Page 1 of 1
2005 SRX
Posted: 23 Dec 2019, 16:11
by ain
Vaatan, et siin keegi väga pole nende aparaatidega sina peal, teen siis algust.
sai talveteede kergendamiseks koju toodud üks SRX.
Northstar mõistagi

ja 4vedu. Lisaks miskine sport-luxury pakett mis kätkeb endas suht plärisevat summutipaari, tarka F55 vedrustust mis seab ennast vastavalt teeoludele/aukude määrale, elekter-kõike, ka elektriliselt seatavaid pedaale ja suurt panoraam luuki. Tagareisijatele on eraldi ekraaniga DVD kratsija ja vajadusel saab põrandast välja lasta kolmanda istmerea - seal on hää pehmete kontidega inimesi rullikeeratuna vedada, muuks too pink ei kõlba.
Ilmselt on midagi veel, pole avastanud.
136k km läbi veerenud, müüdud uuest peast Belgiasse. Euroversioon seega. Näis, kas saab tagatuled miskise punasema kilega üle teha.
Eks kriban siia kui miskit põnevat teada saan või kogen.
Re: 2005 SRX
Posted: 27 Dec 2019, 16:24
by ain
esimene viga - pole vihmaanduriga kojameest. Krt, isegi mu ´96 Elduril on see olemas. Tundub et GM raamatupidajad on asja kallal olnud.
Teine totrus - kuigi autol on elektrilised kokkuklapitavad peeglid, ei saa neid progeda kinni keerama koos ukse lukustamisega.

Re: 2005 SRX
Posted: 25 Jan 2020, 21:56
by antoonio
Ja kus pildiseeria on?!

Re: 2005 SRX
Posted: 27 Jan 2020, 19:03
by ain
mis ma ikka pildistan, samasugune kui sajad teisedki

Re: 2005 SRX
Posted: 31 Jan 2020, 13:10
by antoonio
Nu see ju ikkagi sinu halduses olev objekt, seega 1 ainus

Re: 2005 SRX
Posted: 08 Feb 2020, 14:03
by ain
138 700km.
seoses ebaõnnestunud rehviostuga sai tõstetud auto ka tõstukile ja liigenditest läbi logistatud ning uuritud.
Ostes olid all suvesussid, 255/55R18 mis parajad pastlad ka. Võtsin poest GT Radiali naelikud, maateedele mõistlikumas 235/65R18 mõõdus. Paraku tekkis nii 80 ja 100kmh juures kole vibra rooli. Diagnoos - üks esirehv viskas koledasti diameetris - ca. 1 cm.
Õnneks vahetab müüja vigase isendi välja. Suveks peab otsima 17" veljed, neile mõistlikus hinnas rehve rohkem saada.
Aga siis jah sai ka tõstukile aetud. Kevadel ootab ees pidruniklotsiring, juba mikist teel üks esimene rattalaager. Ja midagi peab ette võtma lambdaandurite pistikutega - niisked, veits rohelised ja vahel viskab seetõttu veakoodi. Ma küll puhastasin nad ära aga ilmselt pean midagi muud välja mõtlema, kaalun näiteks uued pistikud miskisesse uretaani uputada vms.
Ah jah, moto õli ütleb ka 8% järgi olema, peab vahetama. Kastiõli on 96% peal, ei hakka esialgu torkima.
Muus osas muutusteta, liigub ja mitte kehvasti
Edit: üks tähelepanek - kuna tegu euroversiooniga, siis jättes suunalüliti vasakusse või paremasse asendisse, jääb põlema siis vastava poole park ees ja taga. Pole mikimaa aparaadil sellist lahendust justkui kohanud...
Re: 2005 SRX
Posted: 10 Mar 2020, 09:10
by ain
Suvesussiks võtsin Pirelli Scorpion Verde 235/60R18 - on tsiba tugevama küljeseinaga ja loodetavasti pehmem sõita selle totra sportvedrustusega.
Rõõm veereda, vaiksed on nad küll ja esialgse 300km järgi on keskmine kütusekulu tsiba üle liitri madalam.
Re: 2005 SRX
Posted: 11 May 2020, 12:03
by ain
Kapotiamordid - 100% sobivad Vectra C omad, tegelikult veel terve rida muid oopeleid. Rockauto näiteks seda ei tea.

Kuna talvel külmaga viskas üks õli välja, tellisin gaasikad, meie jupimüüjalt... räige 4,22 koos kõmmiga tükk. Ilmselt kõige odavam osa sellel autol.