Intervjuu cadillaci design director'iga

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
Post Reply
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Intervjuu cadillaci design director'iga

Post by antoonio »

Lugeda saab siit
http://www.kbb.com/car-news/all-the-lat ... al16611474" onclick="window.open(this.href);return false;
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Intervjuu cadillaci design director'iga

Post by DevilDeville »

Minujaoks olulisim osa:

"The column shifter is something people often talk about as being a negative and even the customer sometimes talks about it being a negative but when you look at the trade-offs for overall interior spaciousness, it's the right place to put the shifter in this car. If you put the shifter in the console, it takes up space; it takes up valuable real estate. So you're giving up real estate in an area that you need to use for your water, for storage, for your phone, for all the things you're carrying in your car versus a column-mounted shifter where it's kind of out of the way."

Mudugi keskkonsooli võinuks ka nafik saata, see tunne, kui mingi pask vastu põlve ei hõõru on hindamatu.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Intervjuu cadillaci design director'iga

Post by ain »

Jep, käigukang rooli küljes on common sense. Jäägu põrandal kangid kepikastidega sportautodele. Sama teema on ka tegelikult tahhomeetriga automaatkasti puhul - no miks ometi peab ta olemas olema kui kast toimetab omasoodu ja omadel valitud pööretel. Ainult omaniku edevuse kõdistamiseks?

Ja veel üks tore mõte tekkis - kuidas üldse kunagi autonduse algaegadel tuldi välja ideega käigukang panna rooli külge? Puht mehhaaanilisest-tehnilisest aspektist oleks põrandakang ju kordades lihtsam olnud....ülekonstrueerimine? Teistsugune mehhaanikaalane mõtlemine?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply