Selline probleem siis.
Nii,sai siis algul vahetatud rihm ära.Paar päeva vaikust ja tühikäigul vilin sees,pluss veel vihmase ilmaga ikka täiega vilistas.American beautysse tagasi,sealt öeldi et nähtavasti praak rihm.No kui praak siis praak,läksin USpartsi kurtsin muret,kutt vaatas vana rihma mis vilistas,ning ütles,et seegi on täitsa korras,ning et probleem mujal.Nokitses kapoti all,tõmbas veits pingutit peale ja vaikus majas.Nii selge,pinguti väsinud tuleb uus tellida.Toppartsist uus tellitud 1000 eeku koos rulliga.Vahepeal läks külmaks,ning kadus ka rihma vilistamine.Nüüd siis läks jälle niiskeks ja vilin tagasi.Sais siis nüüd see pinguti uus pandud ja peale vahetust vaikus majas.Järgmine hommik käima ja krt jälle vilistab :x .Tagasi remontlasse vaatasime asja üle ja panime siis uuesti uue rihma,kuid natsa lühema kuna pinguti oli suht lõppus.Peale seda siis jälle vaikus (see kõik sai tehtud eile) kuid täna hommikul jälle vilistab,no täitsa p.....ses,mul ei ole enam sõnu.Rihm ostetud kataloogi järgi.Mis ma olen valesti teinud aru ei saa.Äkki kellegil on miskit tarka vastata.Kindel on see,et rihm vilistab,kuna kui rihmale lasta väike sirts õli on vaikus majas.
Northstari rihm vilistab.
-
- sõnatu
- Posts: 2
- Joined: 27 Sep 2006, 23:49
Oluline on koht, kus ta sul vilistab. Asi võib niivõrd proosaline olla, kui et ntx sul geneka rihmaseib lihtsalt 'slikiks' kulunud. Alati kahtlusta kõige väiksema läbimõõduga nn rihma tarbijat, tavaliselt on selleks ikka seesamune generaator. Ja loomulikult võib genekas hoopis nö liiga palju pidurdada, ntx kinnijooksnud laagrid genekas 

-
- sõnatu
- Posts: 2
- Joined: 27 Sep 2006, 23:49
Nii see probleem siis murtud,sai tellitud toppartsist originaal rihm,maksis teine pea 700 eeku,ja võta näpust,hoopis teistsuguse soonega,madal ja vahepeal ka risti sooned sees,ning vaikus majas.Enne oli eurooplase sügava soonega rihm ja ühe päeva oli normaalne.
Last edited by Kapsu on 30 Aug 2007, 23:23, edited 1 time in total.