sümptomid
tühikäik hakkas vaikselt ülespoole minema, vahel oli tunne nagu gaasitross jääks kinni - pöörded ei läinud enam alla, paar tonksu varbaga vastu gaasipedaali, siis nagu mingil määral läks.
veakood P030 - pöörded liiga kõrged
võtame jublaka küljest
õhufilter eest ära, miskine vaakumtoru ka eemale ja pääsed ilusti ligi kahele kruvile mis mootorit TB küljes hoiavad mis on karul kõhus
moto käib kolme mutriga klambri küljest lahti,
siis kolm poldikest (kaks ühtlasi mootoriosa hoidmas) ja ettevaatlikult võibki kesta poolitada. nb - jäta hammakate ja mootori võlli asendid paika või meelde - nad tunduvad istuvat üsna ühel moel ja selles asendis miskiseid ajule signaale andvaid kontakte lülitavat. mootor ise selline tavaline, lameda staatoriga - nb - kui lahti võtad, ole ettevaatlik laiali lendavate harjade/vedrudega mis on jubinal viga
Minu case´i puhul on silmaga näha et vanadusest on plasthammasrattad üsna kehvaks kulunud ja ilmselt kogu selle reguleerimise puhul mis aju motol teha laseb, viskab vahepeal lihtsalt hambaid üle ja nii ta lolliks lähebki. reguleerimine, tühikäigu õpetamine
FSM ütleb: auto tööle, pöörded mingi 2000...2500 peale,
ootad kuni tühikäigumootor ennast täitsa sisse tõmbab ja kohe pistik motol sabast ära.
süüde välja,
reguleerid tühikäigumootori otsa sealsest reguleerkruvist 1...1,5mm (.060") kaugusele gaasiklapi vastusest,
pistik külge ja mootor käima - nüüd peaks korras mootor ennast ise paika reguleerima ja asi korras.
minu juhtumil, kuna hammakad üle viskavad nii suurt rõõmu polnud
