M: minu vana FWB taas turul
M: minu vana FWB taas turul
...ja tundub, et suisa soodsalt
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=34742" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=34742" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
no tekstist tuleb välja, et suht paindlik on...
Oleks sul see vana Broncojunn alles, saaksid ilmselt kohe kaubale.
Oleks sul see vana Broncojunn alles, saaksid ilmselt kohe kaubale.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: M: minu vana FWB taas turul
Ma sellest saan aru jah, a miski orientiir vöiks ikkagi olla ka numbriliselt välja toodud, noh et 15k pole mötet tulla vms.
Samas vaevalt ta teise cady vastu vahetada tahakski, mul nimelt muud suurt pakkuda pole....ja selle fleedi värv kah ausaltöeldes eriti kövaks ei aja....samas on värvikoda mönesaja meetri kaugusel.....
broncot pole mul kunagi olnud ja ei saa ka olema, seeonju vord
Samas vaevalt ta teise cady vastu vahetada tahakski, mul nimelt muud suurt pakkuda pole....ja selle fleedi värv kah ausaltöeldes eriti kövaks ei aja....samas on värvikoda mönesaja meetri kaugusel.....
broncot pole mul kunagi olnud ja ei saa ka olema, seeonju vord
kkk
Re: M: minu vana FWB taas turul
see on veider värv jah - mingis valguses oli suisa lilla, teises jälle beez vai pruun...
Läbisõit võiks olla igatahes kenasti üle 300 000 ma arvan. Kui mina müüsin, oli 250k ekraanil
Läbisõit võiks olla igatahes kenasti üle 300 000 ma arvan. Kui mina müüsin, oli 250k ekraanil
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
Mõtlesin ka oma Elduri vastu vahetada... aga kaldun vist jääma arvamusele, et jään ootama paremat võimalust. Vana loetles ette mulle pika teksti mis viga on.
Bensupump
Radiaator
Iluvigu siin ja seal ikka kenasti
armatuur praoline
midagi oli vist veel aga ma ei mäleta enam.
Bensupump
Radiaator
Iluvigu siin ja seal ikka kenasti
armatuur praoline
midagi oli vist veel aga ma ei mäleta enam.
Re: M: minu vana FWB taas turul
nendest vigadest suurim ongi vast praguline armatuur, radikas maksab mingi 100 taala, benapump on tavaline paagisisene ja kui mina teda kunagi vahetasin, maksin vast 700 krooni uue eest.
Iluvead jah - kuni auto ülevärvimiseni, see on juba personaalne küsimus...
Iluvead jah - kuni auto ülevärvimiseni, see on juba personaalne küsimus...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
Seda küll jah.
Radikas õnneks oli vist olemas. Kuid see bensupumba vahetus ju ilge higi teha. kogu paak maha vist ja siis jurada nende juhtmete-voolikute ja värkidega. Üks tore puhkepäev kulub ära.
Praoline armatuur pidi nendel ka tüüpviga olema vist?
Radikas õnneks oli vist olemas. Kuid see bensupumba vahetus ju ilge higi teha. kogu paak maha vist ja siis jurada nende juhtmete-voolikute ja värkidega. Üks tore puhkepäev kulub ära.
Praoline armatuur pidi nendel ka tüüpviga olema vist?
Re: M: minu vana FWB taas turul
paagi töö võttis mul parasjagu 2 õlut ja 1 tunni.
kaks vitsa lahti, paak alla lasta(plastpaak, hea kerge kui jooki palju sees pole),
kaks toru kiirliitmikust lahti klõpsata, üks pistik ka ja auto alt välja.
Pump ise käib lahti hetkega,
uus sisse, õlu ja kogu töö vastassuunas uuesti.
radikas -
mootoriruumi katteplast eest,
2 lõdvikut lahti, vesi välja,
2 kasti jahutuse toru lahti,
2 radikakinnituse polti lahti,
tõsta radikas välja ja teine asemele.
kaks vitsa lahti, paak alla lasta(plastpaak, hea kerge kui jooki palju sees pole),
kaks toru kiirliitmikust lahti klõpsata, üks pistik ka ja auto alt välja.
Pump ise käib lahti hetkega,
uus sisse, õlu ja kogu töö vastassuunas uuesti.
radikas -
mootoriruumi katteplast eest,
2 lõdvikut lahti, vesi välja,
2 kasti jahutuse toru lahti,
2 radikakinnituse polti lahti,
tõsta radikas välja ja teine asemele.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
Lugedes seda teksti tundub jubelihtne olema. Kujutasin endale ette korraliku tööpäeva pikkust protsessi.
Peab korralikult läbi kaaluma veel omad võimalused ning ka muu sinna hulka. Kui tundub aus kaup olema siis miks ka mitte.
Peab korralikult läbi kaaluma veel omad võimalused ning ka muu sinna hulka. Kui tundub aus kaup olema siis miks ka mitte.
Re: M: minu vana FWB taas turul
Lihtne muidugi. See veermik on ju tegelikult kasutusel 70ndatest - tüüpiline tagaveolise Caddy platvorm ja hooldus imelihtne. Aga uuri järgi - ta midagi kirjutas et soojendus ei toimi.
Ise müüsin talle auto maha ainult sel põhjusel, et hing ihkas Northstari ja Eldo kahte ust
Ise müüsin talle auto maha ainult sel põhjusel, et hing ihkas Northstari ja Eldo kahte ust

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
Mul just hing ihkab nelja ust ja diivanit ees
. Mõtlema hakates pole mul teda mitte kusagile panna. Papa rääkis vahepeal, et tal Deville hakkab ära tüütama juba. Aga ma ei tea kas oleks väärt vahetus?

Re: M: minu vana FWB taas turul
see armatuur on mõne praoga neil kõigil kuid autos istujaid see eriti ei häiri, sest sa lihtsalt ei näe sinna peale, kui sa just väga pikk pole või kui iste ülemises asendis pole.
Siin on näha pragu pealmises plaadis juhipool...a pildi tegin lae alt kah.

Veermiku jupid olid kõik naljakate hindadega - pole nii odavaid pudinaid varem kohanudki. Isegi Koni reguleeritava amordiringi sain enda omale kätte naljaka hinnaga - 1000 eek tk
Summuti on täielikult roostevaba, kere kah galvaniseeritud. Ühesõnaga igav auto - midagi remontida väga pole ja kui ongi siis see on liiga odav.
Siin on näha pragu pealmises plaadis juhipool...a pildi tegin lae alt kah.

Veermiku jupid olid kõik naljakate hindadega - pole nii odavaid pudinaid varem kohanudki. Isegi Koni reguleeritava amordiringi sain enda omale kätte naljaka hinnaga - 1000 eek tk
Summuti on täielikult roostevaba, kere kah galvaniseeritud. Ühesõnaga igav auto - midagi remontida väga pole ja kui ongi siis see on liiga odav.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: M: minu vana FWB taas turul
jep, mul sama pragu (st siis Polkovniku autol). Talvel tekkis külma-kuuma vaheldumisest. Kaalusin uuesti nahatamist aga minu meelest oli suht vilets teda kätte saada.
Ainuke kole töö selle auto juures on soojendusradika vahetus, mälu järgi. Aga võin ka eksida.
Ja siis veel - kuna tegu "standartse" mootoriruumiga, siis võib sinna muhedasti ära istutada 500cid või siis mingi kaasaegse moto - 6.0 või 5.3 jne.
Krt, mul on seda autot vaja nagu nina varba otsa....aga kange isu on küll peal jälle
Ainuke kole töö selle auto juures on soojendusradika vahetus, mälu järgi. Aga võin ka eksida.
Ja siis veel - kuna tegu "standartse" mootoriruumiga, siis võib sinna muhedasti ära istutada 500cid või siis mingi kaasaegse moto - 6.0 või 5.3 jne.

Krt, mul on seda autot vaja nagu nina varba otsa....aga kange isu on küll peal jälle

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: M: minu vana FWB taas turul
Isu on minulgi. Juppide odavus kasutaja Indrek_S poolt räägituna tekitas veel suuremat isu. Kõige suurem problema selles, et mul pole teda kuhugi mahutada kurask. Mõõtsin garaazi üle, mul jääb mõnusalt 1 meetrike puudu 
E: Küsimus ka Ainile.
Sina oled sõitnud nii minu aasta Eldorado mootoriga, Northstariga kui ka selle samuse Fleetiga.
Räägi kuidas on Fleeti igapäevane ülalpidamine võrreldes selle 4,5 ja N* mootoriga. Kas kütte vahe on väga suurelt märgata? (Okei, pea 6 meetrine auto, arusaadav, et kindlasti, aga kui palju)

E: Küsimus ka Ainile.
Sina oled sõitnud nii minu aasta Eldorado mootoriga, Northstariga kui ka selle samuse Fleetiga.
Räägi kuidas on Fleeti igapäevane ülalpidamine võrreldes selle 4,5 ja N* mootoriga. Kas kütte vahe on väga suurelt märgata? (Okei, pea 6 meetrine auto, arusaadav, et kindlasti, aga kui palju)