Page 1 of 2

Cadillac STS VS CTS?

Posted: 21 Jul 2007, 11:34
by Tuhkur
Oleks soov osta...aga ei tea kumba...
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=107

selle teema lugesin läbi...ja ka veel kõikvõimalikke teemasi olen lugenud...

Poleks probleemi otsustamisega kui STS oleks CTS'i välimusega...

Aga kõige rohkem häirib ,et CTS'il on tagavedu(kuigi see pole määrav) ja salong ei meeldi mulle... ja ka lisavarustus tundub lahjem olevat? ja ka ruumi vähem?
CTS'i varustuse nimekirja saamine pole probleem...

VARUSTUS
SPORT LUXURYSTANDARDVARUSTUSSE KUULUB:
Turvapadjad (juhil ja kaasreisijal kaheastmelised, külgmised, turvakardinad)
Kaasreisija turvapadja istmeandur
Käetugi juhile ja kaasreisijale
Käetugi tagaistujatele koos topsihoidjaga
Pakiruumivõrk
Kahetsooniline kliimaseade
Püsikiirusehoidja
Kesklukustus
Lastelukud tagumistel ustel
Mälupakett (kahe mäluga elektriline juhiiste)
8. suunas elektriliselt reguleeritav juhiiste
8. suunas elektriliselt reguleeritav kaasreisija iste
Elektriline nimmetoe regulaator
Kaugjuhtimisega kesklukustus
Automaatne tulede kõrguse regulaator
Soojendusega esiistmed
Kokkuklapitavad tagaistmed
Nahksisu
Helisüsteem 6. CD-vahetajaga ja 8 Bose Premium kõlariga
Reguleeritav rool
Programmeeritavad nupud roolil
Nahaga kaetud rool puitdetailidega
Alarmsüsteem
Puldist avatav pakiruumiluuk
Valgustusega peeglid päikesesirmides
Elektrilised aknatõstukid
Puidust disainelemendid salongis
Xenon lähituled (koos tulede pesuriga)
Elektriliselt reguleeritavad välispeeglid, soojendusega
17" valuveljed rehvidega 225/50R17
ABS pidurid
StabiliTrak (külglibisemise vastane seade)
Veojõukontroll
Roolivõimendi
Piiratud libisemisega tagadiferentsiaal

LISAVARUSTUSENA VÕIMALIK VALIDA:
Klaasist katuseluuk
DVD navigatsioon
18" veljed
Metallikvärv
Premium metallikvärv (Thunder Gray, Infrared, White Diamond)

aga kust STS'i oma saada?
ma olen lugenud ,et STS'il on veel...
tagurdus andurid
taga istujatel on ka puhur vms?
taga istujatel istmesoojendus.
parda kompuuter vist on ka parem...st saab auto vigu vaadata jne?
rool liigub 2 suunas mitte ühes...


Siiani pole veel leidnud kohta kus müüakse korraga CTS'i ja STS'i et neid võrrelda saaks...

Et kui nüüd võrrelda neid autosi just mugavuse poolest...
Ja sõiduomaduste poolest...
et kumb siis parem on?

Posted: 21 Jul 2007, 12:11
by ain
Tere Foorumisse!

Raske pähkel jah.
Rusikareegel võiks olla selline, et STS on tsiba luksuslikum ja ka suurem. CTS tagaistmel on tõesti kehvem istuda, on ta ju kere poolest lühem.
STS on V8, CTS meil reeglina liikuvatel isenditel V6.
Ja siis muidugi mõlemad eri otsa veoga.
Mõned vana kerega STS-d on ju ikka kuskil autoplatsidel olemas - pead ilmselt sealt vaatama. Siin pane siis veel tähele, et 2002 (oli vist nii) STS uuenes, sellest allapoole on sisu ja veidi ka välimus teine. Lisandusid Xenon tuled jms.
Ega ma muud oskagi soovitada, kui pead ikka mõlemaga sõita proovima ja siis otsuse tegema.
Kui uut osta tahad, siis on Vikingis ka uus STS olemas - see on täitsa tükk autot - mahub sisse istuma ja mugavusi on ka kamaluga...

Posted: 21 Jul 2007, 13:58
by Tuhkur
See uus STS oleks jah täitsa sobiv...mobilest leidsin kõige odavama 2005a 29.999EUR.
aga üle 300k nagu ei tahaks välja käia...

http://i15.ebayimg.com/07/m/000/7d/99/8494_14.JPG
kas selline on mingitel kangematel STS'idel sees?

http://www.chr.ee/caddy/veix_7.JPG
selline vähe lahjem...(mis seal display kohal on...mingi nupp?)

http://img4.auto24.ee/auto24/560/586/7115586.jpg
ja selline on kõige lahjem?

Samamoodi on ka osadel rooli peal rohkem nuppe...?


Sest plaan osta kõige suurema nö lisavarustusega STS aga selleks oleks vaja teada mis asjad tal üldse kõik olemas on...ja võimalikult uus...
Või siis ikka mingi CTS...


Ja kas seda 150000km peaks ka kartma?sts'il...
Ja kas see pole reegel ,et kui on xenonid on ka tulede pesurid?
sest ma vaatan auto24'as on kolmel kirjas xenonid...aga pesurid on ainult ühel...

Posted: 21 Jul 2007, 14:07
by ain
see navigation ja music center on jah kallimatel versioonidel - soojalt soovitaks sellist varianti - mis sa selle tavalise maki/raadioga ikka teed.
Ei oska sulle nende nuppude kohta midagi paikapidavat pakkuda - ilmselt on raadioga versioonil vähem nubinaid roolil - pole ju navigatsiooni/TV-d/full centerit.
See 150 000 in muidugi korralik linnalegend - kõik siiski oleneb, kuidas autot hoitud on.
Ja 2001 või 2002 tuli 4 põlvkond Northstari, mis pidi olema igati kindel mootor ja kestma väga korralikult.
Siin on meil klubilane vkx - ehk saad temaga kaubale ja vaatad tema autot - see on minu teada täisvarustuses STS...

Posted: 21 Jul 2007, 14:11
by Tuhkur
no eks ma uurin...

aga vedrustuse kohapealt?
olen ma õieti aru saanud ,et sts'il on õhkvedrustus?
kui nii siis miks seda enam uuematel mudelitel ei kasutata?

või on uuematel ka õhkvedrustus?

Posted: 21 Jul 2007, 14:17
by ain
Õhkvedrustus on vale öelda - Cadillaci suurtel mudelitel (mida CTS pole) on tagaamordid, mis hoiavad autot kogu aeg ühel kõrgusel, olenemata koormast autos ja pakiruumis.
Asi on lahendatud lihtsalt - kompressor pumpab vastavalt anduri antud signaalile amorte rohkem täis, või laseb tühjemaks - täpselt, nagu vaja.
Päris õhkpatjadel vedrustus on Lincolnil.

Posted: 21 Jul 2007, 18:01
by Tuhkur
...aga on keegi kursis varuosade hindade ja saadavusega?
palju midagi maksab ja tihti vahetada tuleb?

Posted: 25 Jul 2007, 12:28
by Indrek_S
Kui sa lähed selle autoga Peking-Paris rallile, siis tõenäoliselt pead 1 kuu jooksul palju sillajuppe, amorte ja õhufiltreid vahetama.
Kui auto sõidab aastas 3000 km, siis kord 5 aasta tegant pead ehk loomulikust väsimusest miskit kõpitsema.
ehk et ühest vastust ei ole.

PS! varuosasi on saada absoluutselt kõike, vähem kuluvaid juppe peab ilmselt tellima, tarneaeg väga väike(max 1 nadal ma pakun).
Mina näiteks tellisin Vikingist oma autole uued võtmed, Kusjuures teisipäeva õhtul saadeti USA tehasesse VIN kood, mille alusel võti valmistada. Siis seal otsiti õige kiibiga võti, viiliti mingile infole tuginevalt õiged sälgud sisse, pandi võti posti. täpselt 2,5 tööpäeva hiljem (reede lõunal) helistati Vikingist, et tule võtmele järele 8)

Posted: 28 Jul 2007, 14:06
by Tuhkur
...või kust ma saan mingite juppide hindasi teada...

no nagu on enamkuluvad osad... sarniirid...rooliotsad..oiduri osad trossid...filtrid...
ja rihmavahetus...?

Posted: 28 Jul 2007, 17:46
by Kapsu
Northstaril rihm puudub mootor ketiga,CTS i kohta ei oska öelda,kas rihm või kett. varuosasid vaata näiteks http://www.rockauto.com enam vähem samad hinnad ka eestis.

Posted: 29 Jul 2007, 14:16
by Tuhkur
...kui sealt neid hindu vaadata siis tunduvad täitsa normaalsed olevat...
hetkel sõidan USA Hondaga...sellel ka umbes samas klassis hinnad...


aga selline küsimus ,et kas neid STS'e ka manuaal kastiga on?
ja kas see kiirendus 0-100 6.8sekundit automaat kastiga on õige?

Posted: 29 Jul 2007, 14:50
by 90Deville
Manuaalkastiga STS?Ma kardan,et sado-maso söpradele ei möeldud seda autot projekteerides,niiet neid ilmselt ei ole kunagi tehtud.See kölab umbes nagu diisel Corvette vms.Kiirendus on loomulikult öige number,mine proovi kunagi ise mönega söita,saad aru millest jutt käib.

Posted: 30 Jul 2007, 12:26
by Tuhkur
selle aja kohta küsisin kuna auto24's vaadates läheb ühel 12sek sajani ja teisel 6.2sekundit...
Siis ma nagu mõtlesin ,et kas üks on siis nii läbi aetud :D
Ja eks ma katsu ikka sõitma ka minna mõnega...

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Posted: 30 Jul 2007, 13:47
by Indrek_S
see 12 sek sajani on poole gaasiga ilmselt

Posted: 02 Sep 2007, 21:50
by Tuhkur
Selline küsimus veel ,et adaptive air-cell seats
Kas teab keegi nendest midagi rääkida?
Kas selliseid istmeid leidub väga vähestel või on see rohkem levinud lisavarustus?

Seville offers an optional adaptive seating system that many potential buyers may dismiss out of hand as just another costly gadget. For short commutes and around-town driving, they'd probably be right, but on long drives, the system is comfortable and noticeably less fatiguing. Hidden under the plush leather upholstery are special sensors designed to measure a body's pressure points and then automatically adjust 10 strategically placed air cells in the seat cushion