Page 1 of 3
Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 18:59
by Rein
Uhhhhh. Sai ennast siis rahast lagedaks ostetud. Auto siis musta värvi, 80 aasta 6,0 mootoriga 194 KW. Pisikesi nokitsemisi tahab, tuled ameerikaks tagasi, roolivõimu õlist jäävad piisakesed maha ja ilmselt siis ka väljalaske kollektori tihend plödistab.
http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/?page=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Esialgsed pildid.
Tänud ka Evaldile, kes mind uuele sõbrale järgi sõidutas.
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 19:38
by ain
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 19:40
by DevilDeville
see on küll hää ost, saab tulevikus kohe mitme massinaga omaarust suurte öiruuplastega kulgejate paradigmasid murdma minna

Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 20:15
by 90Deville
Väga ilus masinavärk!
Kas hakkad sellega teenust osutama vöi niisama enda röömuks?
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 22:00
by Rein
Kõigepealt enda rõõmuks, eks tuleb kõik tehnilised sõlmed üle nokitseda, siis tuled-viled põlema ja kui keegi tahab pulma sõita, eks siis saab teenustatud ka.
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 02 Feb 2009, 23:24
by Rein
Lasin auto puhtaks pesta ja tegin linnapeal laiamise ringi ka. Kollektori tihend paremalt poolt sutsub ja roolivõimu voolik ka natukene annab läbi. Õhu kompressor küll töötab, aga nagu ei märka, et perse kerkiks. Eks näeb, kui saab aega tegelema hakata, mis veel võib huvitavat esile kerkida.
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 03 Feb 2009, 21:14
by palumx
... juba näinud

TEGELIKULT KA, täiesti mõistlik ja sile masin

Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 03 Feb 2009, 21:17
by ain
Rein lihtsalt tuntud-teatud perfektsionist

Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 03 Feb 2009, 22:19
by Rein
Vasaku poole tuledega juba ameerika. ainult suuna näitamise valgele tulele ei tule vool peale. Roolivõimu voolik uus. Kollektori tihendid riiulis ootamas. Kuuma liimi püstol on ka ikka väärt asi majapidamises. Igasugu plast vidinaid saab tagasi panna. Keegi oli suutnud tagumise gabariidi-suuna pirni teisipidi pessa suruda, seda vahetama minnes pudenesid tagatule kroom raami kinnitus klambrid vanast liimist laiali. Kuumakas tegi ikka päris tugevaks.

Ain, äla noli, teeme kambaka

Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 04 Feb 2009, 11:01
by Rein
Tuledes väike anomaalia sees. Keeramise valgetuli koos suunaga, vasakult ei lähe põlema ja parem läheb koos gabariidiga. Pirnipesast kuni salongi minekuni ei ole juhtmel lisaühendust tehtud. Kus kohapeal asub Fleetwoodil kaitsmete karp? Käivitamine peale pikemat seismist tahab väga pikka ketramist. Kütusefilter? Pump? Kuu aja jooksul veel tõstukile ei pääse. Kas filter, pump asuvad kapoti all, või põhja all? Panna bensu vooliku vahele tagasijooksu takistav kuulklapp? Mis võib veel pikka käivitamist tekitada? Küünlad ja küünlajuhtmed ka vahetan varsti ära.

nagu De Ville lgi, hakkab juba aasta saama kui pidin kohe vahetama

. Kas sellel tohib käivitades gaasi puutuda, või tuleb oodata, kuni ikka on käima läinud?
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 04 Feb 2009, 11:09
by ain
tundub, et sulle peab ostma tehase manuaali - 80 aasta oma ongi meil puudu

Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 04 Feb 2009, 11:14
by andres
Õnne Sulle. Ilus auto.
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 04 Feb 2009, 11:16
by Rein
Tänud

!
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 04 Feb 2009, 13:29
by 90Deville
Kaitsmekarp on juhi jalgade juures. Kas tegemist karburaatoriga? Sel juhul vajub pumbast bensiin alla vöi karpa ise laseb bensul vaikselt mootorisse ära valguda.
Re: Cadillac Fleetwood 75 Limo
Posted: 05 Feb 2009, 20:04
by Rein
Karpaga jah. Mmm, kus tal pump asub, prooviks klapi vahele panna.