Tere ja Head Uut Aastat!
mure järgmine:
´01 STS ei viitsinud vahel käivituda. Probleem oli täiesti kaootiline, enamasti probleemi polnud, aga vahel käivitus 3-5 katse järel. Pole päris kindel, aga tundub, et enamasti sooja mootoriga ja erilisteks lemmikkohtadeks olid Statoili tanklad.
Otsustasin siis aku ja juhtmed üle vaadata.
Panin igaks juhuks uue aku (vana tervis teadmata), puhastasin klemmid, mis nägid suht talutavad välja. Aku massijuhtme kerepoolne ots ei näinud just kõige puhtam välja ja lahti keerates murdsin muidugi poldi puruks. Kaabliking oli ka oksüdeerunud, aga olen hullemaid näinud. Puhastasin ära ja kuna paremat varianti polnud, panin turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla.
Pärast seda kadusid ka UXXX (olid enamasti History) koodid. Hetkel käivitusprobleeme pole olnud.
Siit küsimus - kas massijuhe võib jääda turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla või pean ikkagi uue massi ühenduse tekitama?
Alternatiivne aku massijuhtme ühendus
Re: Alternatiivne aku massijuhtme ühendus
eks uus ikka korrektsem on, kuid suurt vahet tegelikkuses pole. Mass on mass, pole turvavöö polt selles suhtes kehvem.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Alternatiivne aku massijuhtme ühendus
Jutu jätkuks,
probleem vähenes, aga ei kadunud - ühel korral käivitus alles kolmandal katsel.
Plaanis oli ka kapotialune massiühendus üle vaadata. Kuna istmealuse poldi olin juba puruks keeranud, siis igaks juhuks leotasin seda kapotialust polti eelnevalt põhjalikult. No polnud just kõige puhtam, tegin korda.
Tundub, et mure murtud.
Sümptomid
enne:
-käivitusmured
-puudulik aku laadimine (süüte sisselülitamisel ilma käivitamata pinge max 12V)
- kood B1328 H - Vehicle system voltage is greater than 15.9 volts
- pärast käivitamist pinge 15.3 - 15,5V. Sõites pinge langeb alla 15V.
pärast:
- käivitub OK
- aku pinge süüte sisselülitamisel ilma käivitamata ca 12.6V
- kood B1328 H kadunud
- pärast käivitamist pinge 14.4 - 14.5V
Kui tundub triviaalne, ärge siis lööge. Postitasin heas usus, et ehk võib kellelgi samalaadne mure tekkida ja enne, kui suht kallist starterivahetust ette võtta või pisut odavamat akuvahetust, siis tasuks need asjad üle vaadata
probleem vähenes, aga ei kadunud - ühel korral käivitus alles kolmandal katsel.
Plaanis oli ka kapotialune massiühendus üle vaadata. Kuna istmealuse poldi olin juba puruks keeranud, siis igaks juhuks leotasin seda kapotialust polti eelnevalt põhjalikult. No polnud just kõige puhtam, tegin korda.
Tundub, et mure murtud.
Sümptomid
enne:
-käivitusmured
-puudulik aku laadimine (süüte sisselülitamisel ilma käivitamata pinge max 12V)
- kood B1328 H - Vehicle system voltage is greater than 15.9 volts
- pärast käivitamist pinge 15.3 - 15,5V. Sõites pinge langeb alla 15V.
pärast:
- käivitub OK
- aku pinge süüte sisselülitamisel ilma käivitamata ca 12.6V
- kood B1328 H kadunud
- pärast käivitamist pinge 14.4 - 14.5V
Kui tundub triviaalne, ärge siis lööge. Postitasin heas usus, et ehk võib kellelgi samalaadne mure tekkida ja enne, kui suht kallist starterivahetust ette võtta või pisut odavamat akuvahetust, siis tasuks need asjad üle vaadata
Re: Alternatiivne aku massijuhtme ühendus
Auto sama 01. STS. Läks ka minul to massijuhtme polt puruks. Panin ka ajutiselt turvavöö poldi alla. Enäe imet ennem oli sõiduajal laadimine 15.3V nüüd näitab ilusti 14.5V võiks muidugi 14.7V olla aga ega seda auto enda voltmeetrit ei sa nii tõepähe võtta. Neid histori koode tundub ka nagu vähem olevat. Minupoolt suured tänud, et kogemusi jagasid!