Seville 1986-1991 (4,5L)
Seville 1986-1991 (4,5L)
http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.p ... 3c352786l6
Tervitus! Kas on kellelgi kogemust selle aastakäigu Seville'iga või antud mootoriga.
Internetiavarustes tuhlates hakkas silma sagedane probleem käigukastiga.
Olen ette tänulik.
Tervitus! Kas on kellelgi kogemust selle aastakäigu Seville'iga või antud mootoriga.
Internetiavarustes tuhlates hakkas silma sagedane probleem käigukastiga.
Olen ette tänulik.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
muud tarka kohe ei oska öelda:
4,5ne mootor mudu igavesti hea seni kuni kuuma pole saanu..samas see iga mootoriga nii, mõne tagajärjed lihtsalt on valusamad. Käigukasti jama on ka pigem hooldustes kinni.
Muusosas nagu ikka kontrollida kõikide mugavuste toimivust, kas aknale-jalgadele ja näkku puhub sooja-külma. Kuigi auto hind ei ole suur soovitan ma kindlasti lasta kontrollida autot kasvõi üelvaatuspunktistki...eriti seda veel Hiiu autode puhul: millegi pärast kui ise olen läinud sinna mingit sõidukit vaatama siis tavaliselt olen loobunud.
4,5ne mootor mudu igavesti hea seni kuni kuuma pole saanu..samas see iga mootoriga nii, mõne tagajärjed lihtsalt on valusamad. Käigukasti jama on ka pigem hooldustes kinni.
Muusosas nagu ikka kontrollida kõikide mugavuste toimivust, kas aknale-jalgadele ja näkku puhub sooja-külma. Kuigi auto hind ei ole suur soovitan ma kindlasti lasta kontrollida autot kasvõi üelvaatuspunktistki...eriti seda veel Hiiu autode puhul: millegi pärast kui ise olen läinud sinna mingit sõidukit vaatama siis tavaliselt olen loobunud.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Mõistlik oleks vast ülevaatusest läbi hüpata.
Last edited by vallo on 01 Apr 2010, 00:42, edited 1 time in total.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Iseenesest suuri kulutusi ei ole. Nagu eelnevalt mainitud, siis hoolduses kinni. Oma Eldol on sama mootor peal. Käigukastiga ei tohiks ka väga probleeme olla. See ka pigem seotud õlitasemega jms. Üldiselt igati korralik ja töökindel auto. Firma ''Hiiuautod'' puhul peaksid minema kindlasti sellega teenindusse ja laskma arvuti taha panna + kõik kohad üle kontrollida. Kruusateed sõites kipuvad tagumised õhkamordid ning igast puksid minema, aga see on ka vast tavaline. Bensiini ei võta palju, maanteel kuskil 8-9, linnas 13, keskmine ligikaudu 11 ringis.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Aitäh hea info eest! Uurin asja.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
selle auto võiks vast 5 000 eest juppideks osta. Vahepeasl tekkis endal autodes auk sisse ja mõtlesin korra, et ehk ostaks ta odavalt talveautoks. Aga Hiiu Auto ikka hiilgab oma viletsa teeninduse ja viletsate autodega.
Esiteks on see auto ´91 aasta mudel - müügimees läks kole kurjaks ja haukus vastu, et teh passis ju ´92 ja nii nad teda müüvadki. Auto ise ei läinud käima, aku tühi, käiates kiuksus ja kräuksus jubedalt. Eks ta on seal seisnud kah muidugi pikalt. Ja sisu on ikka jubedas seisus, piltidelt polegi näha - mingid rõvedad kõlarite augud ustes (kinnituseks mõistagi suuri mööblikruve kasutatud) jnejne.
Ei soovita ühesõnaga. Eriti veel esimeseks Cadillaciks.
Esiteks on see auto ´91 aasta mudel - müügimees läks kole kurjaks ja haukus vastu, et teh passis ju ´92 ja nii nad teda müüvadki. Auto ise ei läinud käima, aku tühi, käiates kiuksus ja kräuksus jubedalt. Eks ta on seal seisnud kah muidugi pikalt. Ja sisu on ikka jubedas seisus, piltidelt polegi näha - mingid rõvedad kõlarite augud ustes (kinnituseks mõistagi suuri mööblikruve kasutatud) jnejne.
Ei soovita ühesõnaga. Eriti veel esimeseks Cadillaciks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Kas tõesti tehti sellest väikesest caddyst euroversiooni? Pigem tundub,et Šveitsi töökojas on eurotuled külge kruvitud (ja orig.juhtmed läbi lõigatud). Veljed ei ole selle mudeli omad,summuti tagumises osas peaks ju välja tulema üks toru (mitte edevalt 2 otsa)? Kummaline tundub ka esimene iluvõre (caddy märk peaks olema kapotil sihikuna
?).

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
veljed on selle mudeli omad, samuti topeltsummuti ja iluvõre.
Tegu on mingi 4500tk tehtud Seville STS versiooniga - googelda kui rohkem teada tahad
Tegu on mingi 4500tk tehtud Seville STS versiooniga - googelda kui rohkem teada tahad

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Tänud,jälle targem ja vabandus teema solkimises osas:)
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
no problems, isegi avastasin selle fakti aasta alguses - kahju, et antud isend nii rape on....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
Iseenesest oleks muidugi huvitav teada, miks 91. aasta masinal veel 4,5-ne mootor on. Nii palju, kui ma tuhninud olen, siis 91. aasta sevilledel ja eldodel peaks olema 4,9-ne mootor. Ostsin ise Hiiult eelmise suve keskpaiku väikse kerega 91. aasta 4,9-se mootoriga polo rohelise Eldorado Touring Coupe-i ja võin öelda, et olen rahul. Eks midagi laguneb alati ja remontima peab ikka, aga asjad on enamasti kinni eelmises omanikus ja eks nii odavalt luksusmasinaid ostes ei olegi ju tegu ratsionaalses mõttes aruka otsusega=). Vähemalt siiani on auto endasse paigutatud raha heades emotsioonides tagastanud. Mulle sellised suhteliselt suure, rahuliku ja päris hea tõmbega mootorid väiksetes keredes meeldivad. Hiiu autode suhtes tuleb siiski olla ettevaatlik, sest müügimehed ei tea autodest (vähemalt väikestest Cadillacidest) eriti midagi ja suuremat osa müügil olevatest masinatest ma endale ei soetaks.
Ostes põlesid minu autol tagumised udutuled ja siis ma uurisin ühelt müügimehelt, et äkki ta teab, kus vastav lüliti on (müüb autosid ju=)). Too arvas, et juhtmed kindlasti sassis, et nii pidi ikka olema vanadel masinatel. Tegelikult piisas aga laes oleva lüliti off-asendisse muljumisest. Tutvuma ja ostma minnes peab kodutöö tehtud olema ja spetsid kaasas. Siis ei tohiks väga hullu rääbise otsa sattuda.
Ostes põlesid minu autol tagumised udutuled ja siis ma uurisin ühelt müügimehelt, et äkki ta teab, kus vastav lüliti on (müüb autosid ju=)). Too arvas, et juhtmed kindlasti sassis, et nii pidi ikka olema vanadel masinatel. Tegelikult piisas aga laes oleva lüliti off-asendisse muljumisest. Tutvuma ja ostma minnes peab kodutöö tehtud olema ja spetsid kaasas. Siis ei tohiks väga hullu rääbise otsa sattuda.
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
natuke OT
minu 87a deville on kah pärit hiiusuurtüki platsilt ja tundub,et veaga-sveitsi vabrikus on aju kindlasti näpituid
minu 87a deville on kah pärit hiiusuurtüki platsilt ja tundub,et veaga-sveitsi vabrikus on aju kindlasti näpituid

ex-cadillac fleetwood
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
Vw Sharan 1.9td 97
http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
:lies
aastaid sõitsid ilma muredeta ja nüüd siis on veaga :finger Jah, kindlasti on Sveitsi käokellade tegijad su auto ajus urgitsenud.
Jah, hea tähelepanek - ´91 aastal oli juba 4,9 mootor. Siis ta vast lausa ´90 aasta mudel...
aastaid sõitsid ilma muredeta ja nüüd siis on veaga :finger Jah, kindlasti on Sveitsi käokellade tegijad su auto ajus urgitsenud.
Jah, hea tähelepanek - ´91 aastal oli juba 4,9 mootor. Siis ta vast lausa ´90 aasta mudel...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
5000 krooni eest juppideks. pardon? 

Re: Seville 1986-1991 (4,5L)
noh, see selline minu (veidike liialdatud) nägemus. Ma eeldan, et mootor pole just oma parimas seisukorras ja sisu tahab kah tugevat tegemist - liikumas ma teda kah pole näinud, rääkimata veakoodide vaatamisest.
Minu soovitus on - vaata veidi kallim ja korralikum isend - neid ju ikka aeg ajalt meil siin liigub. Bonuseks ehk ka auto ajaloo teadmine...
Minu soovitus on - vaata veidi kallim ja korralikum isend - neid ju ikka aeg ajalt meil siin liigub. Bonuseks ehk ka auto ajaloo teadmine...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).