Sai siis õlid vahetatud kuid klõbin ei ole kuhugi kadunud. kui mootor täiesti soe kaob klõbin peaaegu ära. Jaheda mootoriga tühikäigul on kuulda kuid mitte kõvasti. Aegajalt kostub ja siis kaob. Kui tuurid lasta 3000 pöördeni ja vabastan pedaali siis pöörete langusel on kuulda klõbinat kõige tugevamalt. Kes mida kostab. Kas on oodata väntvõlli lihvimist?
Võib kalduda küll sinna kanti. Ühel Cherol oli ka kunagi hoomamatu klõbin, arvasime, et ka et, nuka-klappidega seotud, kuid siiski saaled olid. Sry, ma unine ja üleväsinud praegu ja ei löö vapsee pilti ette, et kas sellel olid hüdrotõukurid? http://www.liqui-moly.ee/index.php?alam=7" onclick="window.open(this.href);return false; nimekirjast esimene.
Oli mul probleem et mootor võtab õli. siis räägiti et proovi Woti. Proovisin nii paar kuud kuni on klõbin taga. Polnud abi. Eks siis nüüd ees mootori remont. Kahju aga tõsi..
ei pruugi seotud vead olla.
Ma iseenesest pole ühtegi vändasaalede veaga N* näinud.
Mis õli kasutad ja kas seda ikka on olnud piisavalt? Klõbiseda võib vabalt ka tõukur. aga kui ise ei tea, siis las spetsialistid vaatavad üle.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).