vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Võiski arvata, et kust ikka raha on lootust saada, sealt teda ka üritatakse võtta.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=32225493" onclick="window.open(this.href);return false;
Seekord tahetakse siis asi mässida igasuguste muude keskkonnasõbralike teemade sisse.
Praegusest kütuseaktsiisist on ju vähe...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=32225493" onclick="window.open(this.href);return false;
Seekord tahetakse siis asi mässida igasuguste muude keskkonnasõbralike teemade sisse.
Praegusest kütuseaktsiisist on ju vähe...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Täiesti lõpp, kutid seal riigikogus selle palavaga täiesti seenele sõitnud omadega.
Nende ''bensiiniõgijate-autode'' kohta saame öelda ju, et need teenivadki riigile raha bensiiniaktsiisiga. Ka võib seda öelda, et õnneks ameeriklastel polegi kusjuures nii kõrget CO2 taset, muidugi juhul kui see moto väga pees on. Eriti Cadillacidel peaks see gaasitase kontrolli all olema.
Kui oleks vaid nii palju võimu, et soovitada ehk vanadel riigikogus oma palka kärpima üks mingi 20 tuhande võrra siis oleks riigi eelarve suur lillepidu. Ausalt...mille eest nad saavad 40 tuhat kuus???
PS: Õnneks on ju neil see teema, et savik mis seadusi vastu võetakse, nende autode maksud tulevad riigilt ju.
Nende ''bensiiniõgijate-autode'' kohta saame öelda ju, et need teenivadki riigile raha bensiiniaktsiisiga. Ka võib seda öelda, et õnneks ameeriklastel polegi kusjuures nii kõrget CO2 taset, muidugi juhul kui see moto väga pees on. Eriti Cadillacidel peaks see gaasitase kontrolli all olema.
Kui oleks vaid nii palju võimu, et soovitada ehk vanadel riigikogus oma palka kärpima üks mingi 20 tuhande võrra siis oleks riigi eelarve suur lillepidu. Ausalt...mille eest nad saavad 40 tuhat kuus???
PS: Õnneks on ju neil see teema, et savik mis seadusi vastu võetakse, nende autode maksud tulevad riigilt ju.
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Noh, eks seda oli oodata et miski riuka need muidusööjad peavad välja mötlema, sest see on ju suur häbi et meil siin üldse autosid ei maksustatagi.
Samas ma ise arvan/loodan, et ehk alustavad uutest autodest mis salongides müüakse, krutivad ehk sinna miski maksu otsa. Sellest oleks suht savi et möni hummerimees sotniku rohkem peab välja köhima autoostul.
Aga kuskil ei maksustata vanu autosid, niiet mis seal ikka teha, möni vanem liikur tuleb lihtsalt tänapäeva tehnikale ümber ehitada veidi ja igapäevasöiduk olemas nagu naksti. Eks kui seadused tulevad siis saab ka nende eiramisega tegeletud.....
Samas ma ise arvan/loodan, et ehk alustavad uutest autodest mis salongides müüakse, krutivad ehk sinna miski maksu otsa. Sellest oleks suht savi et möni hummerimees sotniku rohkem peab välja köhima autoostul.
Aga kuskil ei maksustata vanu autosid, niiet mis seal ikka teha, möni vanem liikur tuleb lihtsalt tänapäeva tehnikale ümber ehitada veidi ja igapäevasöiduk olemas nagu naksti. Eks kui seadused tulevad siis saab ka nende eiramisega tegeletud.....
kkk
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
lollide seadustega on ikka nii olnud, et need võivad lollide seaduste tegijad endale kenasti soolde toppida. loomulikult on meil CO emissioon maksustatud läbi kütuseaktsiisi a ega idiootidele pole mõtet terve inimese tasandilt läheneda. võin südamerahus surmani mõne vanuriga kulgeda - idiootide diktaadile ei plaani kunagi alluda
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
et millised on siis kütusesäästlikud aparaadid?! Kui meenutada seda top geari kus prius tegi tempot ja bemm jõlkus sabas siis kae imet va kohviveski oma elektrimootoriga suutis kütusekulult priskema mootoriga bemmile ära teha. IRW.
Ok kui tegu uute autodega siis võik seda aktsepteerida kui aga kõigile see pask kaela keeratakse siis .... on see nagu tavaliselt tagantjärgi reeglite muutmine. Ja kes krt üldse selle idee peale tuli et säästumotod nii toredad on. Linnas ehk jah hoiab oma liitri kokku aga maanteel paneb topelt otsa + võimetus kas või möödasõitu sooritada..
Krt kas keegi teab võimalust kuidas see 101 seltsimeest seevaldi kinnisesse osakonda paigutada, ja järgmistele peaks juba uue hoone ehitamisega alustama.
Ja see biokütuse lisamine, aastaid tagasi miski kütusemüüja proovis alkoholiga segatud bena müüa, a ju ei olnud väga mõtekas tegevus. Jänkistanis on vist sõltuvalt piirkonnast kas etanooli või metanooli sisaldus 5-10%.
A muide veel, kas seda idika karja saab seal künkaotsas vähendada, vist põhiseaduse muutmisega ainult. See 101 tegelast + valitsus on miski 1,4M elanikule selgelt üle mõistuse palju. Näituseks soome kellele/millele eesti püüab seebita organismi siseneda on 5,3 M kohta 200 muidusööjat (kui wiki andmeid uskuda) siis eestisugusele käraks 27 st tegelasest koosnev kari küll. Ja kui meenub siis põhiseaduse muudatuse saab rahva algatusel kah päevakorda võtta.
Ok kui tegu uute autodega siis võik seda aktsepteerida kui aga kõigile see pask kaela keeratakse siis .... on see nagu tavaliselt tagantjärgi reeglite muutmine. Ja kes krt üldse selle idee peale tuli et säästumotod nii toredad on. Linnas ehk jah hoiab oma liitri kokku aga maanteel paneb topelt otsa + võimetus kas või möödasõitu sooritada..
Krt kas keegi teab võimalust kuidas see 101 seltsimeest seevaldi kinnisesse osakonda paigutada, ja järgmistele peaks juba uue hoone ehitamisega alustama.
Ja see biokütuse lisamine, aastaid tagasi miski kütusemüüja proovis alkoholiga segatud bena müüa, a ju ei olnud väga mõtekas tegevus. Jänkistanis on vist sõltuvalt piirkonnast kas etanooli või metanooli sisaldus 5-10%.
A muide veel, kas seda idika karja saab seal künkaotsas vähendada, vist põhiseaduse muutmisega ainult. See 101 tegelast + valitsus on miski 1,4M elanikule selgelt üle mõistuse palju. Näituseks soome kellele/millele eesti püüab seebita organismi siseneda on 5,3 M kohta 200 muidusööjat (kui wiki andmeid uskuda) siis eestisugusele käraks 27 st tegelasest koosnev kari küll. Ja kui meenub siis põhiseaduse muudatuse saab rahva algatusel kah päevakorda võtta.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Huvitav milliste rahade eest omavalitsused uusi nõuetele vastavaid busse nii lühikese aja jookusl soetama hakkavad?
Praegsel ajal on hästi popp igasuguste vanade asjade taaskasutamine. Millegipärast ei laiene see autodele. Need peavad ikka uued olema. Paraku on aga nii, et paarikümnene või vanemgi korralikult hooldatud Cadillac on täitsa kõbus sõidumasin, samas "keskkonnasõbralikult" mõtlev autojuht on selle aja jooksul juba ilmselt 4-6 uut (odav)autot soetanud. Kas nende uute masinate tootmine ja vanade purustamine on tõesti igas mõttes keskkonnasõbralikum kui soliidse vanaauto pidamine, või on siin tegemist ikkagi rohkem automüüjate/tootjate lobitööga keskonnasõbralikkuse sildi all?
Klassiviha õhutades tuleb muidugi teada, et riigikogu liikme palk ulatub koos lisatasude ja hüvitistega kõvasti üle 50000 krooni ja kui arvestada juurde veel riigiettevõtete nõukogudes istumise tasud tõuseb palganumber veelgi.
Aga, et Detoridi linna asutaja nime ja vappi kandva automargi austajad peaksid vähemalt teoreetiliselt kuuluma kõrgemasse tuludetsiili, ei tasuks meil sellistele väikestele rahalistele nöökidele liiga palju tähelepanu pöörata.
Praegsel ajal on hästi popp igasuguste vanade asjade taaskasutamine. Millegipärast ei laiene see autodele. Need peavad ikka uued olema. Paraku on aga nii, et paarikümnene või vanemgi korralikult hooldatud Cadillac on täitsa kõbus sõidumasin, samas "keskkonnasõbralikult" mõtlev autojuht on selle aja jooksul juba ilmselt 4-6 uut (odav)autot soetanud. Kas nende uute masinate tootmine ja vanade purustamine on tõesti igas mõttes keskkonnasõbralikum kui soliidse vanaauto pidamine, või on siin tegemist ikkagi rohkem automüüjate/tootjate lobitööga keskonnasõbralikkuse sildi all?
Klassiviha õhutades tuleb muidugi teada, et riigikogu liikme palk ulatub koos lisatasude ja hüvitistega kõvasti üle 50000 krooni ja kui arvestada juurde veel riigiettevõtete nõukogudes istumise tasud tõuseb palganumber veelgi.
Aga, et Detoridi linna asutaja nime ja vappi kandva automargi austajad peaksid vähemalt teoreetiliselt kuuluma kõrgemasse tuludetsiili, ei tasuks meil sellistele väikestele rahalistele nöökidele liiga palju tähelepanu pöörata.
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
sellekohta võiks öelda,et oligi juba kuidagi vaikne. Ma ei kujuta,ette kui palju peab riigi rahakotti nuumama 

Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
no ikka surmani - kui erafirmad on viimase 2 aasta jooksul koondanud ja vähendanud palgafonde 25%, siis riik/riigifirmad vaid 8%. Pensionisüsteem on pikaajalises perspektiivis perses aga keegi ei julge midagi teha - muidu penskar ju neid ei valiks... nii ta läheb, uued maksud, olemasolevaid suurendada jne.
Oi hakkab nalja saama, kui "tavaline Joe" saab järgmisel aastal võrrelda, et hinnad samad kui Helmutite maal/Soomes aga palgad nii 5x väiksemad - paljud ju praegu seda ei adu.
Oi hakkab nalja saama, kui "tavaline Joe" saab järgmisel aastal võrrelda, et hinnad samad kui Helmutite maal/Soomes aga palgad nii 5x väiksemad - paljud ju praegu seda ei adu.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Ei juhtu miskit, ehk omakeskis kirutakse aga järgmine omik on kõik jälle usinasti riiki teenimas. Eestlane on selline lammas ja 700+ aastat orjaelu on geenidesse oma pesa leidnud.ain wrote: Oi hakkab nalja saama, kui "tavaline Joe" saab järgmisel aastal võrrelda, et hinnad samad kui Helmutite maal/Soomes aga palgad nii 5x väiksemad - paljud ju praegu seda ei adu.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
ei tea midagi. praegu paljud lihtsalt ei saa sellest vahest aru. nutikamad on ammugi välismaal tööl või panevad siin mustalt.
Viletsus alles hakkab pihta kui taas külm väljas, (tõstetud hindadega) kütteid/toitu/elektrit/jne maksma hakatakse. Suvel muidugi palju ei kulu ja võid ka pudelist õllest päeva-paar ära elada. Suured keskused/linnad põlevad täiega siis.
Esiteks pole rahval raha maksta teenuste eest, tõmmatakse kokku kaupadelt, väheneb niigi kokku kuivanud tulubaas linnades (no Savigrad ju ammu pankrotis ja balansseerib ainult tänu pangakrediidile), vähenevad riigitulud. Korras, pees on nii inimesed, omavalitsused kui ka lõpuks riik ise.
Tuletaks veel meelde, et järgmisest aastast peaks riik taas teise sambasse pappi maksma hakkama, mida muidugi pole ja 2014 mõnele lausa mitmekordselt(kes vahepeal makseid ei peatanud).
Nalja hakkab saama igatahes.
Viletsus alles hakkab pihta kui taas külm väljas, (tõstetud hindadega) kütteid/toitu/elektrit/jne maksma hakatakse. Suvel muidugi palju ei kulu ja võid ka pudelist õllest päeva-paar ära elada. Suured keskused/linnad põlevad täiega siis.
Esiteks pole rahval raha maksta teenuste eest, tõmmatakse kokku kaupadelt, väheneb niigi kokku kuivanud tulubaas linnades (no Savigrad ju ammu pankrotis ja balansseerib ainult tänu pangakrediidile), vähenevad riigitulud. Korras, pees on nii inimesed, omavalitsused kui ka lõpuks riik ise.
Tuletaks veel meelde, et järgmisest aastast peaks riik taas teise sambasse pappi maksma hakkama, mida muidugi pole ja 2014 mõnele lausa mitmekordselt(kes vahepeal makseid ei peatanud).
Nalja hakkab saama igatahes.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
nu võiks küll pisut koomuskit jutuda. Krt, hing ei anna rahu selle va toompea karja vähendamise suhtes. Miks meil ikkagi neid nii palju peab olema kui saaks ca veerandiga läbi.
Siis on ehk võimalus, et lollid ideed vähem esile kerkivad.

Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Eks tuleb hakata vastu kisama.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
No esimese asjana peaks ära mainima, et juba ringlusesse läinud autosi ei suudeta adekvaatselt maksustada, seega hakkab CO maks kehtima salongiautodele, kus paberites kõik info näidatud. Hui sa kuskilt leiad info ´75 aasta DeVile CO kohta ?
Siin ka põhjus, miks vanas euroopan näeme palju vanasi autosi ringi vuramas.
Pensionisüsteem on persses jah. Kui mulle üritas SEB tädi pähe määrida II samba jätkamist, siis küsisin, et milleks peaksin 500+ eeku iga kuu ära andma, kui riik kah midagi juurde ei pane. Siis tädi ütles, et riik annab hiljem neljakordselt tagasi...ma küsisin, et kas ise kah usud seda? kust see raha tuleb? Tädi tegi
ja ma kergitasin kaabut.
Väljaspool töötamine on väga mõistlik lahendus jah, jääb riigil maksutulu saamata ja ehk hakatakse mõtlema, et miks küll keegi siin elada ei taha. Noorematel ei soovitagi lähiaastail juuri väga sügavale maasse ajada, tasub vaadata, mis tuuled puhuma hakkavad.
Siin ka põhjus, miks vanas euroopan näeme palju vanasi autosi ringi vuramas.
Pensionisüsteem on persses jah. Kui mulle üritas SEB tädi pähe määrida II samba jätkamist, siis küsisin, et milleks peaksin 500+ eeku iga kuu ära andma, kui riik kah midagi juurde ei pane. Siis tädi ütles, et riik annab hiljem neljakordselt tagasi...ma küsisin, et kas ise kah usud seda? kust see raha tuleb? Tädi tegi

Väljaspool töötamine on väga mõistlik lahendus jah, jääb riigil maksutulu saamata ja ehk hakatakse mõtlema, et miks küll keegi siin elada ei taha. Noorematel ei soovitagi lähiaastail juuri väga sügavale maasse ajada, tasub vaadata, mis tuuled puhuma hakkavad.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Ma selles nii kindel pole, meie tublid päälikud on ennegi näidanud millise usinusega nad kõiksugu lollusi sedusesse valavad ja teevad seda ka edaspidi. Küll leitakse mingi geniaalne kirvemeetod ja voilaa, raha tuleb mühinal riigikassasse, kui tuleb.Indrek_S wrote:. Hui sa kuskilt leiad info ´75 aasta DeVile CO kohta ?
Siin ka põhjus, miks vanas euroopan näeme palju vanasi autosi ringi vuramas.
Neil seal arvutusmetoodika nii või teisiti käib stiilis 1x2=>3. Lajatasid autoerisoodustusele topelt otsa ja kae imet laekumised hoopis vähenesid mitte ei suurenenud, aga sellest enam ei räägita. Anyway, natuke teemast mööda aga siin Rakvere nimelises külas koostöös sõmeru valal ja riigiga hakkab juhtuma imelisi asju. Ja see ei viita kuidagi raha nappusele.
Ok see on ca 1+km aga ikkagi olematu liiklusega tee kavatsetakse ehitada nelja realiseks. Sama case on Mäo rist, mis meenutab mingit segast aerodroomi ja sinna maetakse samuti mõttetu hunnik raha kuigi saanuks lihtsamini ja loogilisemalt asi lahendatud. Ja sihukesi näiteid jagub kamaluga.
Aga kahest ületamatust asjast pole veel üle saadud viidates raha nappusele , Tln - Tartu maantee ja sild Saaremaale.
Ju asi kinni rohkem tahtmatuses kui muus.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: vaenlane ei maga ehk CO-d maksustama
Suured riigitellimused muidugi leevendavad surutist, seda enam et mingi papp jookseb ka oiroopast sisse. Aga jah - objektide valik on veits mööda küll. Samuti see, et tööd venivad kui tatt - mingist 4st ei näe reeglina ühtegi töötajat enam objektil... Koore riisuvad taas suured ehitusfirmad ja jälle jokk.
Sillaga Saaremaale on paraku nii, et kui ta ka tuleb kunagi, siis laevataja on juba oma lusika seal ette pannud - kõik silla maabumiskohad on selle taadi poolt ära ostetud. Ei saa sellest puugist never lahti.
Sillaga Saaremaale on paraku nii, et kui ta ka tuleb kunagi, siis laevataja on juba oma lusika seal ette pannud - kõik silla maabumiskohad on selle taadi poolt ära ostetud. Ei saa sellest puugist never lahti.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).