Page 1 of 1

Northstari rihm vilistab.

Posted: 03 Mar 2007, 14:13
by Kapsu
Selline probleem siis.
Nii,sai siis algul vahetatud rihm ära.Paar päeva vaikust ja tühikäigul vilin sees,pluss veel vihmase ilmaga ikka täiega vilistas.American beautysse tagasi,sealt öeldi et nähtavasti praak rihm.No kui praak siis praak,läksin USpartsi kurtsin muret,kutt vaatas vana rihma mis vilistas,ning ütles,et seegi on täitsa korras,ning et probleem mujal.Nokitses kapoti all,tõmbas veits pingutit peale ja vaikus majas.Nii selge,pinguti väsinud tuleb uus tellida.Toppartsist uus tellitud 1000 eeku koos rulliga.Vahepeal läks külmaks,ning kadus ka rihma vilistamine.Nüüd siis läks jälle niiskeks ja vilin tagasi.Sais siis nüüd see pinguti uus pandud ja peale vahetust vaikus majas.Järgmine hommik käima ja krt jälle vilistab :x .Tagasi remontlasse vaatasime asja üle ja panime siis uuesti uue rihma,kuid natsa lühema kuna pinguti oli suht lõppus.Peale seda siis jälle vaikus (see kõik sai tehtud eile) kuid täna hommikul jälle vilistab,no täitsa p.....ses,mul ei ole enam sõnu.Rihm ostetud kataloogi järgi.Mis ma olen valesti teinud aru ei saa.Äkki kellegil on miskit tarka vastata.Kindel on see,et rihm vilistab,kuna kui rihmale lasta väike sirts õli on vaikus majas.

Posted: 03 Mar 2007, 19:37
by ain
ma ei oska sellise jama kohta midagi kosta. suure mootoriga 126 mersud muideks ka tihti vilistavad - neil see nagu tüüpviga. Aga N* kohta pole sellist asja küll kuulnud.

Posted: 10 Mar 2007, 20:34
by veekaheksa
Oluline on koht, kus ta sul vilistab. Asi võib niivõrd proosaline olla, kui et ntx sul geneka rihmaseib lihtsalt 'slikiks' kulunud. Alati kahtlusta kõige väiksema läbimõõduga nn rihma tarbijat, tavaliselt on selleks ikka seesamune generaator. Ja loomulikult võib genekas hoopis nö liiga palju pidurdada, ntx kinnijooksnud laagrid genekas :)

Posted: 10 Mar 2007, 21:25
by Kapsu
nüüd olen veel täheldanud seda,et vilistab vaid siis,kui hommikul käima panna.Nimelt kui mootor soe siis kaob jama ära,ning kui seisab masin näiteks 5 tundi siis ka pole.Aga hommikul käima ja vilistab.Minu jaoks juba müstika.

Posted: 30 Mar 2007, 10:39
by veekaheksa
Arvata võib, et hommikul siis aku kõige tühjem(rihm kõige kangem madalaima temperatuuri pärast?). Mingine loogiline seletus peab ju olema.

Posted: 27 Jun 2007, 08:33
by Kapsu
Nüüd jälle soojade ilmadega ei vilistanud,kuid nagu vihma sajab nii vilin taga.
Täna hommikul katsetasin,et kui näiteks kliima välja lülitada siis jääb ka vilin järgi.Kas võib viga olla raskelt käivas kliimakompressoris,või siis tõesti kulunud kliima rihmarattas.

Posted: 27 Jun 2007, 16:30
by tanel
Siirupit peale!

Posted: 27 Jun 2007, 18:08
by palumx
krt, ma arvan, et see Northstaride viga - mul ka külmalt vilistab, aga nii kui soojaks läheb kaob ära... ja seda belt dressingut olen ka sinna vahele vähemalt 4 purki tühjaks lasknud ja ei midagi....

Posted: 27 Jun 2007, 19:57
by ain
vaatan ja uurin, mis mikid selle kohta kostavad - ehk neil mõni nipp varuks...

Posted: 30 Aug 2007, 23:17
by Kapsu
Nii see probleem siis murtud,sai tellitud toppartsist originaal rihm,maksis teine pea 700 eeku,ja võta näpust,hoopis teistsuguse soonega,madal ja vahepeal ka risti sooned sees,ning vaikus majas.Enne oli eurooplase sügava soonega rihm ja ühe päeva oli normaalne.

Posted: 30 Aug 2007, 23:20
by ain
ehk siis use genuine parts.
Hea teada seda.
Sven - sul vilistab sama asja pärast siis, ma pakun.
Mina vahetasin kunagi oma rihma partsis - ju sai siis kohe originaal ja sellist jama pole ette tulnud....