3,6 mootor SRX il.
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
3,6 mootor SRX il.
Et kas mingitel teistel mudelitel kasutatakse samat mootorit, või selle põhja lahjemal kujul. Kuulsin, et pidi olema natulene ebaõnnestunud mootor ja seda just kettide ja igavese hunniku taldade pingutite poolest. Vahetus plus jubinad pidid üsna suure hunniku finantsi nõudma, veel hullem, kui kogu kupatus laiali lendab. Läbisõit ka selle komplektiga suht lühike. Head inglise keeles studeerijad, kas on kusagilt selline teem asilma jäänud?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 3,6 mootor SRX il.
probleemid väidetavalt tekivad õlivahetusmonitori järgi sõitmisest ja liigmadalast õlitasemest. elik tihedamad õlivahetused peaks tagama asja toimimise. seda siis uuest alates.
aga minu silmis on selle mootori peamine probleem kahe silindri puudumine, kui liiter suurema põhjatähega on kulunumbrid sisuliselt samad - keskmiselt sõidab põhjatäht ühe galloniga 0.6 miili rohkem.
aga minu silmis on selle mootori peamine probleem kahe silindri puudumine, kui liiter suurema põhjatähega on kulunumbrid sisuliselt samad - keskmiselt sõidab põhjatäht ühe galloniga 0.6 miili rohkem.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: 3,6 mootor SRX il.
mina soovitaks ka N* mootoriga isendit. Kas mitte Hundionul (Alari) polnud kunagi sellise mootoriga SRX? Võin muidugi ka eksida...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 3,6 mootor SRX il.
huvitav mu STSil ju ka 3,6 ja õlivahetuse protsendikesed liiguvad sigakiirelt tunne,et mingi 7-8000 peal juba kõik nullis st mulle tundub see päris okei olema vähemaga nagu ju ei saakski sõita. Päris huvitav mis see tihemini vahetus siis tähendada võiks... 

Re: 3,6 mootor SRX il.
Ise juba üle kahe aasta 3,6L AWD SRX-ga ringi kulgenud ja päris ausalt kuulen antud teemat esimest korda. Õli olen vahtanud kui kuskil 15% on veel kompuutri järgi aega. Kui sõita lühikesi otsi ja linna, siis kipub see õlivahetuse välp tõesti 7-8000 km peale jääma, kui pikemaid maanteotsi, siis kuni 2 korda rohkem. Ainuke asi, mida jälgima peab on õli norm. Lühikesed külma mootoriga otsad või autobaanil 180-200 km/h sõitmised võtavad õli tublisti. Olen vist ühe õlivahetuse välba ajal kuni 2 l värsket peale kallanud, et õlitase normis püsiks. See oli just pika kiire sõidu ajal.
3,6 ja 4,6 vahe on selles, et väiksemal mootoril on 5-käiguline ja N* on 6-käiguline automaatkäigukast. Seega vahest see võrdsustab seda küttekulu. 3,6L mootoriga 180 km/h sõites on pöörded kuskil 3500 rpm, seega mootorit see tappa ei tohiks. Küll annab sellistel kiirustel auto enda aerodünaamikast märku ja küttekulu on sellistel kiirustel 16-18 l 100 km-le. Viimased poolteist aastat olen ainult linnas või autobaanil sõitnud ning siis on keskmine kütusekulu 13,5-14 l 100 km-le. Eestis jäi see vahemikku 11,5-12,5 l 100 km-le.
Kokkuvõttes pole mootori koha pealt veel ühtegi probleemi esinenud (läbisõit hetkel 120000 km) ja reipust ja kiirendust jagub igas olukorras.
R
3,6 ja 4,6 vahe on selles, et väiksemal mootoril on 5-käiguline ja N* on 6-käiguline automaatkäigukast. Seega vahest see võrdsustab seda küttekulu. 3,6L mootoriga 180 km/h sõites on pöörded kuskil 3500 rpm, seega mootorit see tappa ei tohiks. Küll annab sellistel kiirustel auto enda aerodünaamikast märku ja küttekulu on sellistel kiirustel 16-18 l 100 km-le. Viimased poolteist aastat olen ainult linnas või autobaanil sõitnud ning siis on keskmine kütusekulu 13,5-14 l 100 km-le. Eestis jäi see vahemikku 11,5-12,5 l 100 km-le.
Kokkuvõttes pole mootori koha pealt veel ühtegi probleemi esinenud (läbisõit hetkel 120000 km) ja reipust ja kiirendust jagub igas olukorras.
R
ex - DeVille `96
SRX `05
SRX `05
Re: 3,6 mootor SRX il.
kas mitte need alguses pakutud õnnetud 2,6 euroopa tarbeks tehtud mootorid mitte õnnetud polnud? Aga neid SRX peale ei pandud ka, see oli CTS rida
Meie mees Vikingis Madis teab kindlasti nende kohta rohkem rääkida...
Meie mees Vikingis Madis teab kindlasti nende kohta rohkem rääkida...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 3,6 mootor SRX il.
Madis, kosta siia igaks juhuks, et kas on ette nähtud kettide pundi, või osade detailide vahtust, või mida kogemused räägivad. Kusjuures vanadel diisel igiliikur mersudel oli isegi keti vahetus ettenähtud mingi läbisõidu juures. Olgugi, et siin ei teinud seda keegi kunagi ja mina pole kuyulnud ka, et need keti purunemise tõttu oleks teeäärde jäänud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 3,6 mootor SRX il.
2004-2006 3,6 mootoritel kettide probleeme üldjuhul pole,mõned üksikud juhtumid siiski ja tundemärgiks õrn ketiklõbin tühikäigul.Silmaganähtavat kulumist on märgata olnud alumise(keskmise)keti taldadel.Rein wrote:Madis, kosta siia igaks juhuks, et kas on ette nähtud kettide pundi, või osade detailide vahtust, või mida kogemused räägivad. Kusjuures vanadel diisel igiliikur mersudel oli isegi keti vahetus ettenähtud mingi läbisõidu juures. Olgugi, et siin ei teinud seda keegi kunagi ja mina pole kuyulnud ka, et need keti purunemise tõttu oleks teeäärde jäänud.
Ühtegi purunenud ketiga kõnealust mootorit pole siiani kohanud.
Samas aga 2007 LY7 3,6-sel muresi rohkem.Tundemärgiks check engine tuli,klõbinad ja koodid sellised:
• DTC P0008 : Engine Position System Performance Bank 1
• DTC P0009 : Engine Position System Performance Bank 2
• DTC P0016 : Crankshaft Position (CKP) - Intake Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 1
• DTC P0017: Crankshaft Position (CKP) - Exhaust Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 1
• DTC P0018 : Crankshaft Position (CKP) - Intake Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 2
• DTC P0019 : Crankshaft Position (CKP) - Exhaust Camshaft Position (CMP) Correlation Bank 2
Siis ei aita muud kui kõige kolme keti vahetus ja sellist tööd on päris palju ette tulnud.Olen aru saanud et lihtsalt pasast rauast ketid kleebiti vahepeal külge ja nüüdseks ka tooteuuendused olemas.2008 seda muret enam eriti ei esinenud.
#07-06-01-013B: LP1, LY7 MIL/DTCs P0008, P0009, P0016, P0017, P0018 or P0019 (Replace Primary Drive and Both Secondary Drive Timing Chains) - (Jun 18, 2008)
Subject: LP1, LY7 MIL/DTCs P0008, P0009, P0016, P0017, P0018 or P0019 (Replace Primary Drive and Both Secondary Drive Timing Chains)
Models: 2007 Buick LaCrosse/Allure
2007 Cadillac CTS, SRX, STS
with 2.8L HFV6 or 3.6L HFV6 Engine (VINs T, 7 -- RPOs LP1, LY7)
Attention: The bulletin does not apply for 2008 model year 2.8L HFV6 or 3.6L HFV6 Engines.
Re: 3,6 mootor SRX il.
Rein, ära aja jalgu risti - osta N* ja asi korras 
Oma subaru eest saad neid vast 2 tükki.

Oma subaru eest saad neid vast 2 tükki.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 3,6 mootor SRX il.
Eks seda suguarut raske müütada hetkel. Kardan, et SRX võib olla sisemõõdult väiksem.
Olen korra aind saanud sekundi istuda SRX is ja tundus nagu kitsavõitu.
Olen korra aind saanud sekundi istuda SRX is ja tundus nagu kitsavõitu.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;