K: seville 88a

Remont jms.
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

K: seville 88a

Post by kammu »

probleem järgmine pool mootorit lakkas töötamast sõidu pealt,kõik voolud olemas beno tuleb peale ja ei oska kusagilt viga otsida,äkki keegi oskab kuidagi aidata. Ette tänades!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: K: seville 88a

Post by ain »

pool mootorit? :?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

Re: K: seville 88a

Post by kammu »

neli pütti töötab neli mitte taob bensu õhupuhastisse :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: K: seville 88a

Post by ain »

mittetöötavatel silindritel säde ikka on?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

Re: K: seville 88a

Post by kammu »

kõikidel silindritel säde olemas :o
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: K: seville 88a

Post by 90Deville »

Kumb pool ei tööta?
Kas 4.1l mootor?
Kas mölemist tbi pihustist bensiini tuleb kui öhutoru ära vötad pealt?
kkk
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

Re: K: seville 88a

Post by kammu »

mootoriks 4.5 ja bensiini tuleb
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: K: seville 88a

Post by ain »

elik: kõik küünlad sädet annavad, kõik pihustid pritsivad, 4 silindrit töötab, 4 mitte.

ehk aja viiteks vaatad veakoodid kah üle?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: K: seville 88a

Post by 90Deville »

Üldiselt on see väga kahtlane jutt.
Midagi pidi ju juhtuma....ja kui bensiin ja säde on siis peab auto käima ju. Vaheta küünlad ära siis, mul oli ükskord selline värk autoga mida kingsepad remontinud olid, et kui küünla juba kord ära uputab siis see enam tööle ei hakkagi, vähemalt normaalselt mitte.
kkk
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

Re: K: seville 88a

Post by kammu »

kuidas veakoode vaadata saaksin :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: K: seville 88a

Post by ain »

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=13&t=159" onclick="window.open(this.href);return false;

peaks sobima, ma arvan.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
kammu
sõnatu
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2010, 12:45

Re: K: seville 88a

Post by kammu »

tänud
pohjakonn
vaikne vend
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2009, 10:51

Re: K: seville 89a

Post by pohjakonn »

89 a sevilliga sõites märkasin loojuva päikese foonil peeglist massina taga suurt sinakat suitsupilve,millele järgnes veo kadumine.Kapott üles, käigukasti mõõtevarras välja-õli lahkunud.Auto all ei märkigi punastest leketest. 2 l õli sisse, vedu tagasi, sõiduk liigub nagu ennegi, kuid kohalt minnes suitsupilv jälle taga ning peale 15 km sõitu õli käimakastis jälle olematu (varda järgi).Õlilekkeid endiselt märgata ei ole.Küsimus-kas on võimalik, et käigukastist lahkub õli kuidagi põlemiskambrisse?Mootoriõli tase ei ole muutunud. :appi Krt kevad saabub, jamad hakkavad...
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: K: seville 88a

Post by ain »

kas sellel mitte käigud läbi vaakumklapi (vacuum modulator) ei liigu?
Kui see puru, siis idee järgi võiks ju lasta kastist õli sisselaskesse. Aga ega kindel pole - sel juhul vast ka õli lisades ei tohiks õigesti käike vahetada?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
pohjakonn
vaikne vend
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2009, 10:51

Re: K: seville 88a

Post by pohjakonn »

Tänud! Hakkan seda vaakumklappi otsima.Igatpidi kummaline-või tekkis mitu häda korraga.Loogiline oleks ju, et läbi väntvõlli simmeri lahkub mootoriõli.Käigukastist mootorisse ju teekonda nagu ei ole.Välja peab ju kusagilt voolama.Vahepeal arvasin, et lekib kuidagi väljalasketorusse ja sellest suits,-kuid ei ole ju ühtegi ühendust...
Caddy on siiski tubli sõiduk, et tõi vähemalt Tartust peaaegu Tallinnasse ära...kooles vahetult enne kiirust mõõtvat politseipatrulli, kes olid väga abivalmid :beer
Post Reply