Õli mustaks?
Õli läheb mustaks kahel põhjusel, eelmise õli viletsus (tekkis palju sadet) seda näen iga kord kui paneme Shell õli vastavasse mootorisse (järgmisel õlivahetusel mootor seest meeldivalt puhas), uus õli peseb vana sadet,
teiseks vale küttesegu.
Mazda MPV, Mersu V-klass mõlemad diislid.
Minul kulusid kolvirõngad veoautol kõigest 30000 km pealt, kuigi mootorile olin teinud kap.remondi (ise), lihtsalt Bosch esindus parandas 20000 EEK piires kõrgsurve pumpa ja vanu juppe ei olnud näidata

Tegin uue mootori remondi (tuli vadetada nii rõngad, kolvid ja hülsid) ja ostsin romulast kõrgsurvepumba ning auto mootor kestab siiani. Aga aasta oli kusagil 1995.
Valvoline MaxLife sari vähendab märgatavalt õlikulu, tegelikkult on õlitootjate manuaalis ka öeldud, et minnes ühelt õlilt teisele võib ajutiselt suureneda õlikulu. Arvan, et asi oligi selles.
Ja selle Citroen Jumper mootori kokkujooks ei puutu üldse õlisse,
isegi päevalille õlil mootor ei jookse kokku, olin ka seda proovinud 3000 km sai edukalt läbitud ühe Audiga.
Audi levitas meeldivat pannkoogi lõhna

Tegelikult kõik tuntud õlimargid on head.
Mina müün kõigest 5 tootja õli.
Näiteks müüsin enne Statoili õlisid ka (väga hea õli, kusagil aastast 1993 olin kasutuses), aga enam ei suutnud Statoili esindusest neid osta,kolme kuu jooksul ei suudetud kohale tuua.
Üritasin ka Castroli õlisid sisse võtta, ainult maaletooja ei taha vist müüa

Hiljuti käis Mazda 3 õlivahetuses, naisterahvas, kõigest 50000 km oli sõidetud sama õliga

)
Õliks oli Gulf, õli paistis veel läbi. Järeldus: Gulf on hea.
Arvan, et olen nüüd juba nii vana, et viitsin kirjutada
