SRX head ja vead
Posted: 21 Jun 2015, 20:42
Tere,
Olen siin keskkonnas uus tegelane ja mõni asi ei anna rahu. Nimelt on üha enam ja enam silma jäänud esimese generatsiooni SRX. Mõtlesin, et kust ma ikka abi saan, kui kõige lähemalt Cadillacidega ühte rütmi käivate ja hingavate meeste käest.
Kasutasin otsingut ja kahjuks teie klubis pole nendest masinatest väga palju juttu. Paluks omanike hinnangut masinale, pidamiskulud, ühes tükis püsimine jne. Samuti spetsialistide ja teadjate arvamus on teretulnud.
USA autod pole võõrad, sõrm sai kuradile antud juba aastal 2006. Sellest ajast on olnud 97a. Camaro Z28, kaks Grand Voyageri dayly driveriks ja hetkel õue peal 97a. GMC Sierra ja 02a Grand Voyager AWD. Vaadates Eestis müügis olevaid isendeid, siis mõne peale võib mõelda täiesti. Eeskätt huvitab mis vahe on peale kahe silindri ja jõuvaru V6-l V8-ga. Kui palju V6 lahjem on ja kas üldse ei liigu või kannatab ka täis koormaga muretult reipaid möödasõite teha. Kütusekulu ei huvita, nagunii võtab kõik ära, mis paagis on. N* head ja vead on suures plaanis selgeks tehtud ja ei pelga seda kone. Hing ihkab muidugi ikka V8-t, aga neid müügis vähem.
Huvitab vaid nelikveoiline mudel. Elan maakohas ja talviti on kodust välja saamine enda asi. Seega, igapäevasõidukiks tahan kindlasti nelikveolist masinat.
Oodates tagasisidet ja asjalikek nõuandeid.
Rivo
Olen siin keskkonnas uus tegelane ja mõni asi ei anna rahu. Nimelt on üha enam ja enam silma jäänud esimese generatsiooni SRX. Mõtlesin, et kust ma ikka abi saan, kui kõige lähemalt Cadillacidega ühte rütmi käivate ja hingavate meeste käest.
Kasutasin otsingut ja kahjuks teie klubis pole nendest masinatest väga palju juttu. Paluks omanike hinnangut masinale, pidamiskulud, ühes tükis püsimine jne. Samuti spetsialistide ja teadjate arvamus on teretulnud.
USA autod pole võõrad, sõrm sai kuradile antud juba aastal 2006. Sellest ajast on olnud 97a. Camaro Z28, kaks Grand Voyageri dayly driveriks ja hetkel õue peal 97a. GMC Sierra ja 02a Grand Voyager AWD. Vaadates Eestis müügis olevaid isendeid, siis mõne peale võib mõelda täiesti. Eeskätt huvitab mis vahe on peale kahe silindri ja jõuvaru V6-l V8-ga. Kui palju V6 lahjem on ja kas üldse ei liigu või kannatab ka täis koormaga muretult reipaid möödasõite teha. Kütusekulu ei huvita, nagunii võtab kõik ära, mis paagis on. N* head ja vead on suures plaanis selgeks tehtud ja ei pelga seda kone. Hing ihkab muidugi ikka V8-t, aga neid müügis vähem.
Huvitab vaid nelikveoiline mudel. Elan maakohas ja talviti on kodust välja saamine enda asi. Seega, igapäevasõidukiks tahan kindlasti nelikveolist masinat.
Oodates tagasisidet ja asjalikek nõuandeid.
Rivo