Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Klaasitõstuki lüliti or mingid pistikud/juhtmed ukses.
ei saa neid korralikke ei volgapoest ega romulast, käidud rada minujäuks. profiilipoolest sobib caprice oma a need paraku neljaukselised. uksekanali mõõtudejärgi pead otsima siis meetrikaupa flocked window channel vms
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema.
Täielik müstika, peale seda kui panin äärmise poldi paika, asi töötas kui sellest järgmise siis suri asi jälle maha. Tundub et ei pääse sellest, et kogu krempel maha võtta. Huvitav kui suure tükina ta sealt eraldub?
A seda tihendi asja uurin, ehk leiab ajutise aseaine kuskil siin lähikonnas kuniks midagi originaalilähedast leiab.
PS: eile tegin siis möödaminnes ka mootoripesu. Miski purgitäie valvoline sodi lasin kapoti alla ja siis survepesuriga veel üle.
Üllatus üllatus, tana hommikul võttis kenasti hääled sisse. Ise arvasin. et ehk tahab kauem kuivamist, kuna tööde teostamise aeg oli miski pool kümme õhtul:D
PPS: muutsin pisut pealkirja, ei hakka siin teemasid genereerima aga eks küsimusi jagub.
A seda tihendi asja uurin, ehk leiab ajutise aseaine kuskil siin lähikonnas kuniks midagi originaalilähedast leiab.
PS: eile tegin siis möödaminnes ka mootoripesu. Miski purgitäie valvoline sodi lasin kapoti alla ja siis survepesuriga veel üle.
Üllatus üllatus, tana hommikul võttis kenasti hääled sisse. Ise arvasin. et ehk tahab kauem kuivamist, kuna tööde teostamise aeg oli miski pool kümme õhtul:D
PPS: muutsin pisut pealkirja, ei hakka siin teemasid genereerima aga eks küsimusi jagub.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
ma ei saa aru, mis sa seal sussid - pane mootori korpuse kinnituse alla korralik massijuhe, jooksuta ta kasvõi mööda originaalkimpu keresse ja asi ants
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
nu näed,ain wrote:ma ei saa aru, mis sa seal sussid - pane mootori korpuse kinnituse alla korralik massijuhe, jooksuta ta kasvõi mööda originaalkimpu keresse ja asi ants

Eks testin ära, sealt uksest saab oma massi kätte ka peegel eks ma sokuta juhtme sinna.
(peab vist vaikselt endale laulma, et lammas olla on uhke ja hää

Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
peeglid peaks ikka trossidega olema, massi nemad ei vaja. proovi jah lihtsalt juhtmega kerest massi anda.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
nu minu omal jookseb peeglisse terve pundar juhtmeid ja üks nendest on juhe mis ukse küljest massi võtmas. Ju see mootor seal peeglis istub sest trosse küll näha põle.DevilDeville wrote:peeglid peaks ikka trossidega olema, massi nemad ei vaja. proovi jah lihtsalt juhtmega kerest massi anda.
Aga kergeid lahendusi pole, anomaalia jätkub, kas mootor om sisemise iluga on otsa lõppemas või mis. Igatsugu loomkatsed viivad järjekindlalt selleni, et see krdi mootor vaja sealt kätte saada.
Ok nagu enne kribasin töötas asi selle hetkeni kuni paremalt teise needi asemele tõmbasin poldi, siis suri asi maha. Oli surnud selle hetkeni kui olin eemaldanud 2 polti ja välja puurinud 3 needi ehk siis kõige alumise.
Siis ärkas jälle ellu. Kusjuures, loomkatsete peale ei elustunud kui nulli keresse lasin. Siis kui ta oma tarkusest elustus siis toimis küll ka see kere variant.


Nüüd muiduski sai väjla puuritud ka 4s neet, kõikse kõrgem mille peal muidugi kogu krempel osaliselt kollabeerus ja akent toestamas nüüd puu pulikas. Kuna aega madistada ei jäänud siis eks homme vaatan kuda krt selel mootori sealt uske seest kätte saan (üks neet veel hoidmas ja siis pagan teab mis mutter või polt kuskil veel), et teada saada, mida pagan tal mulle siis tegelt öelda on.

Praegu kipub sedasi minema, et DevilDeville pakkumine kõlab järjest ahvatlevamalt.
Tuiasin veel manuaalidest seda teemat, no mida ei leia seda vist pole Muidu on igast pudinate ja asjade deinstallatsioon ja installatsioon olemas.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
peeglisse läheb 4-5 trossi minuarust. juhipeegli regulliks on kangike eespool klaasilüliteid ja mägrapoolse regull käib kondinuppude juurest teise samasugusega (trossid on vaid pikemad). mis puudutab seda uksemehhanismi, siis ma ei oska öelda, kumma poole oma ta on, seda nagu mäletan, et pooled on erinevad.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
elektripeeglid olid ´79 täitsa olemas - lisaoptionina
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
ju see lisa option on sellele autole installitud kuna peeglil on graveering Power mirror:danceain wrote:elektripeeglid olid ´79 täitsa olemas - lisaoptionina
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
ma arvan,m et sinu autol peaks kõik lisad olemas olema - on ju erimudel ikkagi
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
Ma arvan, et osa juhtmeid on sul peegli soojenduseks. Paar aastat tagasi müüsin
enda 80nda aasta Elduri maha ja sellel peeglid liikusid trossidega, aga peegli
soojendus lülitus sisse koos tagaklaasi soojendusega. Mõlema poole peeglisse läks
kaks juhet.
enda 80nda aasta Elduri maha ja sellel peeglid liikusid trossidega, aga peegli
soojendus lülitus sisse koos tagaklaasi soojendusega. Mõlema poole peeglisse läks
kaks juhet.
Coupe De Ville 8,2l 1976a.
Eldorado 5,7D 1980a.
Eldorado 5,7D 1980a.
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
Kuna peeglist tuli jutt sisse siis mõned seletavad pildid.
Peegliga manipuleerimiseks on selline juhmepundar, mis ühendatakse nupuga. Ei mingeid trosse


Peeglil olev kiri.

Aga põhiteema. Sai siis see mootor lõpuks ka maha võteud. Paras pimesi võimlemine oli aga käes ta oli. Eks siis selgus ka tõsiasi, miks see ühenduse saamine nii kahtlane oli. Enamus mootori kestast miski musta juraga üle kastetud ja see pole just eriti elektri levikut soodustavate omadustega.

Pildil parempoolse kinnituse tagumise poole lõin läikima. Varasemat arvamust olin sunnitud redigeerima , sest ka need kinnitused olid mustad kui kuradid, ja seda siis tootja poolse initsiatiivi tulemusel ning minu varasem arvamus, et sain nad läikima ei vastanud tõele. Ka positiivset elektronide voogu armastavad klemmid sai seekord kenasti poleeritud nii, et ei tohiks enam vähemalt teoorias probleemi olla. Mootor mühises muidugi töödata vägagi hoogsalt. Eks näis kui asjad kõik jälle paigas.
Aga vot see paika saamine on nüüd teema. Mootori võimlesin tagasi aga need endiste neetide kohad on suht koht problemaatilised. Kõikse ülemise sain paika aga ülejäänud neli nõuavad parajat väänamist. Ülemisest vasakule jäävad augud on miski 2-3 cm nihkes ja mootori parempoolne samuti kou ürituse parempoolseimad augud on 5+cm nihkes. Tea kas see kollabeerumine liigutas miskit paigast või on kogu kurja juur üks mehine keerdvedu, mis iganes põhjusel ta seal ei ole. Järjekordselt igatsorti soovitused teretulnud. Eriti neilt, kes viimasel ajal on samas teemas olnud:)
Peegliga manipuleerimiseks on selline juhmepundar, mis ühendatakse nupuga. Ei mingeid trosse



Peeglil olev kiri.

Aga põhiteema. Sai siis see mootor lõpuks ka maha võteud. Paras pimesi võimlemine oli aga käes ta oli. Eks siis selgus ka tõsiasi, miks see ühenduse saamine nii kahtlane oli. Enamus mootori kestast miski musta juraga üle kastetud ja see pole just eriti elektri levikut soodustavate omadustega.

Pildil parempoolse kinnituse tagumise poole lõin läikima. Varasemat arvamust olin sunnitud redigeerima , sest ka need kinnitused olid mustad kui kuradid, ja seda siis tootja poolse initsiatiivi tulemusel ning minu varasem arvamus, et sain nad läikima ei vastanud tõele. Ka positiivset elektronide voogu armastavad klemmid sai seekord kenasti poleeritud nii, et ei tohiks enam vähemalt teoorias probleemi olla. Mootor mühises muidugi töödata vägagi hoogsalt. Eks näis kui asjad kõik jälle paigas.
Aga vot see paika saamine on nüüd teema. Mootori võimlesin tagasi aga need endiste neetide kohad on suht koht problemaatilised. Kõikse ülemise sain paika aga ülejäänud neli nõuavad parajat väänamist. Ülemisest vasakule jäävad augud on miski 2-3 cm nihkes ja mootori parempoolne samuti kou ürituse parempoolseimad augud on 5+cm nihkes. Tea kas see kollabeerumine liigutas miskit paigast või on kogu kurja juur üks mehine keerdvedu, mis iganes põhjusel ta seal ei ole. Järjekordselt igatsorti soovitused teretulnud. Eriti neilt, kes viimasel ajal on samas teemas olnud:)
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
see tõrv jah neil ilmselt kallihinnaliste el. mootorite kaitseks perale pritsit.
Aga paika saamine eeldab ka klaasimehhanismi liigutamist - ei mäleta enam aga vist oli nii, et peaaegu ülemises asendis oli kõikse lihtsam motot külge panna.
Offtopicuks - sama vilets on vahetada bensupumpa, kui nukkvõll jääb lolli asendisse, et pumba hooba jõuga suruma peab - et asi libedalt läheks lase starterit törts, et nukk eest ära sõidaks. ja pump läheb lausa ise külge.
Aga paika saamine eeldab ka klaasimehhanismi liigutamist - ei mäleta enam aga vist oli nii, et peaaegu ülemises asendis oli kõikse lihtsam motot külge panna.
Offtopicuks - sama vilets on vahetada bensupumpa, kui nukkvõll jääb lolli asendisse, et pumba hooba jõuga suruma peab - et asi libedalt läheks lase starterit törts, et nukk eest ära sõidaks. ja pump läheb lausa ise külge.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
Tänud lohutamast, ei hakanud täna enam jaurama kuna alles õhtul sain asjale ligi, ning mingeid eriüllatusi ei tahtnud endale tekitada. Eks homme lasen turvakinnitused (kaabli kinnitused ja puutoigas :D) lahti ja siis vaatan, mis ja kuidas.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: Klaasitõstuki ja muude vigurite teema
Ei, minu mõisut on otsas. Eile kui mootor maas oli töötas nagu muiste. Täna kui ta omal kohal on siis ei taha jälel kuidagi vedu võtta. Kui nn kõrvalist toidet rakendada siis isegi ei iitsata, samas kui vedu võtab siis abivahendi juhtmed ikka sädelevad.
Korra kääksatas ja korras. Kusjuures, uksest jookseb elekter läbi, samuti mootori plussklemmidest läheb elekter läbi aga mingil seletamatul kombelt need kaks ei taha mootoris kokku saada isegi mitte siis kui null otse mootori keresse (justkui eilen poleerimine polnud millekski) lasta. Eile ei tekinud ühtki head ideed kuidas see mootro lahti võtta, aga ju tuleb seda teha.
PS: ega ei tekkinud ka head ideed kinnituste koha pealt. Huvitav, kas peaks ka siini (see kus "käärid " jooksevad )poldid lahti võtma ? Kui ühe viiest (nned kus enne needid olid ja seda mehhanismi+mootorit ukse küljes hoidsid) kinnitusest paika saad siis ülejäänud neljaga on probleem.
Kinnituse kohad punasega ümbritsetud.

Korra kääksatas ja korras. Kusjuures, uksest jookseb elekter läbi, samuti mootori plussklemmidest läheb elekter läbi aga mingil seletamatul kombelt need kaks ei taha mootoris kokku saada isegi mitte siis kui null otse mootori keresse (justkui eilen poleerimine polnud millekski) lasta. Eile ei tekinud ühtki head ideed kuidas see mootro lahti võtta, aga ju tuleb seda teha.
PS: ega ei tekkinud ka head ideed kinnituste koha pealt. Huvitav, kas peaks ka siini (see kus "käärid " jooksevad )poldid lahti võtma ? Kui ühe viiest (nned kus enne needid olid ja seda mehhanismi+mootorit ukse küljes hoidsid) kinnitusest paika saad siis ülejäänud neljaga on probleem.
Kinnituse kohad punasega ümbritsetud.

Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!