Mida arvate?

Remont jms.
maff009
vaikne vend
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2007, 15:09
Location: Klooga
Contact:

Mida arvate?

Post by maff009 »

Tere
Ehk on keegi käinud seda autot vaatamas või oskab nõuanda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Mis arvamus on jäänud?
Oleks hea kui saaks kiire vastuse, sest on soov ära osta ja paeks vastuse ära andma.
Cadillac Seville SLS 4.6 V8 205 kW - Sepa Autopood

Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Aasta: 08/1997
Mootor: 4.6 V8 (205 kW)
Kütus: bensiin
Sn:286000
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Post by Indrek_S »

Sevillet ostes aja peale "jah" sõna anda ei ole mõtet. Lepi aeg müüjaga kokku ja vii Tartu Top Partsi. Las vaatavad mootori väga kriitiliselt üle. Suurt tähelepanu tasub pöörata amortidele. Kui need läbi, siis unusta ostmine ära...paned teise auto hinna amortide alla, kui just mingit conversioni ei areta.
Lõpuks loe siin foorumis kõik Seville teemad läbi, saad poole targemaks...niipalju aega ikka peaks olema
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
blood
õlinina
Posts: 430
Joined: 02 Nov 2005, 17:14

Post by blood »

jah ja lisaks võid vaadata googlest hulgaliselt Northstari mootori kohta infot!!! Ehk siis combo northstar ja see amordi värk tuleks kindlasti lasta ülevaadata spetsialisti poolt.
Lisaks on abiks ka veakoodide ülevaatamine.
Enda kogemused Sepaautoga..suhtelselt negatiivsed.
Aga tore,et õiges suunas liigud:)
maff009
vaikne vend
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2007, 15:09
Location: Klooga
Contact:

Post by maff009 »

Tervitused kõikidele Cadillaci meestele!
Eriti Charlile ja Bloodile kes mulle vastasid ja andsid nõu!
Võtsin kuulda,amordid ja mootor korras. :) üks akna tõstuki lüliti katki ,kust saaks asemele uue? Kuidas saaks teie lehele oma autost pilte panna? Homme lähen servisesse elumahlasid vahetama,et asi oleks kindel.Kui kellelgi on veel nõuandeid siis andke teada!Nagu aru sain on Nordstar mootor kapriissem kui naine. Kuidas teiega liituda? Kõike head soovides jään vastust ootama.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Nuuh jahutusvedelikule võiks ka ikka change teha,kuna see kõige nõrgem koht northur.Mootori korrasolek tuleb sul välja alles mõne kuu pärast.Kas veakoode kontrollisid ???`Ise küll STS i omanik aga esimene masin millega ma pole 6 kuu jooksul veel erilist vaeva näinud,ainult jooksev kulu.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

lüliti toob vast suvaline "parts" ära, kui ilusti küsida.
Ja vaata jah koodid ka üle - siis nagu kindlam tunne.
Last edited by ain on 08 Jul 2007, 22:54, edited 1 time in total.
blood
õlinina
Posts: 430
Joined: 02 Nov 2005, 17:14

Post by blood »

õnnitlused :beer

Loe see foorum northstari kohta ilusti läbi: saad kindlasti targemaks + veakoodid.

Mis puutub liitumist siis muidugi astu ligi :)

Liitumisest ju juttu kohe esilehel : kus on link Klubist

Su elu lihtamaks tegemiseks panen siia ka copy-paste:

"Cadillac Club Estonia.

Miks?
Eestil on oma väiksusele vaatamata ette näidata arvestatav hulk Cadillace, millest ca pool esindab seda ajajärku autonduse ajaloos, kus Cadillacist rääkides lisati alati juurde lause „Standard Of The World“. Kuna ühenduses peitub jõud, sündiski mõte koguda kokku entusiastid, kellega ühiselt tagada edaspidigi selle automargi edukas eksisteerimine ja areng Eestis.


Mis?

12. aprillil 2005. aastal registreeritigi ametlikult Cadillac Club Estonia.

CCE on vabatahtlik Baltic Hot Rod Associationi (BHRA) allorganisatsioon, mille eesmärgiks on Cadillaci kultuuri arendamine Eestis, Cadillaci omanike ühendamine, igakülgse abi osutamine liikmetele, Cadillacide alase informatsiooni jagamine ning üldisemalt kogu ameerika autode ja kultuuriga seotu populariseerimine.

Mida pakub?
Klubi esimesteks ja suuremateks eesmärkideks on

korraliku remondimanuaalide ja -kirjanduse baasi loomine, lahendamaks autode taastamisel ja remondil ettetulevaid küsimusi;

Cadillacidega seonduva tutvustamine erinevatel üritustel;

BHRA abistamine ameerika auto- ja kiirenduskultuuri edendamisel;

ja loomulikult klubiline lävimine tema kõige mitmekesisemates vormides.


Niisiis, kui oled huvitatud meiega ühinemisest, omad või oled soetamas Cadillaci, siis võta ühendust ja liitu meiega!


Liitumine?
Liitumisel CCE-ga laieneb liikmetele automaatselt ka BHRA liikme staatus (vt lähemalt http://www.bhra.ee).

Klubi liikmel on prii pääs kõigile CCE ja BHRA korraldatavatele üritustele.

Liitumistasu 1 000 kr ja aastamaks 1000 kr.

Liitumiseks võta ühendust klubiga maili teel: cce@cadillac.pri.ee
Liitumisavalduse saad alla laadida siit

CCE juhtkogul on õigus määrata liituda soovijale kuue kuuline katseaeg "
User avatar
tanel
huviline
Posts: 71
Joined: 23 Jan 2007, 15:27
Location: Tallinn
Contact:

Post by tanel »

Kuidagi liiga odav on müügihind? Kas auto ei ole arvele võetud Eestis? Kui tahad minu kogemusi Sevullega kuulda siis hella mulle 52 65162!
Seville 97`
maff009
vaikne vend
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2007, 15:09
Location: Klooga
Contact:

Post by maff009 »

Tervitused kõikidele Cadillaci meestele! :)
Olen nüüd Cadillac Seville SLSi omanik ,kere korras ,sisu ka , veakoodid on P 0300, P0325, P1111, P1599, P1605, B1740, B1771,U1129, U1255, U1064. LÕPP.
Palun abi kes tõlgiks mulle eesti keelde mis teha. Lähen 25.07.2007.a Mäekalda tänavale remonti lasen kõik mahlad vahetata ja mis veel leitakse teen ära. Kui saan teada mis, veakoodid veel tähendavad.
Oleks mul kergem ,võtsin ka ühendust ( Tanel ) kasutajaga väga asjalik mees on. Teistele ka suured tänud ,ootan kommentaare. Matti.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=162
seal koodid lahti seletatud.

* P0300 - Engine Misfire Detected
* P0325 - PCM Knock Sensor Circuit
* P1111 - Intake Air Temperature (IAT) Sensor Circuit Intermittent High Voltage
* P1599 - Engine Stall or Near Stall Detected
* P1605 - Loss of HVAC Serial Data
* B1740 - Driver Seat Front Down Switch Circuit Malfunction
* B1771 - Cassette tape slow
* U1129 - Loss of Communications with AMP
* U1255 - Class 2 Communication Malfunction (Serial Data Line Malfunction)
* U1064 - Loss of Communications with DIM

ehk siis mina alustaks sellest, miks mootor välja surra tahab ja klõbiseb. Ja kolmas kood ütleb, et sisselaskes õhku mõõtev andur taob vahel liig kõrget temperatuurinäitu ajusse....
1605 viitab mingi kondiaju testjuhtme pistiku/juhtmepundi katkestust
juhiistme seljatugi ka vigane - juhtmestik, lüliti või mootor....
makk venitab, see vast sind ei kohuta ;)
võimendi juhtmestikus/pistikus ka mingi katkestus...
aga üldiselt öeldakse, et U koodid jäta tähelepanuta, kuni muud on ära nullitud-parandatud.
Elik tööd tundub olevat, iseasi, kas US Partsis midagi sellega teha osatakse - siis elektripoolega just. Niisama lammutada lasta ka pole mõtet.
Soojalt soovitaks American Beautyt, kui neil aega on. Mine nende koodidega kõigepealt nende elektriku juurde ja vaata, mis ta kostab.

Ära nüüd ehmata, tegelikult pole asi sugugi hull, peale mootori koodide on tegu pisiasjadega....
Ja ikka õnne ja pikka teed! :yup
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

American beautysse muidugi,USPARTS ei tee nende koodidega suurt midagi.Americanis Erik on mind mitmelgi korral niisama aidanud.Karol oli isegi ükskord lõunajal pukkis kuna meest polnud puhkuse tõttu.
maff009
vaikne vend
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2007, 15:09
Location: Klooga
Contact:

Post by maff009 »

Sured tänud :)
Unustasin koodide taga oli * P1111 history ja auto pole kordagi välja surnud
ja ei klõbise ka .Sõitnud olen 1100 km , temperatuur nagu korras .Otsin elektrikut eks siis saan teada ja auto on käinud servises, hooldusraamat korras pole nagu keegi ise oma näppe sisse ajanud , kui saan midagi teada eks annan teile ka teada seniks kõik.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

ära sa neid hooldusraamatuid väga tõsiselt ka võta. Türklased Saksas annavad soovi korral suvalise raamatu kaasa - kõik täidetud ja puha, iga 1000km tagant õlivahetused jne. :mrgreen:
mambr

Post by mambr »

Kui küsida tohib, siis mis läbisõit ostes ees oli? Nägin seda autot saabudes... Ja Sepa aia kohta niipalju, et seal müüvad autosid paljud tegelased ja kõik pole kaagid.
maff009
vaikne vend
Posts: 11
Joined: 29 Apr 2007, 15:09
Location: Klooga
Contact:

Post by maff009 »

Tervitused kõikidele Cadillaci meestele!
Olen autole kõik hoolduse teinud ,nüüd mis vead olid , 1 küünlad, 2 stapika varras ,3 rohkem vigu ei olnud .nüüd natsa ka hoolduse hinnast
Mootori õli + käikukasti õli ,tosool (10 l) ja filtrid kokku 2524.00EEK
Mootoripadi 915 EEK ,silla osa USK6602 ,1172 00 EEK, SÜÜTEKÜÜNLAD 8 T 1440.EEK
KÜTUSEFILTER 590.EEK jahutuse vedeliku tabletid ,150.EEK.kõik kokku 7167 EEK
Cadillac ongi korras, seniks teile ilusaid sõidu elamusi .Olen läbinud autoga juba peaaegu3000 km. OLEN RAHUL!
Post Reply