Page 1 of 1
esiamordi vahetus
Posted: 02 Aug 2008, 22:03
by imre007
otsustasin,et vahetan ise esivedru ära-hommikul kl 10.00 roomasin õue ja asusin asjaga tegelema.
ära ma selle krempli sain aga tagasi enam mitte!
nüüd loobusin kolisin tuppa.
mitte ükski manual ega tark õpetus ei lausu sõnagi,et kas pooltelje ots või rooliots tuleks lahti päästa!
ma ei suuda vedru nii kokku tõmmata,et asi vahele mahuks.
toimetasin veel väljas,kuna seal parem ja valgem aga nüüd ei saa garagesse sisse!
on äkki mingeid nippe???
Re: esiamordi vahetus
Posted: 02 Aug 2008, 22:20
by DevilDeville
nu rooliotsa vallapäästmine ei tohiks eriline vaev olla, lase lahti, vaata kas aitab. oma aruga laseks hoopis šarniirist käänmiku lahti, paneks vedru vahele ja siis masina raskusega tungiks šarniiri paika tagasi.
Re: esiamordi vahetus
Posted: 02 Aug 2008, 22:30
by ain
mina kasutaks vedru tõmmitsat näiteks.
Re: esiamordi vahetus
Posted: 02 Aug 2008, 22:33
by DevilDeville
ain wrote:mina kasutaks vedru tõmmitsat näiteks.
ee, seda enivei, mai hakand eraldi mainimagi. obligatoorne, Watson.
Re: esiamordi vahetus
Posted: 03 Aug 2008, 04:38
by imre007
DevilDeville wrote:ain wrote:mina kasutaks vedru tõmmitsat näiteks.
ee, seda enivei, mai hakand eraldi mainimagi. obligatoorne, Watson.
vaata ain,seda riistapuud kasutangi,kui sa sellist veel näinud ei ole!
http://www.avsk.ee/tdetail.php?cat=2288&de=34552" onclick="window.open(this.href);return false;
vana hea Biltema toodang

Re: esiamordi vahetus
Posted: 03 Aug 2008, 05:07
by imre007
http://www.autozone.com/shopping/repair ... 52800509a1" onclick="window.open(this.href);return false;
äkki hoopis sellist riistapuud vaja antud situatsioonis!
Re: esiamordi vahetus
Posted: 03 Aug 2008, 11:53
by ain
aga kas siis tõmmits ei tõmmanud piisavalt uut vedru kokku?
Siin küll pole juttu sellest, et pooltelge peaks lahti päästma?
1. Jack up the front end of the car, and support the car at the frame with jackstands so the control arms hang free.
2. Remove the shock absorber. Disconnect the stabilizer bar at the steering knuckle.
3. Support the inner end of the control arm with a floor jack.
4. Raise the jack enough to take the tension off the lower control arm pivot bolts.
5. Chain the spring to the lower control arm.
6. Remove first the rear, then the front pivot bolt.
7. Lower the jack, slowly and carefully, until all spring tension is released.
8. Note the way in which the spring is installed in relation to the drain holes on the control arm and remove it.
To install:
9. Position the spring to the control arm and raise it into place.
10. Install the pivot bolts and torque the nuts to 100 ft. lbs. (136 Nm).
11. Replace the shock absorber and stabilizer bar.
Kas äkki peaksid uue vedru tõmmitsatega kokku tõmbama, siis traadiga kinni siduma, tõmmitsad lahti, ja siis veel peale pingutama?
Ainult ettevaatust - vedru on kole loom, kui lahti lendab.
Re: esiamordi vahetus
Posted: 04 Aug 2008, 01:28
by imre007
asi korras ja

Re: esiamordi vahetus
Posted: 04 Aug 2008, 01:35
by ain

kuidas siis lõpuks said tehtud?
Re: esiamordi vahetus
Posted: 04 Aug 2008, 01:50
by imre007
keerasin tõmmitsatega vedru nii kokku,et kõrguseks jäi mingi 30cm ja kui ta amordi peale panna siis amordi ots oleks vedru servaga tasa siis ühe abilisega sai poolviltu see krempel kuidagi paika lükatud ja amordi alumine kinnitus kergelt kinni mutriga.
Siis kõige huvitavam osa- vedru oli täiesti x-asendis aga tuli õigeks saada.
peavalu tegid tõmmitsad,mida ei saanud eriti kätte.olin valmis juba relaga neid maha lõikama aga pika meelitamise peale sai lahti.
Siis sai amordi teine mutter kinni keeratud ja tuli amordi ots kätte saada.
Siis juba lihtne!
see muidugi juhipoolne amort.rohkem ei taha sellist tööd teha!
lasen teise poole services teha ja pidurivoolikud vaja kah vahetada-las mässavad!
ja õigeid tõmmitsaid on vaja.