Vahetasin '98 STS'l esiamordid Arnott'i omade vastu, kuna esimene vasakpoolne oli omadega läbi ja andis ka veateate Service Suspension System. Parempoolse rattaga ei olnud probleeme, kuid vasakpoolsel annab ikkagi veakoodi RSS C1711. Sellele lisaks on veakood RSS C1760, mis peaks näitama vigast nurgaandurit. Väliselt vaadates on kõik korras, nurgaanduri vardal on kerge lõtk sees. Panin veel tähele, et vasakpoolse amordi "solenoid" läheb kergelt soojaks. Parempoolse temperatuur ei muutu. Tõstsin ka solenoide omavahel ümber, ei muutunud midagi. Kuna mõlemad veakoodid on vasakust esimesest auto nurgast ja mõlema anduri juhtmed jooksevad ühte suuremasse kimpu, siis kas need võivad omavahel seotud olla?
Peale amortide vahetust on veel sillastendis käimata. Kas see võib nurgaanduri vea põhjustada?
Ette tänades,
Madis
'98 Seville CVRSS mooduli remont
'98 Seville CVRSS mooduli remont
Last edited by madis on 16 Dec 2011, 12:41, edited 1 time in total.
Re: '98 Seville veakoodid
C1711 ütleb et katki on kas amort või CVRSS moodul. Või ka nendevaheline juhe on kuskilt läbi hõõrdunud. Sinu puhul pakuks siis kahte viimast.
amordi kontaktidele tester peale - takistus peab olema 12 oomi ja kumbki klemm ei tohi olla massi ühendet.
CVRSS mooduli vea puhul saab ka abi - seal olla miskine kondekas mis armastavat ära surra. a enne muidugi vaata lihtsamad võimalused üle.
C1760 - vaevalt sa nüüd kaldeandurile peale vaadates ära ütled, kas ta terve on või ei
võid üle vaadata kas kodanikud amordi vahetamisega anduri juhet lahti ei kiskunud, samas puhasta pistik ka juba ära - ehk viga seal.
silla regull asja ei mõjuta.
amordi kontaktidele tester peale - takistus peab olema 12 oomi ja kumbki klemm ei tohi olla massi ühendet.
CVRSS mooduli vea puhul saab ka abi - seal olla miskine kondekas mis armastavat ära surra. a enne muidugi vaata lihtsamad võimalused üle.
C1760 - vaevalt sa nüüd kaldeandurile peale vaadates ära ütled, kas ta terve on või ei

võid üle vaadata kas kodanikud amordi vahetamisega anduri juhet lahti ei kiskunud, samas puhasta pistik ka juba ära - ehk viga seal.
silla regull asja ei mõjuta.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: '98 Seville veakoodid
Nii, sai natuke asja uuritud. C1760 viga sai lahendatud, andur oli vigane.
C1711 puhul näeb asi nii välja, et kui süüde sees, siis tuleb ~14V peale ja püsib niimoodi mõne hetke ja hakkab siis vaikselt langema kuni ~3V peale välja. Kui vahepeal veakood nullida, siis tõuseb tagasi ~14V peale ja kordub sama asi uuesti. Kas see viitab CVRSS mooduli kondeka veale?
Madis
C1711 puhul näeb asi nii välja, et kui süüde sees, siis tuleb ~14V peale ja püsib niimoodi mõne hetke ja hakkab siis vaikselt langema kuni ~3V peale välja. Kui vahepeal veakood nullida, siis tõuseb tagasi ~14V peale ja kordub sama asi uuesti. Kas see viitab CVRSS mooduli kondeka veale?
Madis
Re: '98 Seville veakoodid
Nüüd oli üle pika aja aega autoga tegeleda. Selgus, et CVRSS moodul oligi vigane. Võtsin maha ja viisin Tartusse Aigwest OÜ(Võru tn. 10), kus vahetati ära üks 1 kilone(tähistus 102) takisti. Eile sai moodul oma koha peale tagasi ja KÕIK veakoodid on kadunud! Maksma läks 5 EUR 
Infot selle konkreetse takisti asukoha kohta leiab http://www.cadillacforums.com/forums/ca ... sts-2.html
Ehk läheb seda tarkust ka kellelgi teisel vaja!

Infot selle konkreetse takisti asukoha kohta leiab http://www.cadillacforums.com/forums/ca ... sts-2.html
Ehk läheb seda tarkust ka kellelgi teisel vaja!
Re: '98 Seville CVRSS mooduli remont

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).