekas juba MS külge pookida. Kuluefektiivsuse võtmes võinii.

Tegelikult on paari neeru ja vasaku silma eest võimalik soetada ka valmis harkpurse karpakollektoril:

http://www.promracing.com/pro-m-efi-eng ... stems.html

Kuigi taatide kodulehel asi hetkel välja ei paista, on neid mõned kunagi tehtud ja vajadusel tehakse veel, nii ca 5000 mikiraha eest vms.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

368cid sisselase on alumiiniumist näituseks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by antoonio »

ma nii ääriveeri küsiks, palju see 500cid mootori ehitus üldse $$$ küsib?? Alates siis ühe sobiva tooriku leidmisest kuni Martini tasemel valmisproduktini jõudmiseks (eeldusel, et stripile ei minda ja asi jääb maanteekõlbulikuks s.t. et ülekannetega lolliks ei läheks ja asi ainult kummikärsatamise setupi ei eviks).

Pritsungi hind oleks olemas :) (alates 2,2 rohelisest rublast).


PS: saaks ehk viisaastaku plaani kuidagi koostada.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

Martiini vast teab täpsemalt aga eeldusel et mootori siit kätte saad, võiks arvestada nii 3000 eurikuga karburaatoriga tänavamootorile.
See siis sisaldaks kogu metallikola ülekäimist ja uusi palikaid sees - nukk, saaled, rõngad, tihendid jne jne jne
Kui tahad performancet, siis see maksab ja hinnad lähevad kiirelt lakke.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by antoonio »

märten vist müütab kahte 8,2st mootorit - vist, kui müügikuulutust uskuda. Aga no eks tulevik näitab
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by DevilDeville »

Mootoriga selline lugu, et toorik tuleks osta mikimaalt - siin küsitavad hinnad ei ole headele inimestele vastuvõetavad. Sisuliselt on vaja mootorit kuni klapikambrikaanteni, sest kasutusse jäävad vaid plokk, väntvõll ja plokikaaned. Ploki puurimised ja kaantesse suurte klappide ehitamised ja vända lihvimised lähevad kokku vast 7-800 juudirubla.

Mikistanist:

*klapid koos vedrudega - 420 mikirubla
*Cloyes nukaajam - 100 mikirubla
*sepistatud kepsudkolvid - 1000 mikirubla
*kolvirõngad - 100
*nukkvõll koos tõukuritega - 300
*rihmarataste ja genekakronsa sats - 350
*damper koos vändaotsa flantsiga - 200
*rullnookurid latil - 600
*klapikambrikaaned - 250
*tõukurvardad - 16x5
*järgiaidatud õlipump - 190
*korrektne õlivann ja õlivõtt - 600 (tänavamootoril saab vast ka orikatega hakkama)

lisaks külmapunnid, täis tihendisats ja nukasaaled-kepsusaaled-raamsaaled ja kindlasti mingit pudi veel, mida ei jõua paergast kirjastada - seneeleminek.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

sepistatud kepsu-kolviga pole ka midagi teha kui plaanis tavaline tänavamootor.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by DevilDeville »

Ma, jah, sellist 500 jõulist asja pidasin silmas. Kui ülejäänud kola on juba korralik pandud, siis see mõnisada mikiraha sepiskolvist-kepsust rohkem maksta pole enam hullu, kui uuest valatud kolvist ja PEP-i odavast sepiskepsust niiehknaa maksta tuleks.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

kah tõsi. ja muidugi ei tohi unustada et jagaja on nõrkadele - tuleb valida kaasaegsem lahendus

Image

ja jagajaauku istutada kasvõi blender margaritade segamiseks :)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by 90Deville »

Antoonio keiss oleks ju lahendet, kui asendada jagaja mingi töökindlama asjaga, ja karbonaator sissepritsega. Kogu moos, nahh seda mootorit ehitada söiduautole....
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by ain »

sulatõsi :mrgreen:
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Paadiankru pritse jutt

Post by DevilDeville »

Tõeline miinimumprogramm oleks siis tehase purske kolle ja TB ning sinna megaskvirt otsa koos koilpäkkidega.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Post Reply