Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Remont jms.
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Post by Rein »

Eks sellepärast ongi need 4 liitrised kalonkad mõnedes maades levinud. Meil võiks tanklas ka olla viimane kalonka klaasipesu vedelik, aga siis poe hinnaga, mitte teeninduse hinnaga, arvan, et tankijaid oleks küllaga ja loodust säästaks kõvasti.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Post by 90Deville »

Mul ei ole teie probleeme vist, kirjutab küll igasugu jura sinna aga ei piiksu vöi tee miskit häirivat.
Samuti on mul olemas display off nupp, mis teeb elu veel lillelisemaks.
Ölivahetus kerib rahulikult tuhat-paar üle 0%, klaasipesuvedelik on koguaeg otsas, peaaegu köik tuled jäävad pölema ka pärast mootori käivitamist.....aga ma olen rahulik, sest köik on ju korras :mrgreen:
kkk
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Post by Rein »

Need on DeVille meeste rõõmud, mul ka seal põleb vilgub seletab kõik, aga kui mootor on käivitunud ja käigu haakinud, siis voilaa, kui saaks muidugi rooli süllekukkumisest ära päästa:). Ostsin kaks tollkeermega polti, tõmmitsa tegemiseks, siis saan rooli nuutidelt maha tõmmata. Viimane inf oli mõeldud 90Deville´le.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Re: Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Post by Koit »

Muhahaa :devil Sattusin ükskord ühe taksoga sõitma kummis peaga, oopeloomega oli. Mitte B a see eelmine. Sellel oli armatuuri alla pikk must teip tõmmatud, aga nurga alt piiludes oli näha, et seal polnud ühtegi lampi mis poleks põlenud...ja kah sõitis :mrgreen:
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Õlide-filtrite eelistus tootjate järgi.

Post by 90Deville »

No eks ma olen endale nende tulede pölemise pöhjuse ka enne selgeks teinud, SES tuli pöleb kuna egr on peetis, vabandust a momendil mul käsi ei töuse 1,5k eest ostmaks mingit täiesti mötetut pajebenni sinna mootori külge mis mingit kasutegurit ei oma, mägrad vöivad minupoolest gaasimaskid osta endale kui ei meeldi.
Abs pöleb mingi anduri vea pärast, sellega tegelen kevadel, talvel pole teda vajagi sest söita peab oskama lihtsalt.
Öli on vahetama asudes vaid paar tooni tumedam kui sisse valades, niiet sellepärast ma ka ei muretse.
Läbisöitu ühe öliga pole jälginud, kuid see jääb alla 10k km.
Öli on suht suvaline viimasel ajal olnud, mingeid kölavaid nimesid ei oska nimetada.
Ja klaasipesu kirjast rohkem käib närvidele see fuel level very low.....
kkk
Post Reply