Cadillac Seville 4,9 -93

Remont jms.
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Tekkis selline probleem,üks hetk läks service engine tuli põlema ja kui vaadata koode siis näitab current 085.Samas kui keerata süüde sisse siis vaheldub tablool change engine oil soon (sellest ma saan aru) ja siis tuleb 82. 1 asi veel,mis autol ostust peale, kui auto töötab,siis tuleb tabloole 46,samas veakoodide alt mingit muud viga ei näita.Oskab keegi ehk aidata?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by ain »

vaatad ise ehk tehnilise jaotuse alt mis need koodid räägivad?

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=13&t=160" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Vabandan,et ei tegelenud piisavalt otsimisega,kuid kas see 82 peaks olema ka E082,kui nii siis sellist koodi ei leia kahjuks
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by ain »

kas sul diagnostikasse sisse minnes ei näita tähti numbrite ees?

---To enter diagnostic mode:
1. Turn ignition "ON."
2. Depress the "OFF" and "WARMER" buttons on the Climate Control Center (CCC) simultaneously and hold until the segment check appears on the Instrument Panel Cluster (IPC). ---
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Huvitav oli see,et ainukeseks koodiks näitas E085.Sellest sain lahti nii,et TB maha ja ilusti puhtaks,sammuti ka need 2 toru,nn "mouse hole",Tb uuesti peale,aku juhe korraks maha,et TPS uue asendi õpiks ja clear ecm codes,ning "insert coin" tuluke oligi kadunud.Sammuti kadus ka mootori töötades ilmuv nr. 82 nö. esilehelt. Nüüd on jäänud veel see nr. 46,sisenedes self testi veakoode pole ühtegi.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by ain »

no 46 saab olla ainult kaks varianti:
A046 ........................................................ Low Refrigerant Charge
või
P046 (E046) .................................. Right to Left Bank Fueling Difference

seda viimast ta vast näitaks sul diasgnostikamodes ka, elik ma pakuks kliima koodi - kas kliima töötas korralikult või mitte eriti jahedalt?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

nii nii,siia võibki olla koer maetud.nimelt kui panna kliima järgi,siis hakkab kllima pump kapoti all kõrisema,nähtavasti laager.Järgmisena vajabki lahendamist probleem,et sisse ei puhu sooja,tuleb leige ja õhku tuleb aukudest ikka minuarust megavähe.Proovin läheneda siis asjale air-blend üle kontrollides.Muidugi jääb müstikaks,kuhu osa õhku kaob,sest kui jändasin selle ventika juhtplokiga,siis sinna auku,kuhu see käib mühises tuult välja nii mis kole.Ehk siis mingi ukseke kuskil ei liigu.
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Kuid siiski jääb vaevama,mis oli see nr. 82
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by ain »

Vaata jah kas air blend door ilusti liigub (aga ära teda väga murdma hakka) ja kas soojenduse radikas ise on puhas. Kõik klapid ikka töötavad? st et vastavalt settingule puhub klaasile, põrandale või keskmistest aukudest...

Ja see "82" saab olla ainult R082 ................................................. Passenger Ignition Diode Open - see on kuskil raadio all põranda kandis istuv topeltandur (Dual Pole Arming Sensor) mis kuulub turvapadjandusse - täpsemat infi saad siit:
http://arrc.epnet.com/autoapp/9113/9113 ... ONENTS.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk oli maki installimisel või muul moel pistik pool-lahti tulnud või kehvalt kontaktis olnud?
Idee järgi peaks see viga ka air bag´i tule põlema panema.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

vot selle klapindusega on selline asi,et ega seal ise väga palju ju muuta ei saa,ainult kas aknale või auto. Kus kohas võiks asuda need klapid,sammuti kuskil kindalaeka taga?aknale puhub küll ja kui auto panna siis jalgadele ka,nendest teistest aukudest ei taha küll õhku tulla
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by ain »

odott - kas sul "mode" nuppu siis polegi, kust saad suunata kas klaasile, klaasile ja näkku või jalgadele?
"Defrost" paneb automaatselt klaasile puhuma, "auto" peaks hoidma vaid temperatuuri ja puhuma mingi Caddy oma loogika järgi klaasile ja jalgedele (vist oli nii)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Puudub jah selline nupp,on defog,econ,f.window,b.window heat,off ja auto
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by Rein »

Tee pilt ja pane õles, et mias nupud sul on. Mul on Defrost armatuuri kõrval eraldi ja külmaga tõstab mootori pöördeid. Aken on ikooniga tähistatud ja kui panen suvel kõige külmemaks ja max puhuma, siis hakkavad salongi avad ka õhku andma.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by TaaviT »

Nii,eile sai siis üle kontrollitud termostaat ja air-blend door.Uks liikus ilusti ja sujuvalt.Proovisin,et ka minul hakkab tulema külma õhku suunatavatest avadest siis,kui panna täiesti külma puhuma.Probleem endiselt alles,kahtlustan,et süsteemis on kõva õhk sees,sest kui katsuda kasvõi eelsoojendist salongiradikasse minevat toru,siis pool lõdvikut läheb soojaks ja edasine mitte.Sammuti juhtus selline asi,et kohapeal töötades tahtis mootor keema minna,ehk andis veateate Engine Hot,Idle Engine.Ehk oskate mulle kirjeldada,mismoodi peaks läbi viima jahutussüsteemi õhutuse
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Cadillac Seville 4,9 -93

Post by Rein »

Mina võtaks kõige kõrgema lõdviku lahti, ilmselt siis soojendus radika oma ja valaks sealt jahutusvedelikku sisse.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply