74 Deville

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

74 Deville

Post by virgo »

Sähkne tuju heaks tegemise aparaat, nüüd siis aastakese juba minu käes.
Siiani pole tegelikult aimu mis jenka nende aastaarvudega on, paberitel 74, esiosa justkui oleks 73?

Image

Hetkeseis on selline hindele 3 survivor, kui see usas neegrite poolt ebakvaliteetselt selga tuisatud mattmust välja arvata.

Enamus tuled-viled toimivad va kliima.
Sügisel torkasin vana kontaktidega jagaja asemele GM-i enda HEI, kuna too oli kohe käepärast võtta.

See kevad tuleks MSD Atomic Efi üliväsinud Rochesterit asendama panna ja siis kuskil hooaja alustamise ja AB vahel kähku väikene värskenduskuur mootorile teha.
Sisu on ka muidugi selline räsitud, aga kuna üleüldine "look" on veits selline rotikas, siis esialgu muretsen selle poole pärast mis masinat edasi liigutab.

Eelmine suvi oli suht murevaba kulgemine (va see karpa) Sai isegi liigikaaslastega ritta seatud.
Image
Kõige esimene katsumus on muidugi talvel ilma mütsita külma tuule käes viibinud naabrite kiuste autopark talvehoidlast kätte saada.

Image


Virgo
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

Nina jah ´73. Aga ilmselt tõe ütleb sulle VIN number ära...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

On jälle põhjust nädalavahetust garages veeta :rock

Image
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

:hat muhe pakk jah
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

Täna tuli kütuserõhu regulaator. Otsustasin mitte võtta MSD enda komplekti, sest hinnavahe on ikka raju.

MSD enda regu: https://www.msdperformance.com/products ... parts/2938" onclick="window.open(this.href);return false;

Tagasivoolu kompl: https://www.msdperformance.com/products ... parts/2922" onclick="window.open(this.href);return false;

Mina võtsin sellise( odavam ja ei pea ootama usa tarnet): http://www.autoracing.fi/race-paineensa ... ottoreille" onclick="window.open(this.href);return false;

Reaalis näeb suht ok välja
Image

Kõige suurem "kangutamine" ilmselt saab olema vana "fuel senderi" asemel pumba ja andurikomplekti paaki uputamine. Cadillaci enda margipõhist ei olnud kuskilt võtta, peab mingist muust GM-i toodangust valmis nipitama.

Kuigi Edelbrocki sisselase ootab riiulis paigaldust, siis tahan põhimõtte pärast ka originaal sisselaske peal proovida kuidas toimetab. Selle tarvis oli vaja veel üks läikiv jupstükk tellida.


Image



Virgo
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

MSD peal, teist päeva sõidan ringi. Veits harjumatu, tahab veel säädimist ja õppimist, aga üldiselt rahul. Kujutan ainult ette millise vahe see moditud mootoril tekitab.
Kuna ostust saati kütuseseier näitas kõike muud kui reaalsust siis plaanisin selle nn fuel senderi välja vahetada. Paaki maha võttes selgus et ühenduse kala. Jätsin tolle alles ja panin siis pumba välja - kõige suurem viga. Sõbrapoisid aasisid, et teise mehe prius on kokku ka vaiksem kui sinul ainult kütsi pump.

Ma üldse ei arvestanud, et vana õhufiltri kopsik ei istu MSD-le otsa. Seega tuli riiulist võtta kiiruga mingi odava otsa MR Gasketi filtrikopsik mis lisaks sellele,et on madala filtriga on ka veel kroom :bang Hetkel paarutades tundub et WOT-i peal jääb ilmselgelt hapnik kinni. Kuna MSD üritab ettemääratud AFR-i hoida siis viimane kolmandik rpm-ist on selline hingeldav vägistamine. Lisaks kinnijooksnud kondi pumbale sai kurikuulus "smog pump" ka kuuri seina äärde vihma kätte tõstetud. Rihmamajanduse ümbermõtlemisele läks omajagu aega. Lõpuks muutsin RV pumba ratta offseti ära ja viisin tagumisele liinile vänt- rv pump- veepump, esimesele jäi veepump-gene. Uue isemõeldud rihmajooksuga kaasneb liiga väikene puutepind vända-veepumba vahel ( läbi veepumba veetakse kõrvalt liinist ka genet) mistõttu saab mitte töötavat signaali asendada väikesest gaasipedaali puudutamisest tekkiva rihmavilega. Kaasa aitab jube hea throttle response mis on MSD boonus.
Praegu linna vahel ringi sõites meenutan veel veits facebooki logo sest kael on allapoole kõngus ja muudkui näpin pulti et üldse millestki aru saada. Ehk varsti saab pisisätted ka paika, väikesed vead parandatud (belt routing, küttepump ikkagi paaki, korralik õhufiltrimajandus 14x2" asemele)
Virgo
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

Tere

Täpselt aasta on möödas viimasest postitusest. Päris soiku ei ole asjad jäänud, rühin tasapisi eesmärgi poole.

Varsti ehk saab läbi kadalipp erinevate mootorijuppide otsimisega, viimane suurponnistus õiged klapid Cad Companyst kätte saada. Meestel on kirjas infos "Call us - Mountain time!!" Kõne vastuvõtmisest pole kodanikud väga kuulnud muidugi :mad

Ehk kevad toob autoehitusele ka vähe päiksepaistet juurde.

Virgo


Image
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

kuidas Atomic toiminud on?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

Atomic on käitunud rahuldavalt, väline kütusepump teeb jõhkrat lärmi - vaja paaki sisse uputada. Käeshoitavalt puldilt hea enamus andmeid jälgida/modida aga pult ise kohmakas. Fast-i touchscreen jättis oluliselt mõnusama mulje.

Virgo
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

Aastad lendavad ja habe muutub hallimaks....
Mõtlesin postituste numbrit suurendada ja aasta 2018 kiire vahekokkuvõtte ka teha - hea pühadenotsut nosides irvitada kuidas mõni aastaid vastu tuult kuseb :beer1

Vennasvabariigis suomaalias tellimustööna ehitet mootor mis tungival nõudmisel jõudis lõpuks ka Santala Racing nimelisse värkstuppa.

Pea poolteist aastat ootamist ja suomaalialastega vaidlemist/nõustamist päädis lõpuks suht kiire ja kuulsusetu lõpuga.

Sain lõpliku kinnituse ütelusele "kui tahad, et midagi tehtud saaks - peab ise tegema!"

Suurest vihast erinevate soss-seppade vastu võtsin ennast vahelduseks käsile ja otsustasin kapotialust veidi korrastada, saagu sinna siis lõppeks kasvõi perioodile ebakorrektne jõuetuse allikas.

Vanarauaiharatele kaaskannatajatele häid pühi ja aasta pärast jälle!
Last edited by virgo on 17 Dec 2018, 17:06, edited 1 time in total.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

ilgelt tahaks ka pilte näha, näoraamatuta kodanik, nagu ma olen ;)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

ain wrote:ilgelt tahaks ka pilte näha, näoraamatuta kodanik, nagu ma olen ;)
Minu paha, tegin muudatuse.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

Pole sel jõuetul motol häda ju midagi. Veidi rohkem pöördepill saab olema aga selle elab üle.

Head seasöögiorgiat ka!
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
virgo
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 21 Mar 2016, 21:03

Re: 74 Deville

Post by virgo »

Tagantjärgi tarkusena oleks võinud kohe tänapäevasema lahenduse peale välja mängida- sama raha eest mis sinna 472-te on valatud oleks tänaseks päevaks piisava pidamise korral esiotsa maast lahti kraapiv neljakohalise jõunumbriga kuuekohaline kirstulaadne toode mis mulle endale kõiksugu poniautode ja lege-moparite keskel tunduks hea jahefaktoriga.
Maitse üle muidugi ei vaielda ka.
Hetkel on endine 472,praegune 478 ajuvabadest purustustest likvideeritud ja ootab komplekteeritud kujul millal teispool lahte kodanikel kalsarikännit otsa saavad ja pikkisilmi oodatud uute detailide sissetöötamine ja paar jõu ja ilunumbrit ametlikult paberile saaks.
Suures masendusehoos on vahepeal kuidagi garaazi tekkinud GM-i toodangutest 2008a 5.3, 2006a LS2 ja mingil põhjusel ka 4L80E. Tahab veidi jõuluõlle manustamist ja mõtete koondamist mida,miks ja kuidas teha.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 74 Deville

Post by ain »

Ei muud, kui paar keret juurde :rock
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply