Page 1 of 1

Küsimusi mootorivahetuse kohta.

Posted: 22 Jan 2007, 19:10
by $aaduka$
Tere austatud klubirahvas.

Ei oskagi kuskilt otsast alustada. Mul seisab auto Cadillac Sedan DeVille aastast 1983. Probleem seisneb mootoris milleks on 4,1 DFI. Kuna nimetatud mootor on minuarust mõttetult jõuetu ja keerunline(minu jaoks) siis küsikski, et mis mootoreid pandi veel sellele isendile. Kuulsin, et hiljuti oli keegi 500 cid mootori sinna aistevahele pannud. Plaan olekski panna sinna väheke suurem karburaator mootor. Või soovitate olemasolev mootor ära remontida(ülekuumenenud korduvalt, plokikaane tihendid läbi, arvatavasti kaaned kõverad + üleüldine kulumine). Mis hinnaklassis üldse kasutatud Cadillaci mootorid on? Muidugi sooviksin nö bolt-on varianti, kui see üldse võimalik on. Oskab keegi midagi soovitada?

Posted: 22 Jan 2007, 19:23
by ain
500cid istub sinna nagu valatud (samuti ka 472cid, 425cid ja 368cid).
Aga kui juba vaadata, siis 500 või 472 - mis kõige võimsamad.
Ümber tuleb teha nii palju, et mootori käpad peavad olema mingi teise mootori omad ja käigukasti pead ka TH400 vastu vahetama - su originaal TH200 (oli vist) ei pea väändele vastu :) Natuke võib kesta, aga seda ainult varbagaasiga sõites.
Hindadest - 4100 mootorit sa ilmselt nii odavalt ei saa, kui 500/472, transa hind tuleb sama, seega ainuke soovitus on ikka suur mootor.
Meil siin klubilane DevilDeville omab sarnast autot (veidi vanem küll, aga raam ja kere peaaegu sama) - tal 472 vahel - võta ühendust, tule vaata ja uuri - midagi keerulist pole, suht lihtne töö.

500cid hinnad hakkavad mikimaal nii 100 taalast kuni 500 taalani (nii koos, kui ka ilma kastideta) töökorras mootori eest - ebays neid ikka on.

Posted: 22 Jan 2007, 20:55
by $aaduka$
:) Sul Ain on ju ka sama kerega. Mis mootor sinu autot liigutab?

Posted: 22 Jan 2007, 21:12
by ain
$aaduka$ wrote::) Sul Ain on ju ka sama kerega. Mis mootor sinu autot liigutab?
Ei ole, pole kunagi olnud ka....

Posted: 22 Jan 2007, 22:05
by $aaduka$
Oih vabandust. Hoopis Aivol on sama kerega. http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=203

Posted: 22 Jan 2007, 22:10
by ain
Jah, Aivol on ja tal vahel 307cid (5.0l) mootor.
Muide sinu autole pakuti ka 5,7 diislit samal aastal. Mida pole küll mõtet sinna toppida, kuna tegu oli eriti lahja ja mitte kõige parema mootoriga (oli vahel ka Eldoradodel)

Posted: 22 Jan 2007, 22:19
by DevilDeville
Minul istub ta aistevahel väga kenasti, kapoti all ju ruumi niipalju, et pane või teine veel. Annab autole ka säherduse bmw-sid kurvastava dünaamika. Minumeelest on Märtenil üks 500 cid müüa, kunagi oli ta sarnasest asjast küsinud miski 13000. Igatahes torquemonster-i aistevahele istutamine on õige suund. Edu!

Posted: 23 Jan 2007, 21:11
by $aaduka$
Märteni 500 cid rändas juba sellise auto kapote alla.

Posted: 23 Jan 2007, 22:10
by ain
Kes see õnnelik omanik on, kui saladus pole?

Posted: 24 Jan 2007, 22:23
by $aaduka$
Kohtasin teda eelmine nädalavahetus Kõmsis Road Rebelsi korraldatud üritusel. Nimi ei jäänud kahjuks meelde. Pärnu auto peaks olema.

Posted: 25 Jan 2007, 00:54
by 90Deville
Nii,
huvitav teema. On endalgi sesmas 83´Deville,sama 4.1l mootoriga.Mootor on mehaaniliselt korras,jukerdab mingi pritsungi vöi syyte elektrivea töttu.On ka yks tagavaramootor,juppidena, olemas.
Millegipärast ei tule nagu eriti tuju seda mootorit remoda,kuidagi nagu väeti tundub teine Caddy jaoks.Seepärast saatsin just natuke aega tagasi meili yhele kodanikule,kes myyb 78´Fleetwoodi,vahel istub 472.Vöib-olla önnestub kaupa teha.Nagu ma eelnevast jutust aru olen saanud,siis on sellel vist sama raam ja kere kui 83´,niiet siis ei tohiks mul vist paigaldusega problasid olla,passis vöib ta minupoolest 4.1l edasi olla.
Nyyd,kuidas selle 472 kohta yldiselt arvatakse,ma mötlen vastupidavust ja vidinate hindasid?Vahepeal oli möte lihtsalt Gm 350 vahele tösta,sellega nagu rohkem tuttav ja ehituse/juppide poolest väga lihtne masinavärk.Ahjaa, olen ka selle 307 mootoriga söita proovinud,tundus ka ysna keskpärane agregaat olevat,neid mul ka tegeliklt 2tk on,aga tahaks ikka midagi paremat.
Soovitused/nöuanded teretulnud.

Parimat,
Indrek,hetkel 4 Caddyt öues hanges...

Posted: 25 Jan 2007, 01:18
by ain
see ´78 DeVille on juba kodanik DevilDeville oma ja vaevalt ta seda kellegile edasi müüa tahab ;)

Aga muidu mootoriswapist - jah, kui võtta, siis ikka suurim, mis kätte juhtub. Chevy on ju ka tore aga kindlasti kallim, kui 472/500 ja väänet ning jõudu ka märksa vähem. Teiseks on nad tehtud tõeliselt tugevad, selles suhtes jätab ta suvalise 350 selja taha. Kolmandaks on nad odavad - mikimaalt saab neid (veel) naljahinnaga.
Kui pole plaani kiirendusautot teha, on ta kõige kasulikuma bang for buck suhtega.
jne jne. Seda listi võiks siin veel pikalt jätkata, aga siin sulle üks inspireeriv kirjeldus, miks Caddy mootori peale jääda.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... de/Why.htm
Ja siin üks sait sellest, milline võiks sinu auto olla:
http://www.mcsmk8.com/80CAD-500/MAVICA.HTM

Posted: 26 Jan 2007, 19:19
by 90Deville
Hmm...

Lingid olid head,mötteid tekkis.

Kuid ma ei ole päris kindel,et see 78´Fleet juba ostetud on,juhul muidugi kui härra DevilDeville ei ostnud seda Göteborgi kandist,Rootsist.Samas muidugi ei ole kodanik ka mu kirjale vastanud,niiet vöib-olla on müüdud anyway.Hinda autol oli ainult paarituhande vöileiva jagu ikkagi.
Tundub et tuleb vist edasi uurida,ja samal ajal üritada kerega tegelema hakata.
Edu.

Posted: 26 Jan 2007, 19:42
by ain
ahah, siis teine auto jah - ma mõtlesin, et sa seda Eestist jahid....
Too ära muidugi!

Posted: 27 Jan 2007, 18:31
by 90Deville
Niisiis...

asjad on liikunud.Sain löpuks omanikuga kontakti,kaubad ilmselt toimuvad.
Homme siis laeva,ja algab seiklus koodnimega Cadillac nr5.
Masin oli viimati liikunud suvel,siis olevat köik toiminud.Saab näha,kas Stockini vastu peab,ikkagi 480 kiltsi on vaja läbida.
Mees olevat masinaga muide aasta-poolteist tagasi ka Eestit väisanud.
Sellega seoses tuleb mul ilmselt rikastada müügi rubriiki paari isendi vörra,hoov on puupüsti Caddysid täis,osadest tuleb loobuda et uuele ruumi teha.
Wish me luck...