Page 1 of 6

94-Deville, Indrek

Posted: 01 Apr 2008, 22:16
by 90Deville
Nonii, mötlesin et panen oma praegusest liikurist siis natuke juttu ja pildigi:
Selline ta siis on, üks väheseid autosid mis ma eestist ostnud olen.Pärast eelmise Caddy müüki sebisin endale Buick Park Avenue Ultra millega kavatsesin pikemaks ise söitma jääda kuid isu Caddy järgi oli ikka liiga suur niiet nüüd on mul mölemad. Eks tehtud ole nii möndagi juba kuna sai soetatud juba mönede vigadega. Vahetatud on siis genekas, roolivöimu pump, käändtelje puksid tagasillas ja pidurid samuti+peoga väiksemat stuffi. Praegu viibib elukas värvimeeste käes et taastada juhiuks mis on ilmselt väga ammu mölki aetud ja siis lihtsalt kirvega välja löödud, värvitud ei ole. Samuti on asi läbinud ilmselt mitmeid avariisid oma eelmistes eludes mis aga pole mingi ime kuna enamus Usast tulnud liikureid mis meile siia satuvad on rohkem vöi vähem avariilised. Varem on värvitud juhipoolset külge(korduvalt) ja kapott ning pagassiluuk kah. Tahaotsa on ka kolaka saanud, luuk on veits köver. Ühesönaga, kaugelt ilus aga lähedalt on tööd küll.
Samuti lendas välja originaalmakk, nii hirmsasti ma originaali ka ei armasta et oleksin selle nimel valmis pooltest raadiojaamadest loobuma, ja plaati tahaks kah vahel kuulata-kassetid on viimasel ajal nagu veidi out olnud.
Tähelepanelikult vaadates saate aru et ka originaalveljed on kadunud, asendasin need 17" kroomvaludega. Minu arust sobivad küll, juhitavus on kuidagi närviliseks muutunud nendega, aga kurve vötab vähe kindlamalt kui enne.
Mis siis veel plaanis, stereo löpuni ehitada, rool ning käetugi üle lasta nahatada, poleerimine ja muu pedereerimine.
Löpptulemuseks peaks siis saama heas korras igapäevasöidu Caddy.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 01 Apr 2008, 22:20
by ain
Northstar või 4,9?
Ilus ju küll - auto ongi sõitmiseks, mis sellest ikka nii väga lakkuda ;)

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 01 Apr 2008, 22:40
by 90Deville
4.9l ikka, ma vana malli pushrodide fänn.
Tegelikult kardan vähe niisuguseid northstari tüüpi mootoreid mida vaid üks kord elus remontida saab. Söitnud olen n* küll ja meeldis väga, kui tutikat autot jaksaks osta siis ei kahtleks. Samas, ei meeldi mulle uued Caddyd nii eriti oma välimuselt- niiet jääks vist ikka ostmata...nokk kinni,saba lahti.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 01 Apr 2008, 22:42
by ain
jah, eks nende uute mudelitega on, nagu on. XLR ostaks küll, teised pigem jääks minust salongi - isegi STS on väike kuidagi...

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 02 Apr 2008, 00:36
by Koit
kangesti kena...kahju, et N* pole, saaks ajapikku koos iriseda...aga ilma naljata...väge käre masin ;)

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 02 Apr 2008, 07:35
by DevilDeville
:beer igatahes! eks Jurmalas saab tiba lähemalt kaeda ja lalluga rehve toksida :)

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 02 Apr 2008, 09:34
by Rein
:beer
Eks see seeria olegi viimaseid normaalseid DeVillesid. Edasi läheb elu juba imelikuks. Soov oleks endale ka selline mudel, või siis vähemalt EldurjaAadu soetada igapäevaseks massinaks.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 02 Apr 2008, 18:51
by KogerQ
Hea, et läänemaale autosid juurde tuleb. Jõudu ja jaksu ning ehk haapslaus kohtub.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 06 Jun 2008, 13:16
by 90Deville
Nonii,

on vähe aega omatud nüüd seda vigurit ja aeg on tulnud töelise testi jaoks. Homme hommikul siis pöletan raisaga Saksamaale, vaatan kas veab edasi-tagasi välja vöi tuleb sinna jätta.
Sai veel eile üks esimene sarniir vahetatud mis oli originaal veel-300000km ls ,pole paha ma ütleks. Rohkem vigu ei hakanud silma autot loksutades. Mootoripadi läks paar päeva enne vahetusse. Oma uhke hiina maki tegin ümber raadioks, tuleb välja et jalaga ei ole soovitav plaati sisestada. Aga pohh, ta ei meeldinud mulle niikuinii. Selle asemel vedasin tal sisendist kaabli välja, kuhu läpaka taha saab toppida.
Veidi muret teeb ka liiga järsk käiguvahetus esimeselt teisele, aga enne ei viitsi remontima ka hakata kui päris hulluks läheb.
Köik mahlad püsivad sees, mootoriöli on veidi kadunud mis lsi arvestades on normaalne.
Kütusekulu kogu aeg Haapsalu vahel töristades näitab 12,9.
Kui ma järgmise nädala löpuks tagasi pole, siis ilmselt ei önnestunud kestvustest.

Hoidke varju ja tarbige vedelikke....
Auf wiedersehen!

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 06 Jun 2008, 13:43
by ain
Kui baierimaale satud, käi Kotkapesast ka läbi.
Hail!

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 06 Jun 2008, 16:49
by blood
küll taa kestab:) edu sulle :hat

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 11 Jun 2008, 19:24
by 90Deville
Nii, reis tehtud!
Caddy, raisk, vedas vähe alt ikkagi.
Esimeseks tagasilöögiks oli Lätis ettekeeranud piider, pidin 120 kähku 0 pidurdama aga kuna abs töötab mul siis kui ise tahab ja seekord ei töödanud siis sain esikummid mönusalt kandiliseks. Oi seda röömu saksa kiirteedel vibreerimisel!
Teiseks on mingi mulle siiani tundmatu probleem. Nimelt kui tühikäigust natu körgemal pöördel kiirendada, siis hakkab vahele jätma ja klapidki klöbisema. Teeb niisugust filmidest tuntud otsas ameerika auto häält ja jönksutab. Gaasi rohkem anda siis tömbab küll ja ei jönksuta aga gaasi doseerib nagu ise vahetevahel juurde ja maha.
Veakoode polnud juurde tulnud.
Lsi tuli 4300km
Keskmine kulu oli köige vähem 10,6l(Poolas,50km/h)
Reis muidu läks suht hästi, kui problad autoga välja arvata. Käisin siis Sinsheimis ja Speyeris, tehnikamuuseumis.
Poola kannab öigusega nime maailma perseauk.
Homme siis viga otsima.
Over and out.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 11 Jun 2008, 19:27
by ain
aeg küünlaid ja juhtmeid vahetada :)
Rõõm kuulda, et eluga tagasi - ma kahtlustasin küll, et sa jääd helmutite juures esimesse supermarketisse odava õlle juurde kinni :eye

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 11 Jun 2008, 19:48
by 90Deville
Supermarketis ei käinudki.
Ölu sai baaris vöetud, hää oli teine...
Aga noh, viisakalt muidugi, kultuuriüritus ju ikkagi.

Küünalde kallale esimesena lähengi, ehkki eelmine omanik nagu ütles et just alles vahetatud.
Kui kellelgi on 235/55/17 rehve üle üks paar näiteks, pole vaja häbeneda-pakkuge.

Re: 94-Deville, Indrek

Posted: 14 Jun 2008, 17:17
by 90Deville
Nonii,

Hakkab jälle vaikselt jonksu saama asi. Puterdamise pöhjustas jagaja kaane sisse pölenud auk, läksid uus kaan ja juhtmed peale. Küünlad olidki vahetatud, nagu Rein ka ütles. Nüüd veel tagumised pidurikettad vahetada(olemas). Jöle odavad olid, Kalori käest vötsin. Rehve ikka veel pole.Samas meie persses teedel ei saa arugi eriti, et tagumised vähe kandilised on.
Kurat, peaks vist müüki ka panema poisi, pakuti täpselt samasugust aga ilma läbisöiduta....