Seville 1986-1991 (4,5L)

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by Rein »

Kakast prääniku tegemine on ikka päris kulukas ja tüütu ettevõtmine. Igal juhul, et selline tegevus ettevõtta peab auto hind olema veerand tegelikust turuhinnast, siis tasub seda kadalippu läbida. Ma DeVille ostsin poole rahaga turu hinnast. Hetkel on reaalne kulu ületanud juba tolle aegse turu hinna ja ikka on veel 6 lahendamata probleemi :). Sõita saab samas väga edukalt, isiklikult ei häiri need asjad. Natuke ainult, kui on üle 20 kraadi sooja ja kliima ei tööta siis enam :hat Kusagil 3-6 kraadini töötab ja siis enam järgi ei lähe :)
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
vallo
vaikne vend
Posts: 33
Joined: 31 Mar 2010, 13:25
Location: STS '90

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by vallo »

Mõistan, et kütusekulu sõltub suuresti tehnika seisukorrast, aga 13 linnas on ikka üllatavalt mõistlik. Kas ongi siis nii et generatsioon uuem northstar sts võtab rohkem?
User avatar
mats36
aktivist
Posts: 130
Joined: 15 Dec 2007, 00:11

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by mats36 »

Uuemal Northstrai STS-il on teine aju peal. Selleks on bensiinikulu suurem, kuna selle ajuga rakendatakse tööle kõik mootori 300hp. Deville Northstaril on selline nö ''tavaline'' aju peal, millega rakendatakse mootoril 275hp, kütusekulu oluliselt väiksem. STS-ile saab panna seda Deville aju vabalt.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by ain »

13/100 on jha igati bro number. Minu 4,5 mootoriga Eldo aastast ´90 võttis vast sama palju kui õieti mäletan.
Eks see kulu on seotud ka võimsusega ´88a. 4,5 - 155 hobust vs. N* - 275...300 hobust

edit: mats36 - peale aju on nukkvõllid kah äkilisema profiiliga, samuti ülekanne ja käiguvahetuse punktid.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by Indrek_S »

Kui nüüd Wikit uskuda, siis peaks tegemist olema koguni 1990a mudeliga. Sellele viitavad nii 4.5l mootor kui ka 2 kohaline tagaiste. 1991 tuli 4.9 ja 3 kohaline tagaiste.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
User avatar
vallo
vaikne vend
Posts: 33
Joined: 31 Mar 2010, 13:25
Location: STS '90

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by vallo »

käisin sõitsin. käima läks naksti (oli terve talv seisnud) ja sõites oli väga tihke ja meeldiv. midagi ei kolisenud-nagisenud.
sisu oli ok, kui kõlarid ja loomulik kulumine välja arvata.
sts, õnneks või kahjuks. 4 kohta on ilus, aga vähem praktiline kahjuks. ja superpehme ta vedrustus polnud.

kas teate öelda kui palju ta muidu juppe jagab teiste mudelitega (eldo, deville, jne)?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by ain »

tehnika ja veermik tal suht sama, kui teistel sama aasta esiveolistel.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
AndresH
vaikne vend
Posts: 18
Joined: 12 Aug 2009, 11:57

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by AndresH »

http://www.youtube.com/watch?v=hzWd4yKugZc" onclick="window.open(this.href);return false;

Motorweeki roadtest 1989 Seville STS kohta. Huvilistel tasub vaadata.
User avatar
vallo
vaikne vend
Posts: 33
Joined: 31 Mar 2010, 13:25
Location: STS '90

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by vallo »

test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by DevilDeville »

vallo wrote:test on hea jah
muideks ka selline asi hakkas silma - http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 36353444l6" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
see mootor ei too õnne õuele, siin foorumiski 4100-st piisavalt juttu olnud.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by Indrek_S »

Teemasse tulles võiks mainida, et kõnealune STS on väg sile masin. Kere sile, põhja alt olla AB mehannite kohaselt nagu uus. Rool kulumata ja nahkistmed kobedad. "Vallo", näe, kolleeg mul...
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by ain »

Vallo siis ostis ta ära?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by Indrek_S »

Jah.
Noor mees, esimeseks autoks. Tegeleb vaikset viisi interjööri vägistamistagajärgede likvideerimisega.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by ain »

Igaqtahes! Hind oli ju hea ja kui pöidlad keset peopesa pole, saab asjast asja küll. Pealegi suht haruldane masin ja väikse tootmisarvuga.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
vallo
vaikne vend
Posts: 33
Joined: 31 Mar 2010, 13:25
Location: STS '90

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)

Post by vallo »

"Esimeseks" autoks, kui ameeriklasi lugeda. :)

Seni on kõik tip-top. Kuuma pole saanud, kuskilt midagi läbi ei tilgu.
Tänase seisuga ka sillad sirged ja mõned tavalised jupid vahetatud. St kõik vedelikud, küünlad+juhtmed, rattalaager, sild sirgeks. Loodetavasti sellega asi piirdub.
140k on AB meeste sõnul õige läbisõit arvestades seisukorda.

Aitäh kõigile, kes nõuga abiks olid!
Post Reply