Aga viimane jutt oli,et skänner ei saa ajuga ühendust-see nagu hapu lugu

küünlad oli endal plaanis vahetada,kuna hakkasin kahtlustama,et mõni pütt jätab vahele-no krt,ei saanud aru,et üks pütt jätab vahele,asi käis siiski ühtlaselt!andres wrote:Kas see, et suure kütusekulu põhjus võib olla küünaldes, juhtmetes, rootoris või kaanes, tuli AB poolt või soovisid seda ise teha? Nende vidinate vahetuse vajadus küll tavaliselt kõrvaga kuulda - kas kõik potid taga või ei.
kuidas jõuda jälile,et milline andur saab valet infi!Rein wrote:Küsimus on seal ilmselt selles, et kui ilm läheb jahedaks siis saab mootor külmkäivituse info ja aeglaselt soojenedes ei saa mingi andur aru, et mootor juba soe on, vaid lahmab samas koguses kütust peale edasi, nagu külma mootoriga. Mul oli S-klassi mersul kunagi see viga. 35 sajale nagu nalja.