Page 1 of 2
RSK
Posted: 17 Jun 2007, 12:34
by Eldorado77
Pool kaks öösel saime kokku, kell kolm päeval saime kivi esiklaasi. Kõrvalisutja kohal päris korralik mõra.Tee oli pinnatud ja üks tolvan kihutas vastas suunas. Algas suur tagaajamine - ca 15 km. Eldo spido oli põhjas st üle 80 miili ta ei näita. Saime kätte. Meel oli väga kuri - oleks tahtnud haiget teha. Õnneks võitis kaine mõistus ja see et autos oli lisaks meestele ka kolm naist - üks naistest oli suisa vanaema. Sai politsei kohale kutsutud asja fikseerima. Inimene kes oli roolis kirjutas paberi et korvab tekitatud kahju.
Moraal - väldi pinnatuid teid
Posted: 17 Jun 2007, 15:29
by Star
S**t lugu küll.Ega vist muu ei aitagi selliste vastu,kui järgi sõita ja sõnalausumata oina autol klaas sisse lüüa.Siis muidugi jääd ise süüdi kahju tekitamises.
Mul kunagi Calibra oli,siis sama lugu.Üks tolvan kimas pinnatud teel vastu 30 alas ca 70-80-ga.Klaasil mõra sees ja püüa tuult väljal.
Posted: 17 Jun 2007, 15:34
by Eldorado77
Mootoris ka kolin - eks see tagaajamine lõi nõrga koha välja. Ühesõnaga täitsa pees...
Ma reeglina pohmakaga ei joo aga täna võtan küll paar lonksu Red Labelist mis saime Cadillaci sirmide eest ühelt siinse foorumi liikmelt ja oli mõeldud võtmiseks kui auto sõitma saab...
Kui sõitsi siis polnud nagu võimalust võtta
Ahh perkele kõik on ju remonditav jne 8)
Posted: 17 Jun 2007, 15:55
by ain
Kolin? Saale?
Kui vaja, siis mul siin ühel tuttaval on mingi n-arv 500 juppe - plokk, kaaned, mingi vänt ja vist ka kolvigrupp...
Aga vaata enne järgi, mis jama on. Kui kiiresti sõitmine ajas kolina siise, siis võis kehva õlipumba tõttu saale ära süüa?
Posted: 17 Jun 2007, 16:05
by Eldorado77
Arvatavasti saale kolin jh. Külma mootoriga ei kolise.
Vaja otsida keegi kes oleks asjalik ja kirvest selga ei lööks - ise ma sellist tööd ei oska.
Posted: 17 Jun 2007, 16:11
by ain
ei oskagi soovitada kedagi kohe...aga sa seal Tartule lähemal - ehk oskab Ivar sind aidata? Nagu ma mäletan, siis tal käis ka mootor lahti mingil ajal.
Posted: 18 Jun 2007, 19:55
by Eldorado77
Neljapäeva hommikul viin treilaga Tartu Toppartsi - vbl õnnestub isegi Haapasalu ürituse ajaks valmis saada.
Ja nüüd küsimus - kas see mootor siis ei kannatagi sellist kiiremat sõitu - olgem ausad ega see ca 15 km täisgaasi polnud just eriti pikk maa või mis?
Posted: 18 Jun 2007, 20:15
by ain
Tartu Top Parts - ähähää, oled sa ikka kindel, et viid sinna?
Kannatab küll kiiret sõitu aga pagan teab, mis seisus sul see mootor oli ...
Posted: 19 Jun 2007, 00:43
by palumx
krt, Tartu Top´i küll ära vast vii...
ootan oma kastifiltreid ja poolteljekummi juba üle 3-e kuu.... halenaljakas hakkab juba....
Posted: 19 Jun 2007, 07:42
by Eldorado77
Eks elame näeme - see logistika pool neil küll vahel lonkab - siuke tunne et unustavad vahel midagi ära vms. Samas on auto korra seal remonditöökojas käinud ja selle kohta ei osak midagi paha öelda.
Mis kõige tähtsam - olge ausad pole palju kohti kus V8 ette võetaks ja seda enam et aastast 77.
Käisime enne seda Ennu remondis või mis ta nimi nüüd oligi. Mehe jutt oli tehnikapoole pealt väga asjalik (vähemalt minu nö diletandi kõrvadele) aga kui hakkas rääkima et tema sellise auto keretöid alla 100 000 ei teeks ja mootori remont olla ühel sellisel mootoril läinud 80 000, ja et väntvõll maksab 35 000 (vbl on see isegi tõsi?) ja et ette võtab alles 2 nädala pärast ja et juppe tuleb ka nagunii paar kuud oodata.
Ühesõnaga ootame ja eeldame siiski kõige paremat ja eks tehtud töödele kehtib ju alati mingi garantii ka.
Posted: 19 Jun 2007, 11:01
by DevilDeville
nu usas on ka mitmeid firmasid, mis pakuvad 472 ja 500 mootoreid longblockina alates 3400 dollarist. keera vaid omad agregaadid + sisse- ja väljalase külge ning ports muretuid miile garanteeritud. mõte liikus selles suunas, kuna keegi naljahammas pajatas sulle 35000 eegusest vändast.
Posted: 19 Jun 2007, 23:24
by Eldorado77
Seosess selle kaasiga üks küsimus - klaasi all on klambrid millega kinnitadakse see ilu liist mis ümber klaasi jookseb - kuidas need klambrid ümber klaasi pannasse st et nad jäävad õigele kõrgusele jne - vbl loll küsimus aga turgatas pähe. Kas neid klambreid eraldi ka müüakse ja kus (vbl kellegil mingi kindel auk)?
Posted: 19 Jun 2007, 23:28
by alari
Krt minu kaastunne. Mul üks tuttav on teinud nii mõnelegi ameeriklasele (küll maasturile) aastast 74- 79 mootori kapremonti, ainult osad vaja kohale ise tarnida. Olen ka enda DeVille´iga käinud tema juures üht teist tegemas julgeks nagu soovitada. ( asukoht ainult Ida Virumaa ) Kui huvi andke teada. Top Partsi ei soovitaks, kui just aega ja tahtmist palju kordi edasi tagasi käia pole.
Posted: 19 Jun 2007, 23:29
by ain
aknaaugus on sellised seenekujulised needid-pulgad. sinna kinnituvad klambrid.
Posted: 19 Jun 2007, 23:35
by alari
Klambrid käivad selliste niiöelda metallist nuppude küljes pressid paika ja kõik, klambritel reguleerimisvõimalus praktiliselt puudub, küll aga saab liistu veidi klambri peal liigutada. Klambreid olen otsinud ise ka sai kunagi Märteni juurest sellest vanast kuldsest Caddyst roostes poltide ja muu prahi seest viimne kui üks välja korjatud- praegugi tagaklaasi liistul mõni puudu. Üldiselt def. kaup. TQHQ foorumis keegi soome poolt vist pakkus ka igasugu tüübleid jne kuid piltide peal selliseid ei olnu.