94-Deville, Indrek

Siia käivad oma autode pildid ja jutud
blood
õlinina
Posts: 430
Joined: 02 Nov 2005, 17:14

Re: 94-Deville, Indrek

Post by blood »

tore ui põnevust jagub :) Aga Cadyga tripil käimine on päris kena julgustykk arvestades su tulede kirjeldusi :)
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

No kui oleks esimest korda seda kirja näinud siis vast poleks rutanud riigipiire ületama, a kuna ta on suht suvaliselt enne kah umbes kord-paar aastas seda kirjutanud siis ei pödenud eriti. Samuti tean et köigepealt jääb ölisurve puudumisel klapiajam koos hüdrotöukuritega kuivale ning see on juba körvaga kuulda ilusti, kuna aga mootor käis sama maheda häälega edasi kui koguaeg siis ei kahtlustanud eriti tolle kirja paikapidavust.
Eks mul on see auto juba olnud ka möned aastad ja enamuse temaga trikkidega tuttav, teepeale otseselt on jätnud mind vaid üks kord Arlandal kui roolivöimu rihmaratas pihustus tükkideks pumba kokkujooksmise töttu. Rihmaratta olid ingenjöörid igaksjuhuks plastmassist teinud, ilmselt et mitte rikkuda perfektset kaalujaotust rauast rattakesega tollel ringradadele möeldud spordiautol :)
kkk
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Teema selleaastaseks täienduseks vöib lisada, et pärast eelmise hooaja löpetamist vörus on nüüdseks külge saand uus tühikäigumootor, ölisurveandur ja ka uus öli+filter.
Söitnud rohkem enam pole, talvitus garaazis esimest korda minu omanikuks olemise ajal.
kkk
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Krt, koogeldasin ja moogeldasin, a vat ei leia kuskilt et palju vöiks sellel autol käruvedamise vöimekus olla?
Passis on huvitavad numbrid nagu ikka neid arkis välja möeldakse....piduriteta 500kg ja piduritega 1100....ühesönaga zubrjonokiga vöiksin läbihäda kaubavedusid teostada.
Mu fcking 406l on 1560kg piduritega käru lubatud kaasa tuua ja see nö auto kaalub cadyst paarsada kilu vähem ise.
Leiaks kuskilt mingid ametlikumad andmed, siis ma jalutaks arki neid asju parandama, a ei leia kuidagi.....
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 94-Deville, Indrek

Post by ain »

kas owners manualis pole?
mingi leht muidu ütles nii: Tongue weight is 350lbs and trailer max capacity 3500lbs elik mingi 1587kg?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Öunijate manuaali mul pole, ainult serviisimanuaalid. Ja seal pole. tolle 350/3500lbsi leidsin ise kah kuskilt, a ei olnud eriti ametliku näoga inf nagu.
kkk
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: 94-Deville, Indrek

Post by DevilDeville »

Sellelt lingilt mis saatsin konksukohta, vaata tootja ning kirjuta talle, et saatku oma selle ja selle mudeli serdid. nuh, et sul on selline all massinal a papreid pole. Mudugi võib äda tekkida siis, kui konksu näha tahetakse.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Maur
aktivist
Posts: 258
Joined: 14 Jul 2008, 11:10
Skype Kasutaja: Mr.Maur
Location: Tallinn, Saku

Re: 94-Deville, Indrek

Post by Maur »

90Deville wrote:Öunijate manuaali mul pole, ainult serviisimanuaalid. Ja seal pole. tolle 350/3500lbsi leidsin ise kah kuskilt, a ei olnud eriti ametliku näoga inf nagu.
mul peaks olema selline asi olema, kui kolimisega kuhugi kindlasse kohta pannud pole, võin õhtal piiluda, kas on miskit kirjas selle kohta
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 94-Deville, Indrek

Post by ain »

nuuh, meil mõistagi owners manualid alla laetavad :devil
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1500" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Vana indiaanlane ütleb, et see kes seda juba ammu lugenud on, ei pea enam teistkorda lugema hakkama.
Tratki ei ole seal, ainult mispidi istmepeal olla ja kuhusuunas turvavöö käib....
kkk
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Krt, möistus hakkab vaikselt otsa saama selle käruteemaga.
Käisin Arkis ära, seal öeldi et lampi mu jutupeale nad muuta midagi ei saa, vaja on töestust et asi on nii nagu ma ütlen. Kirjastasin siis viikingmotorsisse, kust tuli suht kiirelt vastu selline kiri:

Kahjuks pean teatama, et meil ei ole võimalik selle auto tehnilistele andmetele ligi pääseda. Ilmselt auto vanuse tõttu. Sõiduki lubatud masside ametliku päringu saame teha aga see maksab 260 EUR !!
Selleks on vaja:
*VIN koodi
*Auto registreerimistunnistuse koopiat
*Auto omaniku isikut tõendava dokumendi koopiat
*Auto omaniku tel numbrit

Dokumentide käsitlus võtab aega 2-4 nädalat.

Lugupidamisega,
Danel Piil
Garantiijuht
OPEL/SAAB/CADILLAC
Viking Motors AS

Krt kus oleks vaja mingit manuali kus see köik kirjas on....ilmselgelt ei kavatse ma juutidele sentigi maksta sellise teabe eest, veelvähem 260euri.
Arkis tsekiti arvelolevad sama aasta devilled üle, neid oli 6tk, ja 4jal oli 0 pandud kärumass, ning ühel 1250 ja 650, jasiis muidugi minu 500 ja 1100. Selles valguses vöib vist önnelik olla et üldse vöin miskit vedada.
Vaadati ka üle, et kes see oli kes mu autole kunagi tüübikinnituse tegi ja need lambipealt vöetud andmed sinna sisestas, pidavat olema vanem ja lugupeetud kodanik tehnoosakonnast. Mu irvitamise peale et kuidas lgp teadur siis alguses ka ntx 100kw reaalsusest vöimsama mootori(mida maailmas olemas pole) sisse kandis vastust ei teatud....

Tehke abi kuidagi :)
kkk
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: 94-Deville, Indrek

Post by DevilDeville »

http://www.hitchestogo.com/curtinstruct ... 52_INS.PDF

mine näita ahvidele seda paprit. toredad humanoidid kindlasti teavad täpselt, et mikimaa elupõline konksutootja ei tea võrreldes nendega moonigi.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 94-Deville, Indrek

Post by ain »

kuna Caddyle minu teada ei pandud konksu tehases, siis peakski konksutootja papper pädev olema. Siis muidugi oleks vaja et antud konks vastaks ka esitatavale paprile...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 94-Deville, Indrek

Post by 90Deville »

Ok, jätab selle teema ilmselt pooleli, leidsin mingid väga halvad numbrid :)
Järelikult söidan edasi löhenäoga seniste andmetega.
kkk
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 94-Deville, Indrek

Post by Rein »

Mis mõttes halvad, palju need siis teisendades on?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply