Page 1 of 2
2009 Escalade Hybrid
Posted: 23 Oct 2008, 19:40
by ain
no shit Sherlock

- hybrid.jpg (79.71 KiB) Viewed 23356 times
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/mod ... r1=enCOCNG" onclick="window.open(this.href);return false;
Indrek - kas paned tellimuse sisse?
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:37
by Indrek_S
Mnjaa....see lahendus tundub isegi parem, kui praegusel Priusel.
Põhimõtteliselt on siis normaalmootor, elektrimootor ja käigukast üks suur plokk.
Aga jah...tegemis ilmselt ikkagi turundus/mainekujundusosakonna leluga.
Kui SRX tuleks mingi alternatiivmootoriga, siis muidugi paneks juba kukalt kraatsima.
PS! kuidas naised saunas SRX-i hindavad? Tänase seisuga müün Hübriidi maha...mitte et see sitt olesk, vaid et titt tuleb...(wow...hea riim). Tarvis oleks mingit mahukamat autot, mis pakuks siis turvalisust ja muud nänni. Samas väga palju üle 300 maksta ei tahaks.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:47
by ain
SRX on mõnus küll minu hinnangul. Aga N* mootoriga isendeid on meil siin olematu kogus.
Jänkistanist muidugi saaksid, aga sa tahad vist liisinguga osta...
Samas ma kaaluks sinu asemel ka näiteks N* 2005 AWD STS ostmist - vaatasin, et sellise saab mikist kätte ca 15 000 taala eest.
Not bad!
Escalade puhul on väga lahe vaadata kütuse linnakulu - 20mpg - see ju miskine 12 liitrit...ja seda 332hp 6,0 liitrise mootori juures. Pretty impressive, ma ütlen.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:50
by Indrek_S
alla universaali ei mängi välja....kohe kuidagi ei mängi.
(kärud-vankrid tite kola, enda kola jne)
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:53
by ain
nojah, seda ma kohe ei arvestanudki

Kola jah on lastega palju vaja kaasas vedada.
Aga ikkagi - mina soovitaks kas või laenata see raha, mikist SRX tuua ja siis siin liisingusse võtta.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:57
by Indrek_S
ain wrote:
Escalade puhul on väga lahe vaadata kütuse linnakulu - 20mpg - see ju miskine 12 liitrit...ja seda 332hp 6,0 liitrise mootori juures. Pretty impressive, ma ütlen.
See "auto stop" süsteem on väga hea jah....kui ummikus kiirus alla 10 kmh langeb, lükkab V8 välja ja elektrimootor/akud hoiavad auto elusana. nii kui gaasipedaali puutuda, ärkab 6.0 ülesse ja hakkab liigutama.
Võib tunduda imelik, kuid suuremas ummikus 30 min 5-te kilomeetrit sõita lööb kütusekulu numbrid ikka päris lakke.
Teine hea asi on loomulikult see, et kiiendusel annab madalas otsas elektimootor 2-300 nm väänet juurde...ei pea gaasi väga tallamagi.
Loomulikult on ka väike turunduslik BS seal kodulehel.....
Pidurdusenergia regenereerimine. See ei tähenda miingeid erilisi pidureid või andureid või rattarumme. Tegelikult seesama brushless elektrimootor vaikselt pidurdades teeb kõik töö ära. piduriklotsid ketast ei puudutagi. Samal ajal, kui elektrimootor läbi käigukasti pidurdab, laeb ta sealt tekkiva energia akudesse.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 24 Oct 2008, 09:59
by ain
muidugi, turundusmulli peab ju ka ajama.

Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 05 Nov 2008, 15:08
by Soul17
Tiba OT, aga mis krdi hullu moodi kola see laps Sul endaga kaasa toob siis kui korraliku suure sedaaniga enam hakkama ei saa? Mul naine juba ligi 2a igapäevaselt STSiga last sõidutanud, mahuvad kärud ja kolad ja ruumi veel enda jaoks ülegi tugevalt
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 05 Nov 2008, 15:59
by ain
muide, ise mõtlesin sama asja -- töökaaslasel sündisid peresse ühele lapsele lisaks kaksikud ja mahub ka kenasti 3 lastetooli tahaistmele kinnitama

Paksud lapsed?
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 05 Nov 2008, 19:34
by Indrek_S
ütleme nii, et ilma lapsetagi ei mahtunud kola siibiku pagassi ära, osa asju pidi salongi mahutama. Ma tahaks, et asjad ikka saab rahulikult salongist ära panna. Autoga reisul meeldib kah käia. iga suvi ikka 3-4 000 km. Telgid-õnged-õlled...nüüd veel titekola.
Universaal on kindla peale minek. Escalade on liiga kolakas...SRX on juba magusas hinnaklassis
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 06 Nov 2008, 18:35
by STEPSIDE
Olen isiklikult proovinud 6L hübriidmootoriga 2008 a.GMC-d.Muljed on üllatavad.Kuni 40 km/h õnnestub sellisega puhtalt elektrijõul ja hääletult veereda.Kerge lisapuudutus gaasipedaalile ja 6l.bensumootor äkkab kiirelt ellu ning kiirendus on muljetavaldav.Puhtalt elektrijõul sõitmiseks tuleb muidugi gaasipedaali väga ettevaatlikult vajutada.Sama GMC tehnika on ju peal ka Escaladel.
Mis puudutab SRX-i siis ega sinna teisi mootoreid kui praegu ei tule.Pigem hakkab kere kuju peagi hoopis väiksemaks kuivama.Sõidan sellisega igapäevaselt ja mingeid puudusi auto juures ei näe,jah muidugi V8 kuluks ainult ära.Taha pagasiruumi mahub seda nodi ikka päris piisavalt.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 10 Nov 2008, 21:44
by ain
Madis, oskad öelda - kas STS AWD on SRX tehnika peal?
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 11 Nov 2008, 11:23
by Indrek_S
Esimene Sigma platformil auto oli CTS. Neliveolise sama platvormi peal on SRX.
STS-il on sama platvormi pikendatud teljevahega versioon. Saadaval siis tagavedu ja nelivedu. Nelivedu jaotub jäigalt 50/50. Seega pole tegemist pseudo-nelivedulisega nagu mõned "maasturid" (CR-v jms). SRX on korralik korraliku neliveoga universaal, millel on tõstetud kliirents.
2008 aastal tuli Sigma II platform. esimene oli uus CTS. Sigma II on laiem ja uue CTSi teljevahe on pea samasuur kui vana platvormu STS-il
SIgma Platform on Cadillac-exclusive
Mis puudutab tulevikku, siis CTS jääb Sigma II platvormile, SRX kolib (algupäraselt esiveolisele

) Theta platvormile, jagades seda siis teiste GM pargimaasturitega. STS (ja DTS) aga lähevad tootmisest maha. Asemele tuleb siis üks mudel(loodetavasti Sigma II peal).
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 11 Nov 2008, 17:59
by STEPSIDE
ain wrote:Madis, oskad öelda - kas STS AWD on SRX tehnika peal?
4wd STS-i vist eriti Eestist ei leia aga tavaliselt kasutatakse STS-il LSD tagasilda,SRX-il on aga tavaline.Vahekast,esimene differ,poolassid jne on ikka samasugused mõlemal mudelil.
Ain,kas tahad omale soetada 4wd STS-i.Üldiselt muidugi STS-il neid vigu vast kõige rohkem võrreldes teiste uuemate mudelitega.
Re: 2009 Escalade Hybrid
Posted: 11 Nov 2008, 18:07
by ain
Eestis pole neid jah. Aga mikis on nad täitsa söödava hinnaga. Silm jäi peale, otsest ostusoovi küll pole.
Üks Allante-kaup on nagu põhimõtteliselt tehtud aga seoses viletsusega majanduses on ka XLR viimasel ajal ülimagusa hinnaga turul, et ei teagi mida teha...
Ah et vigu palju? Kas ka N* mootoriga isenditel? V6 ei tahaks küll ostma hakata kui korraliku väändega ära harjunud...
Kere poolest on ta jällegi minu silmale ilusam, kui need viimaste aastate punnis DTS/DeVilled.