Page 1 of 2
Cadillaci limu majandus.
Posted: 06 Oct 2008, 23:26
by Rein
Selline küsimus, et olen jälginud Cadillaci limu võmalusi ja enamik on nagu ruootsi taksod. Kuue ukselised. Miks neid on sedasi tehtud? Ebays on olnud ka paar nelja ukselist, aga hind läheb krõbedaks. Samas lincolne on kõik koht täis.
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 07 Oct 2008, 10:02
by DevilDeville
ainuke õige limu on tehaselimu. need isetehtud taksikoerad on kõik proportsioonist väljas.
Devil@üks õige limu õuepeal

Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 07 Oct 2008, 13:51
by Rein
Palju inimesi sõidutada saab?
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 00:42
by DevilDeville
7
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 09:40
by Indrek_S
Täpsustuseks võib öelda, et kunagi venelased kopeerisid sama istmete kombinatsiooni ameerikast.
Ehk et vaata Tšaika istmeid ja saad aru, kuidas 7 inimest sisse mahub.
Tasub veel lisada, et tehaselimu on ÜLBE

, mitte
bling 
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 11:41
by blood
no ka see 93-96aa kerega fleet-limusid ju 4 ukselisi

siin isegi üks müügis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 12:02
by ain
Klubilane Omar võib sind ilmselt ka limode vallas aidata - tema meil ju limu24.ee omanik.
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 12:33
by Indrek_S
see mootor seal küll väga 4.4 nägu ei ole.
krrt, 4.3
baby LT1 võib ta ju ollagi...sel juhul kõige nadim mootor
ever limu peal
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 12:46
by ain
pole Fleetile kunagi baby-LT1 pandud.
Vaata, mingi Narva jorss müüb - ei see tea mootorist ööd ega mütsi.
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 14:31
by Rein
Seda Narvakat nägin jah, aga hind on tänase päevaga vähe palju. Poolega sobiks ideaalselt

. See selleks, aga kas see Narva oma on tehases tehtud, või on ainult need vanema generatsiooni omad tehase pillid?
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 08 Oct 2008, 15:06
by ain
cadillac ei tee limosid juba ammu - mingil 70ndate lõpul lõpetas ära.
ma usun, et Martini mudel võiski olla üks viimaseid.
Limosid teevad allhankijad (CoachBuilders jne), kelledele Cadillac tarnis commercial veermikega autosid - 90ndatel siis Fleetwoodi ja peale selle tootmise lõpetamist DeVille´id
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 25 Jan 2009, 15:35
by Rein
Kas siis commertsialil on veermikus mingid tugevamad detailid?
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 25 Jan 2009, 15:55
by ain
täpselt nii - kõik asjad on jämedamad.
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 25 Jan 2009, 16:51
by Rein
Kas neid jämedamaid asju on raskem saada, või tuleb sõber chevy appi võtta?
Re: Cadillaci limu majandus.
Posted: 25 Jan 2009, 20:42
by ain
muidugi, püüa kala kinni ja söö ise ära ka...
Vaata ise kas või rockautost ärgi - vastavalt siis kas corporate, commercial või armored kõik sama kraam