Page 1 of 2

´96 DeVille amortisaatorid

Posted: 20 Jun 2007, 15:50
by rebaseonu
Hei,

Käisin amorditestis ja tulemus oli masendav, neid polnud... :mrgreen:
Kellelgi kogemus nende testimisel? Kuna tegu mitte tavaliste amortidega, siis järsku kellegi kogemust, kuidas neid testida. Pean silmas, et kas peab näiteks mootor käima ja käigukang P peal olema või hoopis mootor seisma vms?

Ning kuna on ikkagi võimalus, et nad lõppenud on, siis kellegi kogemust amortide hankimisega kuskilt netipoest, USA-st jne. Viking Motors soovis näiteks saada 29k tk ja Top Parts oli 80k nõus terve ringi andma :?:

Tänud ette,
R

Posted: 20 Jun 2007, 16:28
by ain
kuidas testida, ei oska sulle öelda (ehk keegi teine teab) aga üldjuhul on nad läbi, kui vastava veakoodi viskab.
Ja tehnilise jaotuse alt otsides leiad teema, kus räägitakse aktiivamortide vahetusest tavaliste vastu. Laialt levinud tegevus ka ameerikas. Isegi neile on uued aktiivamordid kallid :(

Posted: 22 Jun 2007, 01:28
by rebaseonu
uurisin natuke lombi tagant foorumitest ning sul on õigus, kui amordid läbi peaks kirja "Service Ride Control" ette viskama. leidsin ka lehekülje, kus caddyle passiivseid amortisaatoreid norm. hinna eest müüakse ja ka eestisse saadetakse:
http://www.strutmasters.com/

jõudu,
R

Posted: 22 Jun 2007, 01:48
by ain
Arnott´i loetakse usas paremaks tegijaks.

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?t=144

Posted: 25 Jun 2007, 20:32
by petspoiss
http://www.arnottindustries.com/index.asp tellisin ka siit endale terve ringi + pumba. Kohale toimetas/toimetab need mulle keegi autode vedamisega tegelev inimene, hinnaks tuli nii u. 12 000.- kõik kokku. Kätte peaks need saama kunagi lähipäevil. Ootemise aeg oli ainult väga pikk!!

Posted: 05 Dec 2007, 13:50
by ain
Lihtsalt infoks - kui "Service Ride Control" kirja ette viskab, siis muuhulgas sätib aju amordid kõige jäigemasse asendisse ja lülib Traction Controli välja.

Posted: 10 Jan 2008, 21:24
by dr_luke
Nii ka minu Arnott'id on kohal lõpuks ja ka alla installitud, proovima ei ole kahuks veel päsenud kuna auto kallal on veel ühte teist kõpitseda.
Kogu klubi - 4 amorti läks kokku maksma 9000 kr koos saatekuludega. Saatjaks USA's resideeruv tuttav, tänu kellele jäid maksmata ka kõikvõimalikud maksud armsale kodumaale

Posted: 11 Jan 2008, 17:39
by Urmas
Mul ka "Service Ride Control" ees. Veakood pahandab küll et mingi pistik lahti aga eks paistab kui ilmad soojemaks lähevad. Raske öelda kas midagi jäigemaks on selle tulemusel sätitud aga Traction Control küll töötab.
Teab keegi targem öelda siis ka või järgi vaadata palju need originaalid maksavad näit. '97 ETC'le. Ainult tagumised. Ise olen leidnud hindu seinast seina ega tea varuosakoodidest suurt midagi.
ETC'l ja Base Eldoradol vist amortide jäikuse vahe ka või on vahe ainult aju settingutes?
Kui peangi hakkama amorte vahetama siis käin enne ja pärast amorditestist läbi, saab mingi pildi ehk ette kuidas ja mismoodi testida või mis vahe lõpuks kujuneb. Eks kriban siis siiagi testi tulemused.

Posted: 11 Jan 2008, 17:44
by ain

Posted: 11 Jan 2008, 18:32
by Urmas
Tänud, Ain, lingi eest.
Tuleb välja et "sport" ja "base" jäikuse vahe ikkagi ajus kinni mitte amortides. Varuosakood neil sama.

Posted: 11 Jan 2008, 20:10
by ain
kui sul Urmas kannatab kevadeni oodata, siis võin sulle oma tuleva varuosaauto alt amordid müüa.

Posted: 11 Jan 2008, 20:31
by Urmas
Uurisin juba seda varuosaautot ;) aga enne pean kindlaks tegema et nad ikka tõesti läbi on kuigi häälestan ennast alati halvima peale välja.
Rockauto lehel nad teise koodiga ka kui minu omad. Mis seal vahet on, ei tea. 96 on eri kood kui 97 up.
Ja kevadeni on aega vabalt, niikuinii enne kevadet jälle tagasi ei jõua, enne aprilli kindlasti mitte.
Saatsin sulle maili ka.
Rebaseonu, vabanda et su teemat solgin :oops:

Re:

Posted: 14 Sep 2010, 18:53
by paraddoxx
Tere
Sorry et segan 96 aasta masina teemat 97 a masinaga. Aga teema tagumises paremas amordis. Käisin AB-s ja lasin tagumisi amordi õhu voolikuid kontrollida ja selgus et parem tagumine amort susistab, et vajaks vahetust. Kuid siin uurides peaks see asi ka veakoodi andma või miski kirja? Aga massin ei näita midagi. 2 inimest pole probleem aga neli asjalikku meest kokku kuskil 350kg kabiinis siis vajub saba alla ja 90-100km tunnis liikudes nt piibe mnt-l krapsab nagu miski . Ei tea kas nüüd koopasse käib või vastu maad, öösel ei ole sädemeid taga ajanud :) Oskab keegi aidata, sest uus amort pidi AB-s 10 k maksma :hide

Re: ´96 DeVille amortisaatorid

Posted: 14 Sep 2010, 19:11
by ain
mis seal mõelda, susiseb, siis on pees ja vahetada tuleb millalgi ikka.
Veakoodi ei anna nivookontroll vaid kaldeandurid, mis seotud amordi osaga, mitte amordi küljes oleva õhusüsteemi osaga.
Segane jutt, aga ehk jagad ära :)
Caddy tagaamort kaheosaline - amordiosa ja õhu osa.

Re: ´96 DeVille amortisaatorid

Posted: 14 Sep 2010, 20:18
by paraddoxx
Nii et kui õhu osa pees ei anna see miskit märku ? Ja mis need arnott Deville 1997-1999 (Base Model Only) http://www.arnottindustries.com/part_CA ... pid35.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ongi õiged ve? Et tellin ja maksan :) Siin hind kuidagi väga soodsam, mitte et ei meeldiks aga...?