Seville 1986-1991 (4,5L)
-
Rein
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Kakast prääniku tegemine on ikka päris kulukas ja tüütu ettevõtmine. Igal juhul, et selline tegevus ettevõtta peab auto hind olema veerand tegelikust turuhinnast, siis tasub seda kadalippu läbida. Ma DeVille ostsin poole rahaga turu hinnast. Hetkel on reaalne kulu ületanud juba tolle aegse turu hinna ja ikka on veel 6 lahendamata probleemi
. Sõita saab samas väga edukalt, isiklikult ei häiri need asjad. Natuke ainult, kui on üle 20 kraadi sooja ja kliima ei tööta siis enam
Kusagil 3-6 kraadini töötab ja siis enam järgi ei lähe 
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Mõistan, et kütusekulu sõltub suuresti tehnika seisukorrast, aga 13 linnas on ikka üllatavalt mõistlik. Kas ongi siis nii et generatsioon uuem northstar sts võtab rohkem?
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Uuemal Northstrai STS-il on teine aju peal. Selleks on bensiinikulu suurem, kuna selle ajuga rakendatakse tööle kõik mootori 300hp. Deville Northstaril on selline nö ''tavaline'' aju peal, millega rakendatakse mootoril 275hp, kütusekulu oluliselt väiksem. STS-ile saab panna seda Deville aju vabalt.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
13/100 on jha igati bro number. Minu 4,5 mootoriga Eldo aastast ´90 võttis vast sama palju kui õieti mäletan.
Eks see kulu on seotud ka võimsusega ´88a. 4,5 - 155 hobust vs. N* - 275...300 hobust
edit: mats36 - peale aju on nukkvõllid kah äkilisema profiiliga, samuti ülekanne ja käiguvahetuse punktid.
Eks see kulu on seotud ka võimsusega ´88a. 4,5 - 155 hobust vs. N* - 275...300 hobust
edit: mats36 - peale aju on nukkvõllid kah äkilisema profiiliga, samuti ülekanne ja käiguvahetuse punktid.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Kui nüüd Wikit uskuda, siis peaks tegemist olema koguni 1990a mudeliga. Sellele viitavad nii 4.5l mootor kui ka 2 kohaline tagaiste. 1991 tuli 4.9 ja 3 kohaline tagaiste.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
käisin sõitsin. käima läks naksti (oli terve talv seisnud) ja sõites oli väga tihke ja meeldiv. midagi ei kolisenud-nagisenud.
sisu oli ok, kui kõlarid ja loomulik kulumine välja arvata.
sts, õnneks või kahjuks. 4 kohta on ilus, aga vähem praktiline kahjuks. ja superpehme ta vedrustus polnud.
kas teate öelda kui palju ta muidu juppe jagab teiste mudelitega (eldo, deville, jne)?
sisu oli ok, kui kõlarid ja loomulik kulumine välja arvata.
sts, õnneks või kahjuks. 4 kohta on ilus, aga vähem praktiline kahjuks. ja superpehme ta vedrustus polnud.
kas teate öelda kui palju ta muidu juppe jagab teiste mudelitega (eldo, deville, jne)?
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
tehnika ja veermik tal suht sama, kui teistel sama aasta esiveolistel.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
http://www.youtube.com/watch?v=hzWd4yKugZc" onclick="window.open(this.href);return false;
Motorweeki roadtest 1989 Seville STS kohta. Huvilistel tasub vaadata.
Motorweeki roadtest 1989 Seville STS kohta. Huvilistel tasub vaadata.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
see mootor ei too õnne õuele, siin foorumiski 4100-st piisavalt juttu olnud.vallo wrote:test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Teemasse tulles võiks mainida, et kõnealune STS on väg sile masin. Kere sile, põhja alt olla AB mehannite kohaselt nagu uus. Rool kulumata ja nahkistmed kobedad. "Vallo", näe, kolleeg mul...
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Vallo siis ostis ta ära?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Jah.
Noor mees, esimeseks autoks. Tegeleb vaikset viisi interjööri vägistamistagajärgede likvideerimisega.
Noor mees, esimeseks autoks. Tegeleb vaikset viisi interjööri vägistamistagajärgede likvideerimisega.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Igaqtahes! Hind oli ju hea ja kui pöidlad keset peopesa pole, saab asjast asja küll. Pealegi suht haruldane masin ja väikse tootmisarvuga.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
"Esimeseks" autoks, kui ameeriklasi lugeda. 
Seni on kõik tip-top. Kuuma pole saanud, kuskilt midagi läbi ei tilgu.
Tänase seisuga ka sillad sirged ja mõned tavalised jupid vahetatud. St kõik vedelikud, küünlad+juhtmed, rattalaager, sild sirgeks. Loodetavasti sellega asi piirdub.
140k on AB meeste sõnul õige läbisõit arvestades seisukorda.
Aitäh kõigile, kes nõuga abiks olid!
Seni on kõik tip-top. Kuuma pole saanud, kuskilt midagi läbi ei tilgu.
Tänase seisuga ka sillad sirged ja mõned tavalised jupid vahetatud. St kõik vedelikud, küünlad+juhtmed, rattalaager, sild sirgeks. Loodetavasti sellega asi piirdub.
140k on AB meeste sõnul õige läbisõit arvestades seisukorda.
Aitäh kõigile, kes nõuga abiks olid!