Page 1 of 1
avarii.
Posted: 23 Oct 2007, 09:43
by ain
kas keegi teab midagi sellest?
22. oktoobril kella 08.34 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Peterburi tee 77 maja juures, kus veoauto Scania, mida juhtis Arvo (s 1951), sõitis tagant otsa ees peatunud veoautole Volvo, mida juhtis Kalle (s 1962). Saadud löögist paiskus veok otsa eesseisnud sõiduautole Cadillac, mille roolis oli Meelis (s 1974), mis omakorda sõitis otsa ees olevale sõiduautole Mercedes Benz 190D, mida juhtis Eero (s 1959) ning see omakorda paiskus sõiduautole Mercedes Benz E270, mille roolis oli Vello (s 1965). Seejärel lohistas veoauto Scania sõiduautot MB 190D tanklasse, kus lõhkus aia ja vigastas mahutit. Scanias viibinud Veiko (s 1971) toimetati vigastusega PERH Mustamäe korpusesse.
Posted: 23 Oct 2007, 09:57
by 90Deville
Ei tea nüüd täpselt,et mida sa teada tahad sellest.Kui Caddy mudelit siis see oli Cts minu arust,eile telkust juhtusin mingit uudistesadet vaatama,seal oli üks üsna demoleeritud näo ja persega Cts konutamas.Samas,ega palju muud oodata polnudki,kui mingi sajarattaline tank otsustab köigist üle söita,ega seal palju teha pole.
Posted: 23 Oct 2007, 11:39
by ain
jah, seda ma just mõtlesingi, et milline auto see õnnetusse sattus.
Tuleb tunnistada, et mitte iga nädal/kuu ei satu Cadillac avariisse ja kohe mõtled, kas mitte tegu kellegiga meie seltskonnast pole....
Posted: 23 Oct 2007, 12:24
by DevilDeville
nu Savipätt-Buresini valijad annavad ka vahel oma panuse
http://www.ekspress.ee/viewdoc/6E49626D ... 770031E47A
Posted: 23 Oct 2007, 16:20
by 90Deville
Eelmisel nädalal Pärnust läbi söites jäi seal silma ka üks avariiline Caddy,tegemist oli siis selle natuke maasturit meenutava käkiga(sorry,ma töesti ei suuda nende uute oopelcadillacide 3tähelisi nimesid meelde jätta).Mitte Escalade igatahes,a see väiksem värdjas.
Igatahes esirattad olid sellel korralikult köhu alla kokku klapitud,ilmselt kohtumine möne ebaloomulikult körge äärekivi vöisiis lihtsalt suure kiviga.
Posted: 26 Oct 2007, 09:35
by Indrek_S
Minu arvamuse kohaselt on see väike "värdias" väga mõistlik auto. Ehk et kõrgendatud kliirentsiga neliveoline universaal...või rahvakeeli pargimaastur. Ja Opeliga pole tollel rohkem seost, kui 4 ratast igas auto nurgas.
Escalade mõttekusest peaks hoopis rääkima, kui hakata võrdlusi tooma SRX-iga.
Posted: 26 Oct 2007, 12:43
by 90Deville
Charly wrote:Minu arvamuse kohaselt on see väike "värdias" väga mõistlik auto. Ehk et kõrgendatud kliirentsiga neliveoline universaal...või rahvakeeli pargimaastur. Ja Opeliga pole tollel rohkem seost, kui 4 ratast igas auto nurgas.
Escalade mõttekusest peaks hoopis rääkima, kui hakata võrdlusi tooma SRX-iga.
No alustame tagantpoolt:ma ju kirjutasin,et see väiksem värdjas,järelikult arvasin automaatselt ka Escalade vähemmeeldivate hulka.Möttekuse üle vaielda ei viitsi,kuna ta vastab täpselt samadele sinu poolt kirjeldatud parketimaasturi tundemärkidele.Olles lihtsalt Väga Suur Parketimaastur.
Opelit seostasin tegelikult Cts iga,kuna lihtsalt see näeb väga oopellik välja minu jaoks,ju siis sönastasin nats valesti.
Siis huvitaks mind veel see,et miks peab autol olema körgendatud kliirens?Minu arusaamiste ja kogemuste pöhjal piisab 4veost,see körgeksajamine on nagu vähe mötetu.Ainus mis paraneb on vaateväli,juhitavus halveneb suurematel kiirustel,ja pärismaasturite omanikud kutsuvad üksteist endale appi naerma kui sa sellega märja rohu peal kinni passid.
Posted: 26 Oct 2007, 13:36
by Kapsu
90Deville wrote:Charly wrote:Minu arvamuse kohaselt on see väike "värdias" väga mõistlik auto. Ehk et kõrgendatud kliirentsiga neliveoline universaal...või rahvakeeli pargimaastur. Ja Opeliga pole tollel rohkem seost, kui 4 ratast igas auto nurgas.
Escalade mõttekusest peaks hoopis rääkima, kui hakata võrdlusi tooma SRX-iga.
No alustame tagantpoolt:ma ju kirjutasin,et see väiksem värdjas,järelikult arvasin automaatselt ka Escalade vähemmeeldivate hulka.Möttekuse üle vaielda ei viitsi,kuna ta vastab täpselt samadele sinu poolt kirjeldatud parketimaasturi tundemärkidele.Olles lihtsalt Väga Suur Parketimaastur.
Opelit seostasin tegelikult Cts iga,kuna lihtsalt see näeb väga oopellik välja minu jaoks,ju siis sönastasin nats valesti.
Siis huvitaks mind veel see,et miks peab autol olema körgendatud kliirens?Minu arusaamiste ja kogemuste pöhjal piisab 4veost,see körgeksajamine on nagu vähe mötetu.Ainus mis paraneb on vaateväli,juhitavus halveneb suurematel kiirustel,ja pärismaasturite omanikud kutsuvad üksteist endale appi naerma kui sa sellega märja rohu peal kinni passid.
Nii hakkab tulema,eestlase põhiroog,teine eestlane.Eks igalühel ole oma arvamus ja oma maitse autode jne.... stuffi osas.Pole mõtet hakata teistele sellepärast laia kaarega pähe kusema ja selgeks tegema kui mõtetu on cadillac escalade ja SRX.Minu meelest on vanem deville ka mõtetu aga ma ei hakka seda siin kõigest jõust ja eluhinnaga slegeks tegema miks ta on.
Peace 8)
Posted: 26 Oct 2007, 13:44
by ain
Jah, maitse asi - Kapsu ütles ilusti ära.
Aga see lasnamäel katusele keeratud Caddy läheb vist küll korraliku kopika juhile maksma. Tea, kas taat oli enne seda "Vanishing Pointi" vaadanud?

Posted: 26 Oct 2007, 14:02
by DevilDeville
ain wrote:Jah, maitse asi - Kapsu ütles ilusti ära.
Aga see lasnamäel katusele keeratud Caddy läheb vist küll korraliku kopika juhile maksma. Tea, kas taat oli enne seda "Vanishing Pointi" vaadanud?

arvan, et juhile ei lähe miskit maksma - maksab see, kes sellist neeru laseb välja lõigata (kuna vaevalt sel raipel raha on)

Posted: 26 Oct 2007, 18:31
by Indrek_S
...ja LKF kütab vennale elu lõpuni summutisse....

Posted: 27 Oct 2007, 20:02
by 90Deville
Peace teile köigile
Huvitav kas sinna firmasse saab muidu vist päris lihtsalt tööle vöi nii,peaks cv vist ära saatma.Tundub soe koht olema.