Küsimusi seville kohta?

Remont jms.
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by saabotska »

Enda Sevillel eemaldasin eelmine talv keskmise resoka kuna see käis igal võimalikul juhul vastu maad.
Miinused: pole

Plussid: tundub tiba väiksem kütusekulu
natuke paremad hääled tühikäigul
veel paremad hääled pedaali vajutades
midagi ei lohise pidevalt mööda maad


Kuid avastasin, et gaasi vajutades vasak tagumine pütt pöörete langedes vahest pläriseb, ilmselt sõelad lahti. Natuke ringi vaadates leidsin sobiva väljalaske, kui tagumised pütid päris ära lõppevad. Ma ei tea muidugi kas see sinu eelarvesse mahub aga minu valik oleks Corsa 14150.

Üksikuid pütte vastavalt soovitud kõlale pakub muidugi Flowmaster.
mustpaike
vaikne vend
Posts: 32
Joined: 08 Jun 2008, 19:12

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by mustpaike »

Sai siiski tellitud ja allapandud originaaljupid. Miinusena oluliselt (ca. 2x) kallim kui oleks olnud Flowmaster püttide-otste vastu vahetada. Ilmselt isegi pikas perspektiivis, sest roostevabast terasest Flowmaster pütid oleks kordades odavamad tulnud. :bonk Häält tegid ka häirivalt vaiksemaks. Samas plussina tuli väänet pööretel kuni 2000rpmi tuntavalt juurde.

Välja vahetama ka ei hakka, sest neid Walkeri pütte nagunii keegi mitte miskisuguse hinnaga ei taha. Aga kõigile soovituseks siiski, et aftermarket on ikka oluliselt odavam.

Resonaatorist nii palju et 1993-94 aasta Northstariga mudelil resonaatorit ei ole, see tuli alles 1995. Midagi vastu maad lohiseda ka ei saa kuna eelviimase põlve Seville viimasest põlvest ikka oluliselt kõrgem.
kirjanik.
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by DevilDeville »

kunagi tikutakus oli mahukas asiotaaž pottide teemal ja olles üritanud teemasse sügavuti minna, postitasin sinnagi mingite mikimaataatide dünokatsetused. enamus lärmavaid aftermarketeid (nimekaid ja puha) ei andnud peale lärmi midagi lisaks.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
mustpaike
vaikne vend
Posts: 32
Joined: 08 Jun 2008, 19:12

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by mustpaike »

Selline asi, et minu 1994 Sevillel lülitavad TCS ja ABS end välja kui on sunnitud jõuliselt sekkuma. Näiteks ohjeldama rattalibisemist kiirendades. ABS-tuli süttib ja infopaneel annab teada, et TCS on välja lülitatud. Pärast mootori seismajätmist ja taaskordset stardidiagnostikat töötab suurepäraselt edasi kuni järgmise full-throttle libisemiseni.

Väiksematel kiirustel või jääs ja lumes pole probleemi ja toimetab nagu peab, kuid märjal/kuival asfaldil auto täisvõimsusega rinda pistes jääb TCS/ABS alati kaotajaks kui haarde kadumisel ratast üritab pidurdada.

Otseselt ei sega selline toimetamine aga sooviks teada, kas see on mingisugune sihilik käitumine, märk et vähemalt üks rattalaagritest (ABSi andur) tuleks välja vahetada või midagi muud?
kirjanik.
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by saabotska »

No aga loe veakoode ja saad põhjuse teada.
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by saabotska »

saabotska wrote:On keegi seville kliima jamadega ka kokku puutunud? Juhi poole ei saa kuidagi külma õhku, samas kui kõrvalistuja pool toimetab kenasti. Ise arvan et miskine klapp on kinni jäänud või klapi mootor ära surnud aga netis kolades leidsin ka sellise varjandi et külmaine hakkab otsa saama :? . Väidetavalt pidi selline anomaalia tekkima kui külmaine tase on madal aga mitte piisavalt et veateadet anda - mis sellest arvata? Veakoode loomulikult pole.
Probleem leidis lahenduse juba tegelikult mõnda aega tagasi. Põhjuseks oli siiski otsa saanud külmaine, pärast täitmist ja lekete kontrolli toimetab kont nii nagu peab. Veateate puudumise põhjustas rõhu lüliti/anduri mitte töötamine, vähemalt külmamees arvab nii, kuna keegi on selle juhtmetega mingit ratsi teinud.
mustpaike
vaikne vend
Posts: 32
Joined: 08 Jun 2008, 19:12

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by mustpaike »

mustpaike wrote:Selline asi, et minu 1994 Sevillel lülitavad TCS ja ABS end välja kui on sunnitud jõuliselt sekkuma.
Selle osas on koodid üle vaadatud ja tundub et T021 - RF Wheel Speed Sensor Fault, et siis parem esimene ABS andur.

Küll aga on ilmnenud uus viga, mis koode ei anna, ainult põleva Service Engine tulukese diagnostika mode's. Nimelt töösooja mootoriga kõiguvad pöörded tühikäigul kuskil 600 ja 800 pöörde vahel. Iga kõikumist saadab õrn vibratsioon. Kiirendamisel probleeme ei ole, kuid keskmine kütusekulu on tõusnud 14 pealt 17 peale.

Külmkäivitamisel praeguste madalate plussidega aga vibreerib päris korralikult nii kaua kuni jahutusvee temperatuur umbes 60 kraadini tõuseb. Mootoriheli järgi tundub, justkui kõik silindrid algul taga ei ole ja vajab isegi kerget gaasiandmist et käivitamisjärgselt tühikäiku stabiliseerida. Külma mootori tühikäigu pöörded käivad isegi 1500 juurde ära. Ka on olnud kordi, kus ka soojemate ilmadega külmkäivitust tehes käivitub raskelt, justkui kõik silindrid ei süttiks korraga.

Mainimata jäi, et mootor 1994 4.6 Northstar.
kirjanik.
mustpaike
vaikne vend
Posts: 32
Joined: 08 Jun 2008, 19:12

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by mustpaike »

Kellelgi tõesti ideid ei ole?

Ise oma aruga leidsin, et alustada EGR klapi ja TB puhastamisest, seejärel vaadata üle küünlad ja küünlajuhtmed ning ka tühikäigumootor.
kirjanik.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by ain »

küünlad, juhtmed ja selline mudru ju kohe lihtsam üle vaadata, eks pärast jõuad TBIni ka. Aga TBI ei tohiks tekitada ühe silindri vahelejätte.
Tühikkäigumootor ei puhu samuti mingit pilli silindri mittetöötamise puhul.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply