1989 DeVille 4,5

Siia käivad oma autode pildid ja jutud
Post Reply
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

F31 ja F32 alles. Täna siis panin külmjoodete otsingust tulnud ajud peale. Mingi hetke pärast kadus jällegi kütuse displei ja samas esimesed vendid huugasid endiselt täiega ja konti järgi ei võtnud. Ilmselt peab vist ikkagi uued ajud ostma.

http://www.automotiveforums.com/t315884 ... l_fwd.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Manuaali piltidelt leidsin mingi joonise kus vihjab in-car temperature sensor, aga mul seal sõrme jämeduse toru ots täitsa tühi, seal kinda laeka taga. Ei oska seda kuhugi panna, puhurite kopsiku juurest see voolik algab, arvasin, et ehk nagu Opel Omegal saad purgi jooki jahutada, aga sahtli seinas polnud auku, kust see läbi pista, nii et ei leidnudki siiani kohta sellele :( Ilmselt sealt midagi puudu. :( Homme uurin, et kas see sensor sisi kruviga kusagil küljes ja voolik tagant ära kukkunud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Studeerisin veel teemat. Vente juhib BCM ja kliima pumba lülitust jällegi ECM. Omavahel tiirutavad andmeid ringi. Kui juhtmed kõik terved, siis karbid vagad ilmselt.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Väike ülevaade ajude info vahetusest. Aga nii öelda ahju korpuse küljest veel mingi asi ära kruvitud . 2 kõrva on küljes olnud ja selline näpu jämedune auk :( . Lisan pildi ja studeerin kirjandust. "Mõttetu auk, aju kinnitus katab selle ära :)" Salongi anduri leidsin üles ja lükkasin toru sappa. Miskit ei muutunud.
Attachments
_MG_1670.jpg
_MG_1670.jpg (96.77 KiB) Viewed 22556 times
_MG_1669.jpg
_MG_1669.jpg (95.36 KiB) Viewed 22556 times
_MG_1668.jpg
_MG_1668.jpg (90.59 KiB) Viewed 22558 times
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Et kui kellegil oleks aega kiir korras lühike tõlge öelda, sellele, et vendid töötavad kogu aeg, siis oleks jube hea küll. Laiemas laastu shakkan sõna haava google kaudu lihtsalt tõlkima :hide
Attachments
_MG_1674.jpg
_MG_1674.jpg (174.95 KiB) Viewed 22530 times
_MG_1675.jpg
_MG_1675.jpg (255.4 KiB) Viewed 22530 times
_MG_1676.jpg
_MG_1676.jpg (223.98 KiB) Viewed 22529 times
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Lubas ainult kolm korraga laadida.
Attachments
_MG_1677.jpg
_MG_1677.jpg (243.6 KiB) Viewed 22530 times
_MG_1678.jpg
_MG_1678.jpg (297.22 KiB) Viewed 22531 times
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by ain »

vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Et siis nagu seda resistorit vaja kontrollida, aga kust kurrat selle oomid leian, või mis iganes. See jublakas on olemas küll ilusati seal, juhtmed ka küljes. Kui ostsin, oli see vahelt välja lõigatud :hmm :hmm :hmm Ma ikka ühendasin tagasi ja kaotasin õhuliini ära. Ehk siis oehhh jah.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

ain wrote:vast sinule vajalik on "cooling fans control" - jahutusventikate osa siis. "coolant fans run in high speed" - vent/vendid kogu aeg max kiirusega töös.
Aga kas on max kiirus? Või keskmine hoopis sul?
Millist kiirust vaja oon? Kõikidekl releedel on vool peal ja huugab alul kõige kiiremaga, siis järjest kakun releesid ära ja tempo langeb. Sry, voolu all on nad koguaeg, aga lülitus impulss on peal.

:bonk Kui veel meelde tuletada, siis kevadel kunagi tuli kapote alt kärsakat korraks, j aoli läbi põletanud ühe fusible lingi. Asendasin selle 30A kaitsmega, aga kui viimase lehe viimast veergu lugeda, siis seal seisab midagi ka seklle resistori ja fusible lingi ka kiire kiiruse kohta :?:

The relay is energized and voltage is applied from fusible link D through both Coolant Fans Resistors for Low speed or directly to the coolant fans for high speed.
Relee on pingestatud ja pinge on rakendatud alates sulav link D nii läbi jahuti Fans Takistid jaoks madalal kiirusel või otse jahutusvedelik fännid suure kiirusega.

Oh jah. Et siis kui see kaitse on sulanud, siis lükkab julmalt järgi, aga mis selle relee siis vabastab, mis neid julmalt järel hoiab. Osad lahendused seal soovitavad siiski ka BCM välja ikkagi vahetada. :hmm

http://jeeptalk.net/lofiversion/index.php/t14114.html" onclick="window.open(this.href);return false;
väheke aimdust asjast.

Samas teise lehe kolmas punkt käseb ikkagi resistorit kontrollida :rantsc
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
andres
õlinina
Posts: 495
Joined: 17 Mar 2008, 10:40

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by andres »

Kui vent selliselt täiega annab, siis on külma talve oodata.
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Võin sinu rahustuseks öelda, et järgmine asi mile kallale minna on koni kompressori lülitus. Niikaua, kuni külma tootja ei lülitu, pole talvega veel hirmu ;)
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

Kolmandat päeva maadeldud siis auto ja manuaaliga, leidsin sellise tabeli. Selle test tõestas ka veel lisaks muudele sümptomitele lõpuks, et tuleb uus BCM muretseda.
ECC only, d puudus, ja ainult FDC puhul ka oli ekraan pime :)
Attachments
_MG_1697.jpg
_MG_1697.jpg (108.21 KiB) Viewed 22423 times
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by ain »

hoiame siis pöialt, et korda saaksid
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

ain wrote:hoiame siis pöialt, et korda saaksid
Nu ei oska jah rohkem kusagilt enam otsida. Konkreetselt see asi pani nüüd küll iiiile punkti. Täna ärkas raadium järsku ellu. Kukkus karjuma nagu :devil . Eks BCM juhib seda ka ja kella lasi siis ka lõpuks õigeks panna. Nii et mõtlen, kas oste tõmban või mõne poe kaudu selle jublaka.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by Rein »

BCM siis tellitud, tänud Ain ile ja Marti le, kes nõuga abiks olid :hide :beer
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
blood
õlinina
Posts: 430
Joined: 02 Nov 2005, 17:14

Re: 1989 DeVille 4,5

Post by blood »

igavesti tubli,et võiduka lõpuni asju ajad :)
Post Reply